Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: paras harrastus naisella?

Vierailija
03.11.2018 |

Mikä olisi paras/kiinnostavin harrastus naisella, kuvitellen että kyse olisi treffistä tai potentialisesta elämänkumppanista? Saa valita vain yhden!

Miehet: paras harrastus naisella?

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanan imeminen

Vierailija
22/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mistä nainen eniten tykkää. Vastasin "retkeily ja vaellus" koska sitä voitaisiin harrastaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsityöt, hippi

Pelit, miehekäs tuoksahtava nörtti, ei toki aina

Matkustelu, ei pysty sitoutumaan

Ravintolat, paksu/elitisti

Sisustaminen, tyhjäpäinen bloggari

Retkeily/vaellus, erakko- ei meikkaa yms, sosiaalisesti outo

Muusikko, elämässä tärkeää punaviini, voi olla myös ok.

Terve liikunta, esim sali/tanssi ym kehittää vaan hyvän pyllyn ja hyvän olon.

Taidat olla aika yksinäinen ja aina kaikkitietävä.

Pystytkö koskaan olemaan väärässä?

Vierailija
24/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen tietysti, ja siitäkin eri variaatioita kuten, suuseksi, anaaliseksi, ryhmäseksi, lesboseksi siinä tapauksessa että mies saa katsoa ja halutessaan osallistua, sekä kaiken maailman cuckold jutut. Ja ne jotka arvostelevat vastaustani niin tiedoksi että itseppähän kysyitte.

Vierailija
25/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto ja leivonta. Kaikki muut tulevat näiden jälkeen.

Vierailija
26/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuvaavaa että lukeminen puuttuu listalta kokonaan.

Vierailija
27/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kuvaavaa että lukeminen puuttuu listalta kokonaan.

Totta. Mulle nainen, joka ei lue, olisi epänainen riippumatta muista harrastuksistaan. Vaikka twerkkaisi, tankotanssisi ja joogaisi, niin ei ei.

Vierailija
28/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[X] pikaluistelu

Kroppa hyvässä kunnossa, tottunut olemaan peppu pystyssä seksikkäässä asussa.

Vierailija
29/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeneminen - se turha ja jatkuva räpätys ottaa hermoon!

M 52

Vierailija
30/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta ja urheilu. Ehkäisee jättiläistautia parhaiten. Leipominen on huonoin harrastus.

Vierailija
31/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä saamani mielikuvat:

Liikunta/urheilu:

- mahdollisesti timmi, mutta vaatimukset miehen ulkonäöstä ja myös rahasta/statuksesta kovemmat. Kilpaurheilu on turn-off

Pelit

- joko pizzaa/colaa vetävä ylipainoinen nörtti tai sitten cosplay-hottis josta kilpailee tuhat miestä. Jälkimmäisen åariksi löytyy komea HD-kitaristi-IT-pomomies joka pelaa välillä pleikkaa

Käsityöt

- tätiytynyt kotinainen, olisi ok jos olisin vanhempi

Tanssi

- millainen tanssi? Valssit & muut = perinteinen nainen. New age spirituaalinen tanssi = fiiliksellä elävä hippinainen joka katoaa ilmoittamatta ja vietittää kolmen vuoden päästä zenin olleen epätasapainossa

Sisustaminen

- haluaa mieheltä rahaa jolla tuo kustannetaan. Tai kotipesän rakentaja joka haluaa että koko ajan muutetaan ja rempataan

Retkeily ja vaellus

- liikkuvainen mutta maanläheinen nainen. Tämä se olisi

Matkustelu

- koko vuosi pyörii niiden kahden matkusteluviikon ympärillä. Päästäisiin jo ulkomaille, kumpa voitaisiin asua ulkomailla. Ei ainakaan tätä

Ravintolat/kulinarismi

- herkuttelija -> ylipainoinen, sohvaperuna. Nou

Musiikki/soittaminen

- näitä on vähän. Joko vain kuuntelevat musaa (ei oikein harrastus?), tai menevät groupieosastolle. Vaihtaisivat miehensä kuuluisaan rokkariin heti. Njet

Huippu lista johon 90% miehistä samaistuu.

Ottakaa naiset vähän koppia tästä. Tähän kiteytyy täydellisesti naisessa näkyvät turn-offit ja turn-onit.

Vierailija
32/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolakulinaristi naiset ovat lähes järjestään huono idea. Ylipainoinen herkuttelija, joka myös menee vähän liikaa viiniin. Kuukausimenot ravintoloihin 500-1000e.

Suuri alapeukku.

Kotiruokaa tekevä ja syövä nainen on taas arvoiltaan kaikinpuolin miehen unelmaa. Jää myös vähän enemmän rahaa talteen ja vaikkapa sijoituksiin.

Samassa kategoriassa naisten kanssa jotka sanovat "rakastan matkustaa".

Vierailija
33/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi inyyh. Mä oon enemmän tanssi ja käsityö j liikunta ja matkustelu ihminen ku retkeily ja vaellus, oon liian naisellinen niihin. Onpa miehillä huonot maut!!! 😁😁😁😁😁

Vierailija
34/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilyyn haluun yhdessä miehen kanssa, mut yksinään en halua retkeillä😁mun mielestä mun harrastusnaku on paras vaikken ookkaa mikää eräjorma ja en osaa tehä miesten töitä. Haluun et mies on mies ja mä nainen. 😊Ja rakastan ruuanlaittoa, mut en itelleni ja siks tuhlaan rahaa ravintoloihin niin kauan ku maissa on ja tapaan jonku jonka kanssa tehdä ruokaa myös muita syitä miksen enää kotona syö, en viihdy yksin kotona.

Vierailija
35/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat harrastukset näistä:

Liikunta: kävely, kahvakuula, retkeily, pidän myös tanssimisesta. En silti ole "sporttinen hoikka".

Ammatiltani olen käsityöläinen (ei tekstiili).

Sisustaminen ja matkustelu on mukavaa muttei elämän sisältö.

Musikaalinen en ole, enkä erityinen kulinaristi, vaikka molemmista nautintoa saankin.

Pelaaminen sillointällöin ok.

Lukeminen ja kirjoittaminen puuttuu listalta. Paras liikuntamuoto on kuitenkin hyvä seksi.

Saa nähdä löytyykö joskus mies jolle tämä lista olisi paras :)

Vierailija
36/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituisia vaihtoehtoja: Pelit??

Jos nyt uohdetaan j0nnet ja hommafoorumin runkut, niin kyselyhän oli tarkoitettu miehille, eikös vaan?

Vierailija
37/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ehdottomasti, mitä timmimpi sen parempi!  Kovan liikunnan vastapainoksi sitten naisellisuutta huokuvat käsityöt, leivonta ja sisustus <3  

Vierailija
38/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin matkustelu. Tykkään itse käydä tutustumassa euroopan kaupunkeihin ja ehdottomasti naisen täytyy myös olla samalla taajuudella. Kuolen rantalomilla tylsyyteen, joten aktiivisempi ote on mun juttu. Löysinkin upean naisen jonka kanssa ollaan tehty jo puolen tusinaa matkaa pitkin ja poikin eurooppaa. Kaksi vuotta nyt seurustelu.