Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa hyvile miehille yhtään

Vierailija
05.11.2018 |

Ne pakenee mua. Oon tehny vähän kaikkea ja se häiritsee niitä ja ne kertoo ja pelottaa kivat hyvät miehet pois. En oo kiinostunu ne sanoo ja ne pelkää ja välttää mua. Taisit joku niistä sanoo että älä ton kaa vaan ikinä ala olee. Mua vituttaa tollanen!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olisi kannattanut miettiä ennen sadatta tatuointia ja lävistystä.

Vierailija
2/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, se tuli jo selväksi. Oot vähä tehny rikoksii ja nyt ne hyvät miehet juoksee karkuu. Ihme homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelpaan, korjaan kelpasin miehille reiäksi siksi aikaa kun etsivät sitä vaimomatskua. Kun ero tuli, olisivat taas multa halunneet reikää siksi aikaa kun etsivät uutta vaimoa itselleen. Ei kiitos. Mäkin haluaisin olla sitä vaimomatskua enkä vaan reikä.

Vierailija
4/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais tehä niitä rikoksii hei. 

Vierailija
5/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kelpaan, korjaan kelpasin miehille reiäksi siksi aikaa kun etsivät sitä vaimomatskua. Kun ero tuli, olisivat taas multa halunneet reikää siksi aikaa kun etsivät uutta vaimoa itselleen. Ei kiitos. Mäkin haluaisin olla sitä vaimomatskua enkä vaan reikä.

Mitä sinä sitten olet tehnyt? Kyllä sekin on ihan fakta, että kunnolliselle naiselle ei kelpaa aviomiesmatskuksi mikään entinen (tai nykyinen) rikollinen, juoppo tai kaikkea paneva.

Vierailija
6/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoiset pariutuu keskenään.

Vierailija
7/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan haluaisit, mutta kun et ole. Etkä koskaan tule olemaan.

Vierailija
8/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä mies?

Vierailija
9/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan haluaisit, mutta kun et ole. Etkä koskaan tule olemaan.

No sinä et ole edes sitä panomatskua etten sinuna puhuisi mitään. -ohis

Vierailija
10/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tykkää kivoista ja näteistä naisista. Ja sellaiset naiset juoksee karkuun. Kaveri on mielenterveysongelmainen mies, joka ei halua hoitaa ongelmiaan. Joten miksi kivat ja nätit naiset ottaisivat sellaisen, kun saavat parempaakin.

Vaikka säälittääkin kaverin yksinäisyys, niin olen iloinen nuorten naisten fiksuudesta. He selvästikin osaavat tunnistaa miehen, joka ei kykene terveeseen parisuhteeseen.

Sellaista se ap on. Muut eivät ole niin helposti hämättävissä kuin kuvittelet.

Vierailija
11/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko yrittää muuttaa pois. Jossakin mua ei tunneta ja mä saan uuden alun. Oikeesti tästä ei tuu mitään enää mut en voi muuttaa kauas. 

Vierailija
12/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko sulta etuhampaita?

Vierailija
13/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hyvä mies?

Se ei tee rikoksia ei oo tehny ikinä se ei tuu ikinä tekee. Se käy urheilee ja sillä on rahaa ainaki jonkun verran. Ei tarvii olla rikas yhtään mut asiat hyvin ja on sosiaalinen ja kiva ja hauska. 

Vierailija
14/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset ihmiset vetään puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija
15/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kelpaa "hyvile" naisille. Ei sillä, en minäkään ole sellainen "hyvä" mies. Minulla on erilaiset mielenkiinnonkohteet, kuin melkein kaikilla muilla. Olen köyhä, tavallisen näköinen veronmaksaja. En harrasta mitään. Rikosrekisteriä ei sentään ole, vielä...

Vierailija
16/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat sen tason miehiä millanen itse olet.

Vierailija
17/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hyvä mies?

Se ei tee rikoksia ei oo tehny ikinä se ei tuu ikinä tekee. Se käy urheilee ja sillä on rahaa ainaki jonkun verran. Ei tarvii olla rikas yhtään mut asiat hyvin ja on sosiaalinen ja kiva ja hauska. 

Et voi vaatia sellaista, mitä itse et ole. Tai voit vaatia, mutta et saa. Onhan se nyt aivan päivänselvä asia.

Vierailija
18/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutan vähän mun vastausta. Ei saa olla liian sosialinen niihin ei voi luottaa. Oikestaan ujo käy kanssa koska mä puhun ite aika paljon. 

Vierailija
19/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on liian suuret luulot itsestään, niin odotuksissa joutuu pettymään.

Vierailija
20/35 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lainkaan kielioppiin puuttumatta sen enempää, mutta sä niin kuulostat semmoselta, että karkuun juostaan muistakin syistä..

Mut miks täytyy olla semmonen varakas urheilija?

Kai sä ymmärrät, että toivot nyt itse saavas semmosta kohtelua mitä et muille anna. Sä toivot, että sulle annetaan uus tilaisuus, muttet halua antaa semmosta ihmiselle joka on töpänny..

Semmosen miehen voisit saadakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi