Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillisen mukavan ja hyvän miehen ongelma: tähtää parisuhteeseen kun pitäisi etsiä vain seksiä

Vierailija
03.11.2018 |

Nainen haluaa parisuhteen, mutta ei miehen kanssa joka haluaa parisuhteen, pikkarit ei vain kostu parisuhdetta hakevan miehen kanssa. Kun mies etsii seksiä löytää naisia jotka haluavat parisuhdetta.

Nimim. Sarjapanija jonka kanssa kaikki haluaisi parisuhteen

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että mies haluaa metsästää naisen, yhtä paljon nainen haluaa kesyttää tai rengastaa villin miehen

Vierailija
2/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hienosta Kerava-analyysistä. Meillä täällä puusta laskeutuneiden joukossa on vähän eri meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hienosta Kerava-analyysistä. Meillä täällä puusta laskeutuneiden joukossa on vähän eri meininki.

Kerava-analyysi.

Ihana ilmaisu, kiitos! Tämä meni nyt käyttöön.

Vierailija
4/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan totta, nainen joka taipuu seksiin alkaa haluta parisuhdetta

Vierailija
5/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulijonnen viikonloppu on käynyt pitkäksi. Pitää tulla av:lle tekemään kirjoitelmia.

Vierailija
6/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran miehen kanssa parisuhteessa joka selitti mulle noita teorioita vuodesta toiseen, siis vaikka me oltiin parisuhteessa! Onko yllätys miksi en sitten enää halunnut olla? Tämä mies varmaan selittää asian tuolla samalla teorialla kuin sinä.

Vierailija
7/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tässä on totuuden jyvänen.

Itse aina yritän tutustua liian kaverillisesti ja parisuhde tavoitteena. Lopputuloksena on se että nainen pitää minua vain kaverina.

Pitäisi edetä heti alusta alkaen seksimielessä. Ei sen takia että haluaisin seksiä mutta sen takia että nainen näkisi mussa muutakin kuin vain kaverin.

Joku jossain sanoi että "nainen ei halua parisuhdetta kaikkien miesten kanssa joiden kanssa harrastaa seksiä mutta nainen ei halua parisuhdetta miehen kanssa jonka kanssa ei harrasta seksiä". Tämä on totta.

Vierailija
8/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina yritän tutustua liian kaverillisesti ja parisuhde tavoitteena. Lopputuloksena on se että nainen pitää minua vain kaverina.

Pitäisi edetä heti alusta alkaen seksimielessä. Ei sen takia että haluaisin seksiä mutta sen takia että nainen näkisi mussa muutakin kuin vain kaverin.

Joku jossain sanoi että "nainen ei halua parisuhdetta kaikkien miesten kanssa joiden kanssa harrastaa seksiä mutta nainen ei halua parisuhdetta miehen kanssa jonka kanssa ei harrasta seksiä". Tämä on totta.

Luulet että ne naiset jotka eivät ole halunneet kanssasi parisuhdetta alkavat sitä yhtäkkiä haluata jos sinä sanot haluavasi seksiä?

Vierailija
9/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "tutustua kaverillisesti ja parisuhde tavoitteena"? Eikös se parisuhde synny siitä, kun kaksi ihmistä on ihastuneita toisiinsa ja alkaa viettää aikaa yhdessä ja tehdä tulevaisuuden suunnitelmia yhdessä; siitä kun ihastuminen kehittyy rakastumiseksi ja rakastamiseksi? Et kai sinä naisen tavatessasi päätä, että nyt minulla on tavoitteena parisuhde tämän naisen kanssa? Ikään kuin se parisuhde olisi joku stabiili tila, joku johon edetään tietyssä ajassa tietyillä stepeillä?

Kun olet ihastunut naiseen, miten osoitat sen hänelle tai mistä hän sen näkee?

Vierailija
10/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se parempi olla flirtti ja hauskaa seuraa sen sijaan, että on kohtelias ja mukava. Jos on vaan kohtelias ja mukava, niin aika äkkiä on päässyt vain kaveriksi. Ei naisiakaan kiinnosta arvuutella, että onko tämä yksilö kiinnostunut petipuuhista.

Vierailija
11/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kappale on totta, mutta sitä en käsitä miten se sinun seksin ehdottelusi asiaa muuttaisi. Jos nainen ei halua seksiä niin ei se vonkaaminen sitä mieltä muuta. Jos nainen taas haluaa, niin ei se ihastuneen naisen mieli lyhyestä odottelusta muutu. Liian kauan ei tosin kannata odotella.

Vierailija
12/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "tutustua kaverillisesti ja parisuhde tavoitteena"? Eikös se parisuhde synny siitä, kun kaksi ihmistä on ihastuneita toisiinsa ja alkaa viettää aikaa yhdessä ja tehdä tulevaisuuden suunnitelmia yhdessä; siitä kun ihastuminen kehittyy rakastumiseksi ja rakastamiseksi? Et kai sinä naisen tavatessasi päätä, että nyt minulla on tavoitteena parisuhde tämän naisen kanssa? Ikään kuin se parisuhde olisi joku stabiili tila, joku johon edetään tietyssä ajassa tietyillä stepeillä?

Kun olet ihastunut naiseen, miten osoitat sen hänelle tai mistä hän sen näkee?

Koen nykymaailmassa ihastumisen haastavaksi kun käydään yksillä tinderdeiteillä. Olen käynyt ehkä 20kpl ja vain kaksilla oli vähän kipinää. 20 min pitäisi saada ihastumista aikaan, kyllä siinä on tavalliset pulliaiset kovilla.

Vierailija
13/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa parisuhteen, mutta ei miehen kanssa joka haluaa parisuhteen, pikkarit ei vain kostu parisuhdetta hakevan miehen kanssa. Kun mies etsii seksiä löytää naisia jotka haluavat parisuhdetta.

Tuo on varmasti aivan totta. Esimerkiksi kaikkien naisten himoitsemat jännikset haluavat ainoastaan ja vain seksiä. Parisuhde on heille korkeintaan pätkäsuhde jossa he siipeilevät jonkin aikaan naisen kustannuksella kunnes löytyy parempi.

Vierailija
14/26 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmasti aivan totta. Esimerkiksi kaikkien naisten himoitsemat jännikset haluavat ainoastaan ja vain seksiä. Parisuhde on heille korkeintaan pätkäsuhde jossa he siipeilevät jonkin aikaan naisen kustannuksella kunnes löytyy parempi.

Tottakai pitää paikkansa

Vierailija
15/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan totta, nainen joka taipuu seksiin alkaa haluta parisuhdetta

Totta

Vierailija
16/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vetovoima on tärkeä asia, en minä halua olla parisuhteessa ihmisen kanssa jonka kanssa en halua myös seksiä. Ja tietysti toivon että mies himoitsee myös minua seksuaalisesti. Aika kurjaa olisi olla loppuelämä suhteessa jossa ei ole seksiä.

Seksin haluaminen ei myöskään sulje pois sitä että on mukava ja kohtelias.

Vierailija
17/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tiivistys tästä pariutumismekanismista.

Vierailija
18/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen miehen tarvitse aktiivisesti houkutella seksiin. Kiinnostunut nainen tekee kyllä itse aloitteen, jos muuten ollaan jo halailtu edes.

Vierailija
19/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on taas kova uskomus siihen, että röyhkeydellä saa naisia ja olemalla mukava saa vain kaverin. Jos haaveilet parisuhteesta naisen kanssa, niin röyhkeydellä saatatkin yhden kerran sitä seksiä saada, mutta voi olla, että sen jälkeen nainen ei enää halua olla kanssasi missään tekemisissä, edes kaverina. Ihan vain siksi, ettei arvosta kaltaisiasi törkimyksiä.

Vierailija
20/26 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysin samaa mieltä otsikon kanssa, mutta aloittaja tarkoittikin sillä aivan muuta kuin mitä ensin ajattelin. Olin tulossa komppaamaan, että toden totta: jos haluat naisesta vain seksiä, niin älä ala hänen kanssaan parisuhteeseen pelkästään sen vuoksi. Irtoseksi on silloin sinua varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän