Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperhe, lasten ja uuden "äidin" pieni ikäero

Vierailija
04.11.2018 |

Minua vaivaa lähipiirin uusperhe, kun lasten isä asuu lähes omien lastensa ikäisen opiskelijan kanssa ja kun liikkuvat porukalla, niin näyttää kuin isä olisi lastensa kanssa liikkeellä.
Onhan joskus tietysti uusi "äiti" nuorempi kuin puolisonsa lapset, mutta on jotenkin outo ajatella miten esim mies voi olla oman tyttärensä ikäisien kanssa sängyssä.
Koen vähän sairaana touhua.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on juuri toi tilanne ikäeron kanssa. Tosin miehen lapset aikuisia eikä oo täällä mun aikana asuneet. Mä en koskaan ees ajatellut että mun ikäinen (32) mies sopisi mulle. Pidin nurempana esim Pierce Brosnanista ja löysinkin komean miehen (53) vanhemmasta ikäluokasta. Yhdessä ollaan oltu neljä vuotta eikä meillä toi ulkonäkö oo ongelma. Mies on kyllä ihan ikäiseni näköinen kun on aina treenannut eikä koskaan juo alkoholia tai polta. Eri asia olis jos olis huonot elämäntavat. Kyllä mä ymmärrän hyvinkin että haluaa nuoremman naisen jos ei omasta ikäluokasta löydy treenaamisesta ja terveellisyydestä kiinnostunutta. Ja mulöa oli ammatti ja työ ja asunto kun tavattiin joten halusin miehen joka myös on jo vähän rakentanut omaa elämää valmiiksi.

Vai kolmikymppisen näköinen viisikymppinen. Minäkin haluaisin nähdä sellaisen ihmisen, joka uhmaa fysiikan lakeja.

Meet vaikka salille niin sieltä löytyy. Onhan huomattava määrä viisikymppisen näköisiä kolmekymppisiäkin :)

Ei ole, kuin korkeintaan lihasten ja rasvaprosentin suhteen. Mutta ihan jo pelkästään iho on jo parhaat päivänsä nähnyt pari vuosikymmentä sitten. Ja sen kyllä huomaa.

Eli siis väität että 50v raitis ja tupakoimaton treenaaja ei voi näyttää nuoremmalta, esim. 35v? Sul on todella pienet piirit sitten. Mut onnea elämään silti, ollaan vaan niin eri maailmoista.

Koko Suomen kokoinen piiri on mulla. Käyhän optikolla, jos sun mielestä viisikymppinen näyttää kolmekymppiseltä. Sitä ennen ei asiaa auton rattiin. Pus pus.

Minkä takia ajattelit että kaikilta alle 30v kysytään paperit vaikka ikäraja on 18? Koska yksinkertiaisesti on ihmisiä jotka eivät ulkonäöltään vastaa lainkaan ikäänsä. Joten pus pus vaan sinne.

Kiitti pusuista, todistit juuri mun pointin. Että kolmekymppiset ovat vielä niin nuoren näköisiä, että pitää paperitkin kysyä. Viisikymppisiltä ei enää kysytä, arvaatko miksi?

Koska he voivat näyttää kolmekymppisiltä jolloin papereita ei tarvitse kysyä. Niinhän se laki sanoo :) Ja niinhän mä just kerroin. Jos 30v voi näyttää 18v niin 50v voi näyttää 38 v. Vai miksi ei voi?

Koska iho.

Vierailija
42/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuu sitten ite viiskymppisenä tänne kertomaan, kuinka näytät edelleen samalta kuin 20 v sitten ja katotaan asiaa sitten uudestaan. En jaksa tollasta jankkaajaa, heippa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät aina näytä ikäsiltään, esim. Arttu Viskaria voisi pitää paljon vanhempana mitä hän on.

Se mistä monet "hyvin säilyneet" tunnistaa vanhemmiksi on pukeutuminen/tyyli, esim. Danny jolla on välillä noloja pääkallosormuksia, vaatteita ym. Vastaavasti taas Paula Koivuniemi on hyvin nuorekas tyyliltään, ei näytä "mummolta teinivaatteissa", vaan nuorekkaalta.

Vierailija
44/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on juuri toi tilanne ikäeron kanssa. Tosin miehen lapset aikuisia eikä oo täällä mun aikana asuneet. Mä en koskaan ees ajatellut että mun ikäinen (32) mies sopisi mulle. Pidin nurempana esim Pierce Brosnanista ja löysinkin komean miehen (53) vanhemmasta ikäluokasta. Yhdessä ollaan oltu neljä vuotta eikä meillä toi ulkonäkö oo ongelma. Mies on kyllä ihan ikäiseni näköinen kun on aina treenannut eikä koskaan juo alkoholia tai polta. Eri asia olis jos olis huonot elämäntavat. Kyllä mä ymmärrän hyvinkin että haluaa nuoremman naisen jos ei omasta ikäluokasta löydy treenaamisesta ja terveellisyydestä kiinnostunutta. Ja mulöa oli ammatti ja työ ja asunto kun tavattiin joten halusin miehen joka myös on jo vähän rakentanut omaa elämää valmiiksi.

On sylla itsetunto pohjalukemissa, jos luulet näyttäväsi yli 50vuotiaalta. Tosi nolo. Kukaan yli 50v ei näytä 30 vuotiaalta.

Sanoin että mies on ikäiseni näköinen :) Luit varmaan väärin

Siinä luki asia noinpäinkin. Taidat olla tyhmäkin muun lisäksi.

Vierailija
45/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoleni on minua 2 vuotta vanhempi. Hän kai kuvitteli aikoinaan (15 vuotta sitten) tekevänsä hyvän diilin mennessään naimisiin isäni kanssa, mutta ei huomannut, että se ikäero ei katoa minnekään. Isä on nyt 65v ja pappa, ei todellakaan mikään nuorekas tapaus. Äitipuoli on nyt 40v, perheessään on 2 alakouluikäistä lasta ja äitipuoli ihan loppu, koska ei ole turvaverkkoja ja isästä kuoriutui vanhemmiten jonkinlainen sohvapallero, joka ei tee kotona mitään  (minä maksan kaikki laskut, ei minun tarvitse tehdä kotitöitä). Muistan, että lapsuudenkodissa hän oli loistava kokki ja siivosi kanssamme joka perjantai, nykyisin ei saa kotona edes sukkia pyykkikoriin.

Vierailija
46/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuu sitten ite viiskymppisenä tänne kertomaan, kuinka näytät edelleen samalta kuin 20 v sitten ja katotaan asiaa sitten uudestaan. En jaksa tollasta jankkaajaa, heippa.

Auts. Nyt meni tunteisiin jollain.

Vierailija
47/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitipuoleni on minua 2 vuotta vanhempi. Hän kai kuvitteli aikoinaan (15 vuotta sitten) tekevänsä hyvän diilin mennessään naimisiin isäni kanssa, mutta ei huomannut, että se ikäero ei katoa minnekään. Isä on nyt 65v ja pappa, ei todellakaan mikään nuorekas tapaus. Äitipuoli on nyt 40v, perheessään on 2 alakouluikäistä lasta ja äitipuoli ihan loppu, koska ei ole turvaverkkoja ja isästä kuoriutui vanhemmiten jonkinlainen sohvapallero, joka ei tee kotona mitään  (minä maksan kaikki laskut, ei minun tarvitse tehdä kotitöitä). Muistan, että lapsuudenkodissa hän oli loistava kokki ja siivosi kanssamme joka perjantai, nykyisin ei saa kotona edes sukkia pyykkikoriin.

Onpa laiskistunut isäsi. Mut jos on oltu 15v. yhdessä niin taitaa johtua enemmänkin parisuhteen ongelmista. Ja koululaisethan on koulussa päivät.

Vierailija
48/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 54v ja oikeasti en tunne yhtään ikäistäni, joka oikeasti näyttäisi kolmikymppiseltä :)

Kyllä sen vain huomaa, kun iho alkaa menettää kimmoisuuttaan ja veltostuu ja harmaita tulee ja muutenkin naama alkaa valua alaspäin. Hyvin säilynyt viiskymppinen voi nippa nappa mennä nelikymppisestä, mutta sekin on siinä ja siinä.

Vierailija
49/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sylla itsetunto pohjalukemissa, jos luulet näyttäväsi yli 50vuotiaalta. Tosi nolo. Kukaan yli 50v ei näytä 30 vuotiaalta.

Sanoin että mies on ikäiseni näköinen :) Luit varmaan väärin

Siinä luki asia noinpäinkin. Taidat olla tyhmäkin muun lisäksi.

Niin, -kin. Siinä luki myös että minulla on huono itsetunto koska luulen että näytän viisikymppiseltä (mitä en siis kirjoittanut). Ja on toi tyhmäksi haukkuminen ihan huvin vuoksi aikamoisen lapsellista. Toivottavasti sun lapset ei ota mallia tällaisesta haukkumisesta jos sulla niitä on.

Vierailija
50/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilannehan on hyvä ja taloudellinen. Isä ottaa ensin nuoren vaimon ja kun ikääntyy tarpeeksi, eikä jaksa enää sänkyhommia, voi luovuttaa vaimon pojalleen

Taloudellista ja näpsäkkää ja vaivatonta

Miten tämä on taloudellista?

Jos vaimolle siirtyy isä-miehen omaisuutta avioeron yhteydessä niin se ei haittaa, koska se omaisuus siirtyy sitten poika-miehen avio-oikeuden piiriin kun vaimo avioituu hänen kanssaan.

Vierailija
51/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 54v ja oikeasti en tunne yhtään ikäistäni, joka oikeasti näyttäisi kolmikymppiseltä :)

Kyllä sen vain huomaa, kun iho alkaa menettää kimmoisuuttaan ja veltostuu ja harmaita tulee ja muutenkin naama alkaa valua alaspäin. Hyvin säilynyt viiskymppinen voi nippa nappa mennä nelikymppisestä, mutta sekin on siinä ja siinä.

Siis 50v voi nippa nappa näyttää 49-vuotiaalta? Toi argumentti on jo älytön. Ei kukaan voi jokaisen ikää niin tarkkaan tietää että näkis onko 49 vai 50?

Vierailija
52/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilannehan on hyvä ja taloudellinen. Isä ottaa ensin nuoren vaimon ja kun ikääntyy tarpeeksi, eikä jaksa enää sänkyhommia, voi luovuttaa vaimon pojalleen

Taloudellista ja näpsäkkää ja vaivatonta

Miten tämä on taloudellista?

Jos vaimolle siirtyy isä-miehen omaisuutta avioeron yhteydessä niin se ei haittaa, koska se omaisuus siirtyy sitten poika-miehen avio-oikeuden piiriin kun vaimo avioituu hänen kanssaan.

Sä oot sairas

Vierailija
53/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte huvittavia kun otatte ton tunnekortin esille kun argumentit loppuu. :D

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, mun puolesta kans heippa.

t. kolmekymppinen

Vierailija
54/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 50v voi nippa nappa näyttää 49-vuotiaalta? Toi argumentti on jo älytön. Ei kukaan voi jokaisen ikää niin tarkkaan tietää että näkis onko 49 vai 50?

Voi. Vi tun. Idi ootti. Trol li.

Tässä nelikymppinen = 40-vuotias

Vierailija
55/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sönkötyksestä ei käynyt ilmi että mikä häntä varsinaisesti vaivaa? Toisten seksielämän ajatteleminenko pahoittaa mielesi? Mieti vaikka omia vanhempiasi kiihkeään rynkytykseen jos se sinusta tuntuu terveemmältä.

Vierailija
56/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja mielestäni näytän 37-vuotiaalta. Mitä voin tehdä asialle, tämä on kauheaa.

Vierailija
57/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n sönkötyksestä ei käynyt ilmi että mikä häntä varsinaisesti vaivaa? Toisten seksielämän ajatteleminenko pahoittaa mielesi? Mieti vaikka omia vanhempiasi kiihkeään rynkytykseen jos se sinusta tuntuu terveemmältä.

Sönköttäjä olet sinä joka ei osaa keskustella asioista kuin hyökkäämällä.

Osuiko liian lähelle omaa suhdetta?

Vierailija
58/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni kohdalla huomasi eron heti 50v täytyttyä.

Siihen asti oli nuorekkaan näköinen ja nyt muutamassa vuodessa tosiaan ihon väri muuttunut ja silmäpussit on ilmestynyt.

Harmaata löytyy hiuksista jo.

Mutta ei se haittaa, kun ikääntyminen on luonnollisesta ja itsekin olen jo lähes 50v.

Vierailija
59/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Vi tun. Idi ootti. Trol li.

Tässä nelikymppinen = 40-vuotias

Nelikymppinen= 40-49- vuotias

Vierailija
60/67 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte huvittavia kun otatte ton tunnekortin esille kun argumentit loppuu. :D

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, mun puolesta kans heippa.

t. kolmekymppinen

Kehen tää nyt viittas? Te?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan