Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meiltä löytyi vieraan naisen alustoppi pyykistä

Vierailija
05.11.2018 |

Tämä on aika mystinen juttu. Pyykkikorista siis löytyi vieraan naisen musta alustoppi, jossa on pitsiä mutta joka on aika kulahtanut. Miehen sisko oli ollut meillä yötä ja lapset anopin luona, mutta kysyin molemmilta ja kummankaan se ei ollut. Elokuussa olimme mökillä kahden kaveripariskunnan kanssa, mutta miksi toppi olisi löytynyt vasta nyt? Mies tietenkään ei tiedä. Itse en muistaakseni ole ollut öitä pois kotoa eikä mieskään, mutta ulkona ollaan käyty muutaman kerran ilman toista iltaisin? Mitä veikkaatte?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin välillä näkyy tavaraa josta ei kukaan tiedä mistä se on asuntoon tullut. Ihan normijuttua siis! Mulle on myös ilmestynyt autoon cd, jonka alkuperää en tunnista ollenkaan.  Sukkia saattaa välillä myös löytyä, ja joskus on löytynyt pyyhe. Nämä kyllä selittyvät monsti jollain meillä pidetyllä saunaillalla, tai sillä että olen ottanut yhteismökiltä vahingossa jonkun toisen vaatteen mukaan. Kyllä se selitys teilläkin varmasti löytyy :)

Vierailija
22/22 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös löytyi kerran. Erikoista asiassa oli se että olin tuolloin yh eikä ollut mitään harrastuksiakaan mistä olisi voinut tulla. Asia ei koskaan selvinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi