Meiltä löytyi vieraan naisen alustoppi pyykistä
Tämä on aika mystinen juttu. Pyykkikorista siis löytyi vieraan naisen musta alustoppi, jossa on pitsiä mutta joka on aika kulahtanut. Miehen sisko oli ollut meillä yötä ja lapset anopin luona, mutta kysyin molemmilta ja kummankaan se ei ollut. Elokuussa olimme mökillä kahden kaveripariskunnan kanssa, mutta miksi toppi olisi löytynyt vasta nyt? Mies tietenkään ei tiedä. Itse en muistaakseni ole ollut öitä pois kotoa eikä mieskään, mutta ulkona ollaan käyty muutaman kerran ilman toista iltaisin? Mitä veikkaatte?
Kommentit (22)
Tuskin kukaan pettää kulahtaneella topilla
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyydät meidän veikkausta?
Koska en itse keksi, mistä se on voinut meille ilmestyä.
ap
sori se oli mun tykkään toisinaan tytyillä
t: miehesi
Se on naapurin Lauran. Kyselikin sitä jo.
ukkosi pesee salarakkaansa vaatteet kotonasi.
Jos se olis jonku vieraan panon, niin sun äijäs ollis uhallakin jättäny siihen hirmumällit, jotta hiffaat heti sen vetäneen paljaalla.
Tiedät paikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Huono.
Niin, jos olisin kirjoittanut provon, olisin keksinyt paremman. Tämä on ihan tosi juttu. En oikeasti keksi mistä se toppi on tänne ilmestynyt. Kavereilta en kehtaa kysyä. Jos kyseessä olisi joku hieno ja kallis vaate jota kadottajansa varmasti kaipaisi, kysyisin heiltäkin, mutta vanhaa (vaikka ihan kivaa) aluspaitaa tuskin kukaan surkuttelee.
ap
Vierailija kirjoitti:
sori se oli mun tykkään toisinaan tytyillä
t: miehesi
Juuh... Tässä tapauksessa olisin varmaan nähnyt sen ennen kuin se levähtää pesuissa.
ap
Tapahan se on tuokin miehesi viestittää, että on kyllästynyt kotona saataviin palveluihin ja hankkinut sivuhoidon, johon hänellä nautintaoikeus.
Jos kuvitellaan, että se olisi jonkun miehen "hoidon", niin millä tavalla se olisi voinut joutua meille??
ap
Se on jonkun noista sukulaisnaisista, vaikkeivat he nyt sitä muistakaan.
Mä jätin tyypin kotiin pikkuhousut, kun huomasin, että oli valehdellut olevansa sinkku. Yritti valehdella, että lipaston päällä oleva valokuvan nainen ei ole tyttöystävänsä ja kamat asunnossa kämppiksen. Siellä oli siis pelkkä parisänky. Sen jälkeen en enää tapaillut kyseistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tapahan se on tuokin miehesi viestittää, että on kyllästynyt kotona saataviin palveluihin ja hankkinut sivuhoidon, johon hänellä nautintaoikeus.
Mikä helvetin nautintaoikeus? :D
Lapset olleet yökylässä siten, että omat lakanat mukana? Eli kaveriperheiden pyykkiä sotkeutunut mukaan?
Tai elokuussa mökiltä mennyt lakanapyykkiin ja jäänyt pussilakanan sisään pesussa, josta nyt putkahtanut ulos kun lakanat uudelleen olleet käytössä? (Pesty lakanoiden kanssa kuumassa ja ehkä kuivausrummutettukin eli kulahtanut varmasti.)
Skenaario: Ystäväpariskunta mökillä --> vaatteita riisuttu saunan pukuhuoneessa omalla vuorolla --> mies mennyt katsomaan pukkarista jäikö jotain --> löysi paidan tai se oli sekoittunut omaan paitaan/kalsareihin/housuihin vaikka penkillä --> löysi paidan/t jonkun laukun sivutaskusta tai repun pohjalta --> vei pyykkiin. Usein yksinkertaisin selitys on oikea.
Tai sitten se on jäänyt toiselta naiselta ja mies on luullut sen olevan sinun.
Mutta jos kysyisit siltä mieheltä vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Lapset olleet yökylässä siten, että omat lakanat mukana? Eli kaveriperheiden pyykkiä sotkeutunut mukaan?
Tai elokuussa mökiltä mennyt lakanapyykkiin ja jäänyt pussilakanan sisään pesussa, josta nyt putkahtanut ulos kun lakanat uudelleen olleet käytössä? (Pesty lakanoiden kanssa kuumassa ja ehkä kuivausrummutettukin eli kulahtanut varmasti.)
Mökki ja lakanapyykki onkin järkevin teoria (y)
Hmm joo tuo pussilakanajuttu ei ole ihan mahdoton, tosin tähän reissuun se ei sovi, koska meillä ei ollut pussilakanoita mukana. Tyhjensin vielä meidän liinavaatekaapin jokin aika sitten, se selittäisi. Tosin tuo toppi ei tullut vastaan siellä, vaan pyykkikopassa vai oliko peräti pyykkikoneesta ulos otettaessa, en muista.
Mieheltä olen tietty kysynyt, hän sanoi että on varmaan sisarensa tai äitinsä vaate, mutta ei siis ollut. Molemmat sanoivat heti, ettei ollut heidän.
ap
Meiltä löytyi vieras mies pesukoneesta.
Miksi pyydät meidän veikkausta?