Lupa vieraissa käymiseen?
Puhumme mieheni kanssa avoimesti seksistä. Miestäni kiihottaisi jos olisin vieraan miehen kanssa ja minulla on lupa käydä vieraissa.
Mieheni haluaisi myös parinvaihtoa.
Miten pääsisin samaan tilaan kuin hän, eli etten tuntisi pahaa mieltä ajatuksesta että hän haluaa muita? Jos vieraan kanssa oleminen ei häntä loukkaa vaan päinvastoin kiihottaa niin miten saisin itselleni saman ajatuksen?
Olemme nelikymppinen pari,olleet yhdessä pian 20v. Ehkä fantasioita pitäisi nyt vielä toteuttaa kun pystyy.
Apua ajattelun muutokseen?
Kommentit (10)
Teemme tätä ja tosi kiihottava fantasia! Mutta jälkeenpäin minua harmittaa myös. (Että jos toinen nainen onkin minua parempi ja mies ei enää kiihotu minusta.) Ap
Ajattele, että sinä mahdollistat hänelle lisää nautintoa. Ilman sinun siunaustasi ja lupaasi hän ei voi sitä saavuttaa, joten hänen arvostuksensa ja rakkautensa syvenee entisestään. Tähän se toinen nainen ei millään pysty, hän on vain hetkellinen lihallinen ilo vaikka olisi kuinka kuuma pakkaus. Sinulla on jotain paljon parempaa, teidän kahden välinen rakkaus. Mietippä sitä ;) samahan on toisin päin myös, miehesi mahdollistaa sinulle ihania asioita tapahtuvan ja pääset kokemaan hänen kanssaan näitä seikkailuja, eikö rakkautesi häneen syvene entisestään? Mustasukkaiset miehet ovat epävarmoja itsestään sekä suhteestaan.
Minä olen siis epävarma itsestäni.
Suhteesta en, sen tiedän kestävän vaikka mitä. Pelkään ehkä että mies jatkossa olisi mieluummin jonkun muun kanssa sängyssä, että hän ajattelisi muita vaikka olisi minun kanssa, tai olisi tyytymätön minuun. Ap
Kannattaa olla tarkkana näistä höpinöistä sitten. Puheet on puheita ja mustasukkaisuus ei kysele mitään mielipiteitä, vaan tulee yleensä vasta teon tai paljastumisen aikana.
Esimerkkinä oikeasta elämästä mulla oli kolme kaveria, jotka asui kimppakämpässä opiskeluaikoina. Yhdellä näistä oli tyttöystävä. Vuoden verran sai kuunnella sitä paasausta avoimesta suhteesta, polyamorijutusta. Eräänä iltana kävikin sitten niin, että tyttö löytyi istumasta toisen kaverin sylistä toisessa huoneessa. Juu kyllä istuminen oli sellasta pomppivampaa sorttia. Polyamoriat ja avoimet suhteet loppui kuin seinään. Tuli itkut ja erot. Loppujenlopuksi tuhoutui se lapsuudesta alkanut kaveruus, kämppäkaveruuskin hajosi ja muuttivat kaikki erilleen.
Niin, että silleen. Olkaakin tarkkoja asian kanssa. Testatkaa edes jotenkin keskenänne, että ihan oikeasti se ilkeä mustasukkaisuus ei tulvahda. Teoria ja käytäntö kun ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Teemme tätä ja tosi kiihottava fantasia! Mutta jälkeenpäin minua harmittaa myös. (Että jos toinen nainen onkin minua parempi ja mies ei enää kiihotu minusta.) Ap
Tuntuuko sinusta, että miehesi ei enää kiihota sinua, jos olet jonkun muun kanssa?
En ole käynyt vieraissa mutta voisin kuvitella että jos vieras olisi parempi kuin minä, ajattelisin myöhemmin että olisipa omalla miehellä isompi / olisipa oma mies taitavampi / tuntuisipa oma mies paremmalta. Ap
Eikö teistä muka koskaan tunnu tältä (jotka siis vieraissa käytte)? Että kylläpä sillä vieraalla oli paremmat tissit, harmi kun omalla vaimolla ei ole kunnon tissejä, tai olisipa omalla vaimolla yhtä tiukka pikku kuin vieraalla. Tai että vieraan kanssa seksi oli paljon parempaa ja parempi kroppakin sillä oli. Ap kysyy
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla tarkkana näistä höpinöistä sitten. Puheet on puheita ja mustasukkaisuus ei kysele mitään mielipiteitä, vaan tulee yleensä vasta teon tai paljastumisen aikana.
Esimerkkinä oikeasta elämästä mulla oli kolme kaveria, jotka asui kimppakämpässä opiskeluaikoina. Yhdellä näistä oli tyttöystävä. Vuoden verran sai kuunnella sitä paasausta avoimesta suhteesta, polyamorijutusta. Eräänä iltana kävikin sitten niin, että tyttö löytyi istumasta toisen kaverin sylistä toisessa huoneessa. Juu kyllä istuminen oli sellasta pomppivampaa sorttia. Polyamoriat ja avoimet suhteet loppui kuin seinään. Tuli itkut ja erot. Loppujenlopuksi tuhoutui se lapsuudesta alkanut kaveruus, kämppäkaveruuskin hajosi ja muuttivat kaikki erilleen.
Niin, että silleen. Olkaakin tarkkoja asian kanssa. Testatkaa edes jotenkin keskenänne, että ihan oikeasti se ilkeä mustasukkaisuus ei tulvahda. Teoria ja käytäntö kun ovat eri asioita.
Tuossa oli kyse opiskeluajoista ja niin nuorina tuskin oikeasti on mitenkään kypsä mihinkään todelliseen parinvaihtoon tai polyamoriaan.
Mut mitenkä tollasta nyt vois testata muuten, kun sit ihan tositilanteessa. Ei sitä todellista tunnetta voi tietää, ennenkö testaa ja epäilen, että se tuskin lopulta hyvää tekee suhteelle.
Ellei sit kummatkin ihan 100 % samalla aallonpituudella asiasta, että ei ajattele sitä, että "jos se vieras nyt onkin jotenkin parempi yms", koska jos vähäänkään tommosilla keloilla lähtee mukaan, niin aika varmasti jää jäytämään sen epävarman mieltä.
No meillä parinvaihto ym on vaan syventänyt suhdetta. Kotona ehdottomasti paras, ei oo kyllä kummallakaan käynyt mielessä että oma rakas olisi jotenkin huonompi, päinvastoin! Sivustoja kyllä aiheeseen löytyy kun osaa etsiä.
Kokeilkaa vaikka sellaista, että miehesi kuvailee sinulle, mitä tekisi vieraan naisen kanssa. Jos tämä tuntuu kiihottavalta, niin ehkä voisi onnistua todellisuudessakin.