Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen kummi haluaisi viettää lapsen synttäreitä ja toinen ei

Vierailija
04.11.2018 |

En nyt ajatellut yhtä kummia tänne pyytää vaan ajattelin jos veisin hänet sitten esim kahvilaan. Onkohan Ok?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne? ai kotiisi? Miksei vain se kummi voisi tulla käymään, joka haluaa juhlia?

Vierailija
2/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on noin vaikeaa niin ehkä kummi haluaisi järjestää itse synttärit lapsellesi luonaan. Minä ainakin voisin otta kummilapsen kylään ja tehdä synttärihemmottelupäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on noin vaikeaa niin ehkä kummi haluaisi järjestää itse synttärit lapsellesi luonaan. Minä ainakin voisin otta kummilapsen kylään ja tehdä synttärihemmottelupäivän.

Tämä kummi ei halua tehdä niin, ei kumpikaan kummi. Olen joskus kysynyt. Ainoa että molemmat antaa lahjan synttäreitä ja jouluna.

Vierailija
4/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei kummi voi pistäytyä teillä kahvilla ja onnittelemassa lasta? Jos olisin tuo kummi, niin kyllä ihmettelisin, miksi pitää kahvilaan mennä.

Vierailija
5/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne? ai kotiisi? Miksei vain se kummi voisi tulla käymään, joka haluaa juhlia?

Hän taas kuitenkin vihjailee remontista yms siksi ajattelin että veisin muualle kahville.

Vierailija
6/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kummi ei halua tehdä niin, ei kumpikaan kummi. Olen joskus kysynyt. Ainoa että molemmat antaa lahjan synttäreitä ja jouluna.

Ei kai kummin tehtävänä ole järjestää lapsen synttäreitä. Kyllä se on vanhempien homma. Kummit tulevat sitten juhlimaan.

Vierailija
7/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kummi halua viettää kummilapsensa synttäreitä?

Vierailija
8/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne lapsen synttärit oon sun vastuulla eikä kummien? Vai eikö muita kavereita ole? Tahtooko se lapses synttärit?

Vierailija
9/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kummin tehtävänä ole järjestää lapsen synttäreitä. Kyllä se on vanhempien homma. Kummit tulevat sitten juhlimaan.

Ei synttäreitä tarvitse järjestää mutta ei muutenkaan halua viettää aikaa lapsen kanssa.

Vierailija
10/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole siskonsa kanssa hyviä välejä ja tuo sisko on lapsemme kummi. Ei ollut paljon vaihtoehtoja aikanaan ketä ottaa lapsen kummeiksi.

Vierailija
11/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kutsu molempia? Tulevat jos tulevat. Kuulostaa aika röyhkeältä kutsua kummi kahvilaan (jossa pitää itse maksaa syömiset) mutta odotat kuitenkin, että hän tuo lapselle lahjan.

Vierailija
12/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne lapsen synttärit oon sun vastuulla eikä kummien? Vai eikö muita kavereita ole? Tahtooko se lapses synttärit?

Lapsella on kohta kaverisynttärit kavereille mutta ne ei ole täällä kotona.

Vierailija
13/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kutsu molempia? Tulevat jos tulevat. Kuulostaa aika röyhkeältä kutsua kummi kahvilaan (jossa pitää itse maksaa syömiset) mutta odotat kuitenkin, että hän tuo lapselle lahjan.

Kyllä minä tietysti maksaisin kaikki syömiset.

Vierailija
14/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole siskonsa kanssa hyviä välejä ja tuo sisko on lapsemme kummi. Ei ollut paljon vaihtoehtoja aikanaan ketä ottaa lapsen kummeiksi.

jaajaa... mutten silti ymmärrä tätä miksei kummilastaan voi tavata, vaikka sisarusten välit ovatkin kiukkuset. Eikö sisko voi tavata kummilastaan toisaalla tai silloin kun miehesi ei ole kotona?

Vierailija
15/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun lapsella ole ne synttärit joka tapauksessa? Tulee isovanhemmat ja tädit ja sedät, serkut ja tuttavaperheet, puhumattakaan lapsen kavereista? Sinne samoihin juhliinhan se kummi tulee, mitä väliä sillä on jos toinen ei tule? Ja toki on hyvä pitää kaverisynttärit erikseen ettei ole tupa liian täynnä porukkaa jos on paljon sukulaisia.

Vierailija
16/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaajaa... mutten silti ymmärrä tätä miksei kummilastaan voi tavata, vaikka sisarusten välit ovatkin kiukkuset. Eikö sisko voi tavata kummilastaan toisaalla tai silloin kun miehesi ei ole kotona?

Voisi jos haluaisi mutta kun ei halua.

Vierailija
17/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun lapsella ole ne synttärit joka tapauksessa? Tulee isovanhemmat ja tädit ja sedät, serkut ja tuttavaperheet, puhumattakaan lapsen kavereista? Sinne samoihin juhliinhan se kummi tulee, mitä väliä sillä on jos toinen ei tule? Ja toki on hyvä pitää kaverisynttärit erikseen ettei ole tupa liian täynnä porukkaa jos on paljon sukulaisia.

Isovanhemmat on kuolleet eikä muu suku välitä. Ei ole kuin kummit ja lapsen kaverit.

Vierailija
18/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö synttäreitä juhli siis kukaan muu kuin yksi kummi? Eikö lapsen vanhemmat, lapsi itse ja lapsen kaverit juhli?

Vierailija
19/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö synttäreitä juhli siis kukaan muu kuin yksi kummi? Eikö lapsen vanhemmat, lapsi itse ja lapsen kaverit juhli?

Lapsen kaverisynttärit tietysti pidetään. Muuta sukua ei oikein enää ole kun isovanhemmat on kuolleet.

Vierailija
20/22 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hvetti mitä mä luin. Oisitte siinä tapauksessa vaan ilmoittaneet lapsen nimen väestörekisteriin. Ihme pelleilyä.Ei kastaminen tai kummit ole mikään pakollinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi