Mitä ostatte 15-17v teineillenne joululahjaksi?
Todella, todella vaikeata ja pelkän rahakuoren antaminen ei tunnu hyvälle eikä korista kuusenalustaa 😕 😢 Lahjoja ei muilta tule kuin meiltä vanhemmilta ja yhdeltä mummolta (rahaa).
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Kertovat itse.
Meillä ainakaan eivät keksi itse mitään lahjatoiveita. Joitain toiveita on, mutta niitä emme aio toteuttaa. Esim. mautoa ei tipu eikä uuttaa ökypuhelinta (alle vuoden vanha hyvä luuri löytyy) eikä myöskään K18-peliä.
Voihan sen lahjakortin/rahan laittaa vaikka kuution kokoiseen pakettiin, niin saa täytettä kuusen viereen.
Konsertti liput lempiartistin keikalle
Annan jokaiselle kummilapsille ja veljeni lapsille 25 e lahjakortin vaateliikkeeseen. Jokaiselta kysyn mielipiteen.
Toimii hyvin. Veljen tytöt laittavat vielä kuvan mitä ovat ostaneet.
Meillä poika toivoo uusia kuulokkeita, tytöt eivät vielä kertoneet toiveitaan ,mutta yleensä heille selkeämpää mitä haluavat.
OLen samaan mieltä, että nykyisin aika vaikeaa. Vaatteita ostetaan muutenkin tarpeeseen. Kosmetiikasta pojalle riitää dödö, saippua ja hiusgeeli ja shampoo löytyvät suihkuhuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan pitänyt mainita etteivät harrasta sen kummemmin mitään eli se lahjaidea vesittyy siinä, samoin vaatelahjat-ja kortit evvk, leffoissa eivät käy. Viinejouluiset paketit joissa tuoksuva dödö, vartalonpesuaine jne ovat edelleen avaamattomina.
Eli jooo, vaikeata on.Ap
Jotenkin harmi, jos noin on. Eikö nuorena juuri pitäis tuntea kiinnostusta elämään ja kivoihin asioihin, joko tuttuihin tai uusiin? Jos tilanne on todella noin ankea, niin kannattaako sitten antaa yhtään mitään. Sanoa vaan, että joulua vietetään seuraavan kerran sitten, jos ja kun se kiinnostaa. Lähipiirissäni on kyllä ihan erilaisia nuoria kuin mitä ap kuvaili. Siksi listasin aiemmin tässä ketjussa monia lahjaideoita. Ei voi sitten mitään, jos ei täältä apuja teille heru. Miksi edes kysyit oikeastaan?
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuulokkeet musiikin kuuntelua varten, sellaiset nappimalliset. Vaatetta (ainakin sukkia ja kalsareita). Leffalippuja. Mahdollisesti jonkun isomman tekniikkalegon koska tykkää niistä kovasti.
Nappikuulokkeet ovat belsebuubin keksintö juurikin musan kuuntelua varten. Olkoot mitä merkkiä tahansa.
Kunnon kuppikuulokkeet pitää olla, että voi nauttiakin kuuntelusta.
Mun vielä toistaiseksi 17-v on muuttamassa kesällä kotoa. Jo parin vuoden ajan on kerätty omaan kotiin lakanoita, pyyhkeitä, astioita jne. hänen makunsa mukaan. Nyt vuorossa paistinpannu, keittiöveitset ja likapyykkikori. Lisäksi saa todennäköisesti lahjakortin.
Kuten jo moni aiemmin kirjoittanut, minä kysyn ei joulupukkiin uskovilta mitä haluavat. Ja sitten toteutan yhden toiveen. Krääsää ei tällä menolla kerry. Kuitenkin, jos teinien vastaukset on en mä tiiä tasoa, niin saat päättää itse/antaa rahaa ja konvehteja, jos et muuta keksi.
Miks ne lahjat pitää kuusen alle laittaa? Ostaisin lahjakortteja ja ripustaisin ne kuuseen. Parturissa luulis teinienkin käyvän, joten sinne lahjakortti. Meillä myös ostettu ihan s-ryhmän lahjakortteja, pizzerian lahjakortteja jne.
Rahaa, yökkäri, villasukat, leffalippuja, lahjakortteja, kalliimpi dödö+suihkusaippua ja ajokortti
Paskainen massamuotijopo ja paskainen kånken-reppu.
Onpa sääli, jos ap: n lapsia ei mikään kiinnosta eikä ilahduta. Miten voi olla niin? Mitä he tekevät vapaa-ajallaan?
Elämyslahjat lahjakortti, lautapeli, kuulokkeet, käsipainot, matkalahjakortti, keikkaliput, kylpytakki, Pakohuone lahjakortti, Netflix, joku kanavapaketti, lehtitilaus.... Onhan näitä vaikka mitä.
Sarastuslamppu
Lahjakortti nettipelikauppaan
Omille teineille olen ostanut myös lahjakassillisen täyteen erilaista naposteltavaa, eräänlainen herkkukori siis:
Pähkinöitä, sipsejä, kuivattuja karpaloita, paahdettuja auringonkukan siemeniä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuulokkeet musiikin kuuntelua varten, sellaiset nappimalliset. Vaatetta (ainakin sukkia ja kalsareita). Leffalippuja. Mahdollisesti jonkun isomman tekniikkalegon koska tykkää niistä kovasti.
Nappikuulokkeet ovat belsebuubin keksintö juurikin musan kuuntelua varten. Olkoot mitä merkkiä tahansa.
Kunnon kuppikuulokkeet pitää olla, että voi nauttiakin kuuntelusta.
Olisi pitänyt täsmentää: musiikin kuunteluun automatkoilla ja lenkillä. Teinillä on pelikuulokkeet sekä isot kuppikuulokkeet kotikäyttöön. Haluaa nimenomaan napit ulkokäyttöön.
Kummallekkin uudet iphonet, ipadit, macproot ja uudet mopoautot. Lisäksi voisi laittaa vielä vaikka rasian vihreitä kuulia.
Kortsuja koko rahalla!