Sain hirveän raivarin eilen ja
Sain eilen hirveän raivarin eilen kun mies pyysi minua tekemään yhden pikku jutun.
Siinä rytäkässä hajotin puhelimeni.
Mua hävetää ihän hirveästi että kohtelin miestä niin huonosti ja se että joudun ostamaan uuden puhelimen hajonneen tilalle.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tulee paskoihin parisuhdetilanteisiin: huutaminen ja asioiden hajottaminen käyvät lähisuhdeväkivallasta, ja lähisuhdeväkivaltaan saa ainakin pääkaupunkiseudulla apua lähisuhdeväkivaltayksiköstä.
Kannattaa tehdä asialle jotain nyt. Todennäköistä on että tilanteet tulevat pahenemaan tuosta.
Tlanne ei voi tästä enää pahentua. Lähisuhdeväkivaltaa ei ole olemassakaan.
Me emme ota vastaa keskustelu apua ellei siitä ole merkittävää taloudellista hyötyä
No, se lähisuhdeväkivaltayksikön 5 kerran ilmainen lyhytterapia on merkittävä taloudellinen hyöty.
Menkää hakemaan vastaava apu yksityiseltä, saattaa maksaa vaikka 500 €.
Homman nimi on kuitenkin se että tuollaiset ongelmat eivät ratkea häpeämällä ja tukahduttamalla: asiat pitää ottaa esille, ja tilannetta pitää muuttaa. Jos tilannetta ei muuta, samat raivonpurskahdukset jatkuvat.
Toki niinkin voi elää mutta se käy kalliiksi: puhelimet, astiat ja mielenterveys eivät ole ilmaisia.
Terveydenhoito henkilöiden jouku 500e maksava terapia ilmaiseksi ei ole merkittävä taloudellinen hyöty. Me emme hyödy puhumisesta taloudelliseti riittävästi.
Sulla on aika heikko matikka jos et näe miten tilanteen asianmukaisella hoidolla saatu mielenrauha näkyy tilinauhassakin.
Sama kuin jättäisit syöpähoidot väliin koska niihin menee työaikaa.
Voi niinkin tehdä mutta ennen pitkää käy köpelösti.
Puhelimet ja astiat nyt ei maksa niin paljoa että niiden takia kannattaa terapiaan mennä.
Petra P kirjoitti:
Puhelimet ja astiat nyt ei maksa niin paljoa että niiden takia kannattaa terapiaan mennä.
No mitä sä sitten valitat että pitää mennä ostamaan uusi tilalle?
Tuota, pitäisikö SINULLE maksaa että saa pitää sulle/teille terapiaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuota, pitäisikö SINULLE maksaa että saa pitää sulle/teille terapiaa?
'kyllä koska ies on se joka haluaa terapiaan ja valehtelee minun olevan masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Toi diagnosointi on muuten syöpä tällä palstalla.
Joo, kyllähän se itsellekin on aika ilmiselvää usein että onko masennus vai epävakaa vai mikä, mutta kun diagnoosi on hoidon työkalu. Jos ei olla antamassa hoitoa, on "diagnoosin" esittely pelkkää nimittämistä ja toiseuttamista.
Joo, mutta ei se ole diagnoosien antamista, että tekee jonkun käyttäytymisestä johtopäätöksiä. Ihminen, jolla on tapana keksiä henkilöitä, joiden nimessä perustaa blogeja ja sometilejä, ja joka raivoaa ja räyhää keskustelupalstoilla ja Facebookissa sekä omalla että keksityillä nimillä, tuskin vaikuttaa kenenkään mielestä tasapainoiselta ja hyvinvoivalta. Diagnoosi on se, että tutkitaan ja tutkimusten perusteella annetaan tautiluokitus.
Kannattaa opetella joku keino toimia kun se hermo meinaa mennä, keitä vaikka kahvit, käy tupakalla, laske sataan tai tuhanteen....
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella joku keino toimia kun se hermo meinaa mennä, keitä vaikka kahvit, käy tupakalla, laske sataan tai tuhanteen....
Mä olen keksinyt jo tavan alan hajottamaan paikkoja ja tavaroita sekä käyn ärsyttävän päälle. Se on ainut joka tehoaa pahaan oloon.
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen keksinyt jo tavan alan hajottamaan paikkoja ja tavaroita sekä käyn ärsyttävän päälle. Se on ainut joka tehoaa pahaan oloon.
No miksi sitten tällainen aloitus, jos homma on ihan ok ja tehoaa. Ootko huomannut, että aika usein näissä keskusteluissa intoudut väittämään itseäsi vastaan.
Sekin on ihan ok, varsinkin jos auttaa pahaan oloon.
tämän on ihan pakko olla trolli. ihan pakko. ei kukaan kirjoita tuollaisia blogipostauksia. muiden ehdottama terapia olisi oikeasti paikallaan
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tulee paskoihin parisuhdetilanteisiin: huutaminen ja asioiden hajottaminen käyvät lähisuhdeväkivallasta, ja lähisuhdeväkivaltaan saa ainakin pääkaupunkiseudulla apua lähisuhdeväkivaltayksiköstä.
Kannattaa tehdä asialle jotain nyt. Todennäköistä on että tilanteet tulevat pahenemaan tuosta.
Tlanne ei voi tästä enää pahentua. Lähisuhdeväkivaltaa ei ole olemassakaan.
Me emme ota vastaa keskustelu apua ellei siitä ole merkittävää taloudellista hyötyä
Kai ne puhelimetkin jotain maksaa, ja mikä mahtaa hajota kun ei olekkaan pikkujuttu? Oletko muuten kuullut tuttujuttu-showsta? Pistä se pyöriin kun kismittää niin Irmeli I nuorentuu silmissä.
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se "ärsyttävä" kenen päälle käyt pistää samalla mitalla takaisin, tuskin sä muusta opit.
Hui mikä blogi.. toisaalta kiintoisa. En oikein osaa kuvailla, mutta sanottakoon vaikka sitä hiljaiseksi adrenaliiniksi.
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten tällainen aloitus, jos homma on ihan ok ja tehoaa. Ootko huomannut, että aika usein näissä keskusteluissa intoudut väittämään itseäsi vastaan.
Sekin on ihan ok, varsinkin jos auttaa pahaan oloon.
Mikään ei auta pahaan oloon ei enää edes se että näkee muiden kärsivän
Sulla on aika heikko matikka jos et näe miten tilanteen asianmukaisella hoidolla saatu mielenrauha näkyy tilinauhassakin.
Sama kuin jättäisit syöpähoidot väliin koska niihin menee työaikaa.
Voi niinkin tehdä mutta ennen pitkää käy köpelösti.