Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, laskutatko naista, joka heitti viinit päällesi?

Vierailija
05.11.2018 |

Jos nainen baarissa loukkaantuu oikeasta tai tyhmästä syystä ja heittää päällesi viinit, onko oikein vaatia korvauksia, jos punkku pilaa edustavan pikkutakin, kauluspaidan ja housut?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nostan syytteen jo tillikasta, joten kyllä pesulalasku tulee, jos minun egyptiläinen puuvillapaitani kärsii jonkun tyhmän kanan vuoksi.

Ja taas kukon kanssa menet jatkoille.

Vierailija
22/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nostan syytteen jo tillikasta, joten kyllä pesulalasku tulee, jos minun egyptiläinen puuvillapaitani kärsii jonkun tyhmän kanan vuoksi.

Nostatko syytteen silleen hitaasti, möreästi puhuen ja hitaasti kävellen?

”Nyt mäcgordon farkkuja ja kauluspaitoja isälle, 29,99€”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kerran viinit päälleni (naapuripöydästä jopa) kun en suostunut ostamaan naiselle drinkkiä, kun hän pyysi. Oli tullut pöytään istumaan tyylillä ”Voiks ostaa mulle drinksun? Sellaisen makeen?”

Miten vastasit naiselle?

Vierailija
24/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin ollaan sitä mieltä, että jos mies ahdistelee niin oikein heittää juomat päälle. Jos joku tekee näin, huudat apua/huudat miehelle/soitat poliisit/lähdet paikalta, et käy päälle.

Mitä jos miehetkin alkaisi aina heittämään kaljat naisten päälle, jotka ehdottelevat jotaan tai läppäävät takapuolelle?

Ikinä en tule ymmärtämään tätä lastentarha-ajattelua: no kun toikin! Jos tytöt saa muovailla prinsessoja niin sit poikienkin täytyy saada muovailla disney-prinssejä. Vähempi ei riitä! Vaikkei ne oikeasti tahtoisikaan mutta kun pitää saada vähintään sama kuin ne muut.

Jos joku käyttäytyy huonosti kuin idiootti niin se on hänen ongelmansa eikä tilanne minun osaltani parane yhtään sillä että laskeudun samalle tasolle. Ihan sama mitä sukupuolta se toinen edustaa, käyttäytyä se ei todistettavasti osaa mutta mulla on selkärankaa niin paljon etten taivu noin alas enkä tahdokaan.

Vierailija
25/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus. Vaatteeni maksavat enemmän kuin monen henki.

Vierailija
26/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan voi vaatia ja laskuttaa. Saako senttiäkään onkin sitten eri asia. Onnea yritykselle kuitenkin.

Tässä hipaistaan sitä aihetta koskettavin termein mutta kuitenkin yhtälö on päin peetä. 

Kyseessä on korvausvaatimus joka tehdään viranomaisten kanssa yhteistyöttä. Laskutusta voi tosiaan tehdä vain yritys.

Vierailija
27/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin ollaan sitä mieltä, että jos mies ahdistelee niin oikein heittää juomat päälle. Jos joku tekee näin, huudat apua/huudat miehelle/soitat poliisit/lähdet paikalta, et käy päälle.

Mitä jos miehetkin alkaisi aina heittämään kaljat naisten päälle, jotka ehdottelevat jotaan tai läppäävät takapuolelle?

Ehdottomasti ne kaljat rinnuksille samalla tavalla. Oppiivatpahan olemaan lääppimättä!

Vierailija
28/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse heittäisin oman juomani heittäjän päälle.

Ei ole naisilla mitään erikoisoikeuksia heitellä juomia, vetäistä avarilla tai muutakaan.

Paitsi siinä tapauksessa että koskettelet naista ilman lupaa.

Koskettelu ilman lupaa on seksuaalista häirintää eli rikos. Aloittaja puhuu vain loukkaantumisesta ei mistään rikoksesta.

Eiköhän tuolla rivien välissä ole seksuaalinen häirintä esim. "oikea syy".

Anniskelupaikkaan kuuluu flirtti.

.

Jos ei maksais veisin oikeuteen ja saat vielä sakot.

Flirtin ei tarvitse olla rajoja ylittävää pervoilua.

Vierailija
29/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas kunnon naurut. xD

Vierailija
30/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kerran viinit päälleni (naapuripöydästä jopa) kun en suostunut ostamaan naiselle drinkkiä, kun hän pyysi. Oli tullut pöytään istumaan tyylillä ”Voiks ostaa mulle drinksun? Sellaisen makeen?”

Naisen ei ollut syytä toimia noin. Tässä tilanteessa korvausvaatimus on ok.

Vierailija
31/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan voi vaatia ja laskuttaa. Saako senttiäkään onkin sitten eri asia. Onnea yritykselle kuitenkin.

Persaukisilta kieltämättä on paha mitään koittaa saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä