En kelpaa hyvile miehille yhtään
Ne pakenee mua. Oon tehny vähän kaikkea ja se häiritsee niitä ja ne kertoo ja pelottaa kivat hyvät miehet pois. En oo kiinostunu ne sanoo ja ne pelkää ja välttää mua. Taisit joku niistä sanoo että älä ton kaa vaan ikinä ala olee. Mua vituttaa tollanen!!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä mies?
Se ei tee rikoksia ei oo tehny ikinä se ei tuu ikinä tekee. Se käy urheilee ja sillä on rahaa ainaki jonkun verran. Ei tarvii olla rikas yhtään mut asiat hyvin ja on sosiaalinen ja kiva ja hauska.
Et voi vaatia sellaista, mitä itse et ole. Tai voit vaatia, mutta et saa. Onhan se nyt aivan päivänselvä asia.
Eihän ole.
Köyhä nainen saa rikkaan miehen, kunhan on kaunis, tai ainakin näyttävä. Ei naisen tarvitse olla myös rikas.
Pullea nainen saa fittis miehen, kunhan kompensoi vaikka iloisella luonteella ja vaivannäöllä.
Todella rikas mies saa kauniin naisen, vaikka itse olisi ruma.
Rikollinen hampaaton nainen ei saa kummoista miestä, se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä mies?
Se ei tee rikoksia ei oo tehny ikinä se ei tuu ikinä tekee. Se käy urheilee ja sillä on rahaa ainaki jonkun verran. Ei tarvii olla rikas yhtään mut asiat hyvin ja on sosiaalinen ja kiva ja hauska.
Mjaa, olen saattanut joskus tehdä rikoksen tai pari jossa ei ole uhria. En siis ole hyvä mies :(
En käytä päihteitä tai väkivaltaa, en halua kenellekään pahaa, en käytä ihmisiä hyväkseni. Yritän olla oikeudenmukainen, luotettava ja rehellinen. Itken jos itkettää, kerron kun tuntuu pahalta ja kuuntelen kun sitä tarvitaan. Minulla ei ole minkäänlaista kunnianhimoa ja olen köyhä kuin kirkonrotta. Haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi, perustaa perheen ja olla hyvä isä, en näe sitä kuitenkaan realistisena joten en jaksa edes yrittää. Ainoa asia minkä vuoksi voisin kuvitella jaksavani puurtaa päivästä toiseen on perhe jota ei koskaan tule. En ole edes erityisen katkera koska olen hyväksynyt jo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä mies?
Et voi vaatia sellaista, mitä itse et ole. Tai voit vaatia, mutta et saa. Onhan se nyt aivan päivänselvä asia.
Eihän ole.
Köyhä nainen saa rikkaan miehen, kunhan on kaunis, tai ainakin näyttävä. Ei naisen tarvitse olla myös rikas.
Pullea nainen saa fittis miehen, kunhan kompensoi vaikka iloisella luonteella ja vaivannäöllä.
Minkä takia näitä yksinkertaisia ja kiistattomia totuuksia alapeukutetaan?
, kunhan on kaunis, tai ainakin näyttävä.
Näyttävä??? Onks näyttävä = ilman vaatteita kulkeva, ruma nainen??? :'DDDD
-joo, jos luonne on kunnossa. Mä oon kaunis nainen ja mä en ketä tahansa rikasta kattelis esim. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä mies?
Eihän ole.
Eli näillä ihmisillä on ominaisuuksia ja asioita, jotka nostavat heidän tasoaan. Ap:llä ei ilmeisesti ole riittävästi sellaista millä hän houkuttelisi tasokkaita eli hyviä miehiä.
Käyhä ja ruma nainen ei saa rikasta miestä.
Pullea ja kökköluonteinen nainen ei saa fittismiestä.
Köyhä ja ruma mies ei saa kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä mies?
Eihän ole.
Eli näillä ihmisillä on ominaisuuksia ja asioita, jotka nostavat heidän tasoaan. Ap:llä ei ilmeisesti ole riittävästi sellaista millä hän houkuttelisi tasokkaita eli hyviä miehiä.
Käyhä ja ruma nainen ei saa rikasta miestä.
Pullea ja kökköluonteinen nainen ei saa fittismiestä.
Köyhä ja ruma mies ei saa kaunista naista.
Niin, eli voi hyvin vaatia toiselta sellaista mitä ei itse ole, kunhan kompensoi jollain muulla.
PS.
-Ruma nainen tuskin saa rikasta miestä, edes vaikka itse olisi rikas.
-Köyhällä ja rumalla miehellä on vaikeuksia saada yhtään minkäännäköistä naista. Eihän se mahdotonta semmoisellekään ole, mutta on se vaikeaa.
Ota joku kiltti uli, meille kelpaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat sen tason miehiä millanen itse olet.
Sellasia mä kuule oon yrittänyki. Ne vaan pelkää mua ja ne on kiinnostunu ihan selvästi musta mutkun ne pelkää.
Miksi ne pelkää?
Vierailija kirjoitti:
Ne pakenee mua. Oon tehny vähän kaikkea ja se häiritsee niitä ja ne kertoo ja pelottaa kivat hyvät miehet pois. En oo kiinostunu ne sanoo ja ne pelkää ja välttää mua. Taisit joku niistä sanoo että älä ton kaa vaan ikinä ala olee. Mua vituttaa tollanen!!
Ihan käsittämätöntä. Vaikutat niin kivalta ja tasapainoiselta.
Taas joku ahne akka valittamassa kun sitä rahasampoa ei löydykään.
Onhan uskoon tulleet ex-rikollisetkin ja alkoholistit löytäneet naisia/miehiä. Mikä teitä estää pariutumasta, jos omat asiansa maksimaalisesti tyrineetkin ovat onnistuneet pääsemään naimisiin?
Sellasia mä kuule oon yrittänyki. Ne vaan pelkää mua ja ne on kiinnostunu ihan selvästi musta mutkun ne pelkää.