Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta muita kohtaan kävellä nappikuulokkeet korvilla julkisilla paikoilla?

Vierailija
04.11.2018 |

Sain kerran palautetta että näyttää ylimieliseltä. Missä niitä sitten voi käyttää?? Totta kai otin pois kun keskustelee jonkun kanssa / tekee jotain erityistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylimielistä,mutta vaarallista. Eivät kuule hälytysajoneuvoja eikä polkupyörän kelloa ja olen jopa suoraan korvaan yrittänyt huutaa, että pois alta, kun kävellään laumana kuulokkeet korvissa.

Olenkin päättäny lopettaa varoittelun ja ajan kohta päälle.

Vierailija
22/24 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on epäkohteliasta varsinkin myyjiltä hakea kontaktia vaikka minulla on ne kuulokkeet päässä. Ne ei ole omasta mielestäni kovin huomaamattomat (langattomat nappikuulokkeet), joten ärsyttää kun myyjä puhuu ja puhuu ja minun pitäisi ottaa toinen nappi pois korvalta.

En pidä kaupungin äänimaailmasta, enkä varsinkaan kauppojen musiikista. Kuunteleen mieluummin omaa lempimusiikkia.

Vaaralliset nuo kuulokkeet kyllä on, en kuule niillä juurikaan muuta kuin sen musiikin. Hälytysajoneuvot toki, ja liikenteen etäisenä, mutta vaikka takaa tuleva pyörä tai hiljaa ajava auto jää kuulematta. Yritän olla tarkkaavainen toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaarallista se voi olla, josei kuule ympäristön , esim. liikenteen, ääntä.

Tämän vuoksi käytän vain yhtä kuuloketta, en aio kuolla auton alla.

Olet siis niitä ihmisiä joille ei ole vieläkään mennyt kupoliin se, että tietä ylittäessä katsotaan vasemmalle ja oikealle tuleeko autoja vai ei eikä mennä kuuloaistin varassa suoraan tielle. Huolestuttavaa.

No mitä ihmettä. Eihän mistään voi päätellä tällaista. Kirjoittajahan vain vastasi toiseen viestiin, jossa kritisoitiin nimenomaan kuulokkeiden käyttämistä turvallisuusnäkökulmasta.

Vierailija
24/24 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäkohteliasta, eikä vaarallistakaan kunhan itse kuulet ja näet mitä ympäristössä tapahtuu (kuuntelet esimerkiksi äänikirjaa tai musiikkia hillityllä volyymilla etkä katsele youtubevideoita nenä kiinni luurissa.)

Myönnettäköön että käytän joskus kuulokkeita vaikken kuuntelisi mitään, silloin saa yleensä olla rauhassa. Kaupoissa en käytä kuulokkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi