Uusperhe, lasten ja uuden "äidin" pieni ikäero
Minua vaivaa lähipiirin uusperhe, kun lasten isä asuu lähes omien lastensa ikäisen opiskelijan kanssa ja kun liikkuvat porukalla, niin näyttää kuin isä olisi lastensa kanssa liikkeellä.
Onhan joskus tietysti uusi "äiti" nuorempi kuin puolisonsa lapset, mutta on jotenkin outo ajatella miten esim mies voi olla oman tyttärensä ikäisien kanssa sängyssä.
Koen vähän sairaana touhua.
Kommentit (67)
Teitä leikkijöitä löyty tänään tosi monta. Täähän on feikkikeskustelu. Mut hyvä kun jollain on aikaa tapella mielipideasioista
Vierailija kirjoitti:
Oman mieheni kohdalla huomasi eron heti 50v täytyttyä.
Siihen asti oli nuorekkaan näköinen ja nyt muutamassa vuodessa tosiaan ihon väri muuttunut ja silmäpussit on ilmestynyt.
Harmaata löytyy hiuksista jo.
Mutta ei se haittaa, kun ikääntyminen on luonnollisesta ja itsekin olen jo lähes 50v.
Miehillä testosteroriarvot vähentyy ja naisilla estrogeeni. Sen kyllä todellakin huomaa. Joten on aivan turha väittää 50 vuotiaan näyttävän 30 vuotiaalta. Tai sitten rakkaus sokaisee silmät, mikä toki on söpöä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti oli nuorekkaan näköinen ja nyt muutamassa vuodessa tosiaan ihon väri muuttunut ja silmäpussit on ilmestynyt.
Mutta ei se haittaa, kun ikääntyminen on luonnollisesta ja itsekin olen jo lähes 50v.Viina vei?
Jos saunaolut sen on tehnyt, niin tehköön eli ei meillä ryyppää kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se haittaa, kun ikääntyminen on luonnollisesta ja itsekin olen jo lähes 50v.Viina vei?
Jos saunaolut sen on tehnyt, niin tehköön eli ei meillä ryyppää kukaan
Ei siihen iän tuomaan vanhenemiseen mitään viinaa tarvita. Se on normaalia ja elämään kuuluvaa.
Vierailija kirjoitti:
Teitä leikkijöitä löyty tänään tosi monta. Täähän on feikkikeskustelu. Mut hyvä kun jollain on aikaa tapella mielipideasioista
Täytyy nyt ketjun aloittajaa sen verran kunnioittaa, että keskustelu pysyy yllä.
Älkää viitsikö kinata mielipideasiasta. Koskaan ei voi tietää miltä maailma toisen silmin näyttää.
Viina vei?