Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaako sinua kateellisten ihmisten kaipuu?

Vierailija
04.11.2018 |

Tässä ketjussa kateellisuutta janoavat voivat avautua erinomaisuudestaan ja ihanuuksistaan ja annamme kaivattua kateutta ketjun täydeltä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruasiat on kunnossa. Mulla on katto pään päällä, vettä ja ruokaa. Pystyn maksamaan laskut. On töitä ja hyväkin työpaikka ystävällisessä työympäristössä. On tulevaisuus edessä ja koulutusmahdollisuuksia. On ystäviä ja perhe. 

Niin monia asioita, joista voisi olla kateellinen. Kaipaa niitä itse ja se on täysin oikeutettua. Jokaisella ihmisellä on oikeus hyvään elämään.

Kuitenkaan ihmisille, joilla vaikuttaa olevan kaikki hyvin ei kannata liikaa olla kateellinen. Koskaan ei tiedä mitä tuo ihminen on kokenut tai kokee parhaillaan, vaikka ulospäin kaikki näyttää auvoisalta onnelta. 

Minä olin monta vuotta kiusattu todella pahasti. Minulla ei ollut yhtään ystäviä tai sosiaalisia kontakteja. Masennuin ja sairastuin erittäin pahasti syömishäiriöön. Menetin perheenjäsenen ja _kaiken_ omaisuuteni. Rahaa ei ollut pitkään aikaan riittävästi. Opiskelupaikkaa en saanut. Töitä en löytänyt. Eräs ihminen alkoi vainota minua. Luulen, että kuolen pelkkään pahaan henkiseen oloon. Itkin joka ilta itseni uneen. Halusinkin jo pois täältä, mutta samalla en halunnut.

Jos ei lukisi edellistä kappaletta voisi olla kateellinen, jos omat asiat on huonommin. Kaikilla meillä kuitenkin on omat vaikeutemme ja paremmat päivämme. Käymme jokainen läpi oman helvettimme. Pitäisi muistaa, että kaikki me olemme vain ihmisiä. Viha, katkeruus, kateus ja kauna toisiamme kohtaan on turhaa. Et voi oikeasti tuomita ketään tai arvostella kenenkään elämää, jos et ole ollut hänen kengissään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän