Mies, laskutatko naista, joka heitti viinit päällesi?
Jos nainen baarissa loukkaantuu oikeasta tai tyhmästä syystä ja heittää päällesi viinit, onko oikein vaatia korvauksia, jos punkku pilaa edustavan pikkutakin, kauluspaidan ja housut?
Kommentit (31)
Tottakai tyhmästä syystä on pakko jo loukkaantua ja laskuttaa!
Sehän on päällekarkaus!
Pesulalaskun saa ainakin luukkuunsa minulta, jos näin tekee.
Kyllä ahdistelevat miehet saavat ne juomat päälleensä, mutta on niitä tapauksia, jotka eivät ole ahdistelleet.
Minä nostan syytteen jo tillikasta, joten kyllä pesulalasku tulee, jos minun egyptiläinen puuvillapaitani kärsii jonkun tyhmän kanan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä nostan syytteen jo tillikasta, joten kyllä pesulalasku tulee, jos minun egyptiläinen puuvillapaitani kärsii jonkun tyhmän kanan vuoksi.
No hyvä että vain egyptiläinen puuvillapaita, ettei sentään mikään laatupaita.
Itse heittäisin oman juomani heittäjän päälle.
Ei ole naisilla mitään erikoisoikeuksia heitellä juomia, vetäistä avarilla tai muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimainen kysymys. Mikään loukkaus ei oikeuta heittelemään kenenkään päälle mitään.
Kyllä ahdisteleva loukkaaja ansaitsee vähintään viinit päälleen. Kas kun naisilla on oikeus puolustautua pervoilulta. Poliisi voi tosin olla toista mieltä, mutta he eivät ole koskaan naisen puolella muutenkaan. Poliisi on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisilla mitään erikoisoikeuksia heitellä juomia, vetäistä avarilla tai muutakaan.
Paitsi siinä tapauksessa että koskettelet naista ilman lupaa.
Nainen saa antaa korvapuustin ja heittää viinit päälle, jos tätä ahdistellaan luvatta, mutta muuten se erittäin tyhmää, diivamaista käytöstä.
Mitä vaan voi vaatia ja laskuttaa. Saako senttiäkään onkin sitten eri asia. Onnea yritykselle kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa antaa korvapuustin ja heittää viinit päälle, jos tätä ahdistellaan luvatta, mutta muuten se erittäin tyhmää, diivamaista käytöstä.
Aika harva nainen on saanut korvapuustin antamisesta syytteen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vasta alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisilla mitään erikoisoikeuksia heitellä juomia, vetäistä avarilla tai muutakaan.Paitsi siinä tapauksessa että koskettelet naista ilman lupaa.
Koskettelu ilman lupaa on seksuaalista häirintää eli rikos. Aloittaja puhuu vain loukkaantumisesta ei mistään rikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisilla mitään erikoisoikeuksia heitellä juomia, vetäistä avarilla tai muutakaan.Paitsi siinä tapauksessa että koskettelet naista ilman lupaa.
Koskettelu ilman lupaa on seksuaalista häirintää eli rikos. Aloittaja puhuu vain loukkaantumisesta ei mistään rikoksesta.
Eiköhän tuolla rivien välissä ole seksuaalinen häirintä esim. "oikea syy".
En. Puhdistaisin itse vaatteeni ja jalkaisin elämääni.
En ikinä pääse niin lähelle naista että saisi heitettyä viinit päälle, paitsi kaupan kassajonossa.
Joskus olin häissä missä joku täysin tuntematon äm-mä kaatoi takaapäin viinilasin niskaani, näytösluontoisesti revin paidan päältä että kaikki näkevät treenatun kroppani ja lähdin pois.
Sen jälkeen en ole ostanut kauluspaitaa.
Täälläkin ollaan sitä mieltä, että jos mies ahdistelee niin oikein heittää juomat päälle. Jos joku tekee näin, huudat apua/huudat miehelle/soitat poliisit/lähdet paikalta, et käy päälle.
Mitä jos miehetkin alkaisi aina heittämään kaljat naisten päälle, jotka ehdottelevat jotaan tai läppäävät takapuolelle?
Sain kerran viinit päälleni (naapuripöydästä jopa) kun en suostunut ostamaan naiselle drinkkiä, kun hän pyysi. Oli tullut pöytään istumaan tyylillä ”Voiks ostaa mulle drinksun? Sellaisen makeen?”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuolla rivien välissä ole seksuaalinen häirintä esim. "oikea syy".
Anniskelupaikkaan kuuluu flirtti.
.
Jos ei maksais veisin oikeuteen ja saat vielä sakot.
Kunnon alfa maksaisi mitä lupasi ja sanoisi ettei enää tarvitse pitää yhteyttä.
Wt heittää juomat toisen päälle.
Idioottimainen kysymys. Mikään loukkaus ei oikeuta heittelemään kenenkään päälle mitään.