Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillisen mukavan ja hyvän miehen ongelma: tähtää parisuhteeseen kun pitäisi etsiä vain seksiä

Vierailija
03.11.2018 |

Nainen haluaa parisuhteen, mutta ei miehen kanssa joka haluaa parisuhteen, pikkarit ei vain kostu parisuhdetta hakevan miehen kanssa. Kun mies etsii seksiä löytää naisia jotka haluavat parisuhdetta.

Nimim. Sarjapanija jonka kanssa kaikki haluaisi parisuhteen

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan totta, nainen joka taipuu seksiin alkaa haluta parisuhdetta

Taipuu. Tämä sanavalintahan kuulosti siltä, että häntä on pitänyt oikein suostutella. Olen nuorempana huonoitsetuntoisuuttani muutaman kerran taipunut seksiin miesten kanssa, joiden kanssa en olisi vielä tahtonut edetä sellaista vauhtia. En tavannut heitä enää sen jälkeen, koska tuo taivuttelu paljasti heidän olevan ihan erilaisia miehiä kuin olin kuvitellut.

Vierailija
22/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että tässä on totuuden jyvänen.

Itse aina yritän tutustua liian kaverillisesti ja parisuhde tavoitteena. Lopputuloksena on se että nainen pitää minua vain kaverina.

Pitäisi edetä heti alusta alkaen seksimielessä. Ei sen takia että haluaisin seksiä mutta sen takia että nainen näkisi mussa muutakin kuin vain kaverin.

Joku jossain sanoi että "nainen ei halua parisuhdetta kaikkien miesten kanssa joiden kanssa harrastaa seksiä mutta nainen ei halua parisuhdetta miehen kanssa jonka kanssa ei harrasta seksiä". Tämä on totta.

Mitä tarkoittaa "tutustua kaverillisesti ja parisuhde tavoitteena"? Eikös se parisuhde synny siitä, kun kaksi ihmistä on ihastuneita toisiinsa ja alkaa viettää aikaa yhdessä ja tehdä tulevaisuuden suunnitelmia yhdessä; siitä kun ihastuminen kehittyy rakastumiseksi ja rakastamiseksi? Et kai sinä naisen tavatessasi päätä, että nyt minulla on tavoitteena parisuhde tämän naisen kanssa? Ikään kuin se parisuhde olisi joku stabiili tila, joku johon edetään tietyssä ajassa tietyillä stepeillä?

Kun olet ihastunut naiseen, miten osoitat sen hänelle tai mistä hän sen näkee?

Koen nykymaailmassa ihastumisen haastavaksi kun käydään yksillä tinderdeiteillä. Olen käynyt ehkä 20kpl ja vain kaksilla oli vähän kipinää. 20 min pitäisi saada ihastumista aikaan, kyllä siinä on tavalliset pulliaiset kovilla.

Siksi ei kannatakaan lähteä ihan kaikkien kanssa edes sinne treffeille. Tarpeeksi tutustumista ja kunnon keskustelua ensin netissä jotta selviää onko tarpeeksi yhteistä että edes kannattaa sinne treffeille asti lähteä.

Meillä oli näin, ensimmäinen mies jolle laitoin nettideiteillä viestiä on nyt aviomieheni. Valitsin ensin tarkasti profiilien joukosta parhaan, laitoin viestiä, juttelimme useamman kuukauden chattaillen ennen treffejä. Treffeille mennessä oli sitten jo selvää että kaikki muu natsaa ja enää on testattava se fyysinen puoli, ja kun sekin natsasi niin siinähän se sitten oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on. Itsekin sanon naisille, että haluan olla poikamies ja seurusteluhalukkaita riittää. Parempi olla olematta liian kiinostunut, niin nainen ei heti ahdistu.

Vierailija
24/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se parempi olla flirtti ja hauskaa seuraa sen sijaan, että on kohtelias ja mukava. Jos on vaan kohtelias ja mukava, niin aika äkkiä on päässyt vain kaveriksi. Ei naisiakaan kiinnosta arvuutella, että onko tämä yksilö kiinnostunut petipuuhista.

Juuri tässä on se pointti. Kyse ei siis ole siitä että nainen erityisesti haluaisi parisuhdetta juuri seksiä halauvan miehen kanssa ja parisuhdetta haluavan kanssa ei. Vaan siitä, että parisuhdemielellä liikkellä oleva mies on liian usein kauhean varovainen liikkeissään eikä siksi herätä naisen kiinnostusta. Mies kuvittelee että hidas herrasmiesmäinen eteneminen antaisi hänestä luotettavan kuvan parisuhdemielessä mutta valitettavasti se useimmiten vain jää naiselta noteeraamatta kokonaan.

Itsekin ajattelin nuorempana että kun olen tällainen kiltti ja kunnollinen poika niin ei sellaisen sovi näyttää haluavansa naiselta myös seksiä. Mutta eihän se niin mene. Kyllä kaikki haluavat seksiä, niin ne pahat pojat kuin kiltitkin pojat eikä siinä ole mitään väärää.

Itse löin päätäni seinään vuosia kokemattomana ja ujona poikana jota kukaan ei tuntunut haluavan. Myöhemmin tajusin että en minä koskaan oikeasti tehnyt mitään kunnon aloitteita vaikka luulin tekeväni. Kaihoisa tuijottelu ja säästä keskustelu eivät ole aloitteita vaikka niin luulinkin.

Vierailija
25/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksieni perusteella mies, joka ei osaa flirttailla, olla kiinnostava, hieman salaperäinen/jännittävä, hauska, määrätietoinen ei myöskään voi kovin hyvää onnistumisprosenttia naisten kanssa toivoa. On tietenkin poikkeuksia, mutta noin keskimääräisesti tuo on se totuus.

Vierailija
26/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se parempi olla flirtti ja hauskaa seuraa sen sijaan, että on kohtelias ja mukava. Jos on vaan kohtelias ja mukava, niin aika äkkiä on päässyt vain kaveriksi. Ei naisiakaan kiinnosta arvuutella, että onko tämä yksilö kiinnostunut petipuuhista.

Juuri tässä on se pointti. Kyse ei siis ole siitä että nainen erityisesti haluaisi parisuhdetta juuri seksiä halauvan miehen kanssa ja parisuhdetta haluavan kanssa ei. Vaan siitä, että parisuhdemielellä liikkellä oleva mies on liian usein kauhean varovainen liikkeissään eikä siksi herätä naisen kiinnostusta. Mies kuvittelee että hidas herrasmiesmäinen eteneminen antaisi hänestä luotettavan kuvan parisuhdemielessä mutta valitettavasti se useimmiten vain jää naiselta noteeraamatta kokonaan.

Itsekin ajattelin nuorempana että kun olen tällainen kiltti ja kunnollinen poika niin ei sellaisen sovi näyttää haluavansa naiselta myös seksiä. Mutta eihän se niin mene. Kyllä kaikki haluavat seksiä, niin ne pahat pojat kuin kiltitkin pojat eikä siinä ole mitään väärää.

Itse löin päätäni seinään vuosia kokemattomana ja ujona poikana jota kukaan ei tuntunut haluavan. Myöhemmin tajusin että en minä koskaan oikeasti tehnyt mitään kunnon aloitteita vaikka luulin tekeväni. Kaihoisa tuijottelu ja säästä keskustelu eivät ole aloitteita vaikka niin luulinkin.

Kai sitä sitten pitää olla hyvännäköinen kiltti poika, joka tuijottelee kaihoisasti ja puhuu säästä. On mielenkiintoista, että joitakuita passiivisiakin miehiä naiset lähestyvät seksuaalisesti innokkaina, kun joidenkin miesten taas pitää itse olla aktiivisia ja suorastaan hieman painostavia saadakseen läheisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi