Miksi täällä puhutaan lapsista ilkeästi?
Tälläinen ajatus heräsi kun lukee näitä keskusteluja. Milloin puhutaan räkänokista, pennuista, paskapalleroista jne.
Ymmärrän ettei muiden lapset herätä lämpimiä tunteita mutten silti puhuisi toisesta ihmisestä tuohon tyyliin. Viha tuntuu usein kohdistuvan käytökseen, mikä sekin on sinänsä ymmärrettevää, mutta eikö olisi älykkäämpää suunnata huomio vanhempiin kasvattajina, eikä "keskeneräisiin", kehittymättömiin lapsiin jotka eivät ole pahoja luonnoltaan, vain kehittymättömiä.
Tämä aloitus on ihan ajatusten virtaa, mutta näinköhän on, että vanhuksista tai vaikka kehitysvammaisista voisi puhua niin rumaan sävyyn kuin lapsista ja se olisi silti hyväksyttävää...
Kommentit (19)
Tänne on ainakin pesiytynyt sekopäinen lastenvihaajajoukkio, intohimoisia veloja jotka haluavat vakuuttaa kuinka oikeassa he ovatkaa valinnassaan.
Tänäänkään en ole täällä yhtäkään ketjua nähnyt missä lapsia haukuttaisiin, enkä nähnyt eilenkään. Taidat itse nauttia aiheesta ja nostaa sen "viattomasti" pintaan että saisit tyydytyksesi.
En ymmärrä minäkään. Olen palstaillut melkein 20 v eikä ennen ollut tällaista.
Varmaan täällä käy nykyisin keitä vaan, tämähän lienee Suomen suosituin keskustelupalsta.
Säälittää vaan, jos joku vauvaa odottava/tuore äiti eksyy tänne tietämättä mikä on meininki.
Monelle on aivan normaalia puhua epäkunnioittavasti puolisolle ja lapsille.
Sen kummemmin ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkään en ole täällä yhtäkään ketjua nähnyt missä lapsia haukuttaisiin, enkä nähnyt eilenkään. Taidat itse nauttia aiheesta ja nostaa sen "viattomasti" pintaan että saisit tyydytyksesi.
Höpö höpö. Näitä näkyy päivittäin.
Koska lapset on kuin pieruja: omat kestää mutta muiden ei voi sietää
Minä tykkään täällä puhua apinoista, mutta tää nyt onkin mulle vaan yks kanava purkaa anonyyminä tätä lapsiarjen kaaosta. Tuntuu että aina joku voi kuitenki sympata.
Ohis-kysymys: miksi räkäiset ihmislapset on huomattavasti rumempi ilmestys kuin muiden nisäkkäiden pennut, tms koiranpennut, pikkukissat yms
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen ajatus heräsi kun lukee näitä keskusteluja. Milloin puhutaan räkänokista, pennuista, paskapalleroista jne.
Ymmärrän ettei muiden lapset herätä lämpimiä tunteita mutten silti puhuisi toisesta ihmisestä tuohon tyyliin. Viha tuntuu usein kohdistuvan käytökseen, mikä sekin on sinänsä ymmärrettevää, mutta eikö olisi älykkäämpää suunnata huomio vanhempiin kasvattajina, eikä "keskeneräisiin", kehittymättömiin lapsiin jotka eivät ole pahoja luonnoltaan, vain kehittymättömiä.
Tämä aloitus on ihan ajatusten virtaa, mutta näinköhän on, että vanhuksista tai vaikka kehitysvammaisista voisi puhua niin rumaan sävyyn kuin lapsista ja se olisi silti hyväksyttävää...
Jos on jo lapsena hirveä niin on sitä myös aikuisena. Näistä "keskeneräisistä" ja kehittymättömistä lapsista tulee siis m*lkkuja aikuisia, koska eivät raukat ikinä opi käyttäytymään, koska vanhemmat eivät osaa opettaa. Ihminen voi olla m*lkku minkä ikäisenä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on ainakin pesiytynyt sekopäinen lastenvihaajajoukkio, intohimoisia veloja jotka haluavat vakuuttaa kuinka oikeassa he ovatkaa valinnassaan.
En mä ainakaan vihaa lapsia. Mua ärsyttää tasapuolisesti kaikenikäiset idiootit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ohis-kysymys: miksi räkäiset ihmislapset on huomattavasti rumempi ilmestys kuin muiden nisäkkäiden pennut, tms koiranpennut, pikkukissat yms
Räkä on vastenmielistä limaa tuli se sitten koiralta tai ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä, että on vela, ei ole yhtään mitään tekemistä lasten vihaamisen kanssa! Olen tiennyt aina etten tahdo lapsia. Ei se ole intohimoa, vaan yksinkertainen totuus. Minun ei tarvitse vakuuttaa muita eikä itseäni että valintani on minulle oikea. Jollekin toiselle toinen valinta on oikea. Olen hoitanut lapsia jne, eikä tosiaan mitään lapsia vastaan. Kasvatusta tarvitaan tottakai.
Joten eipä vääristellä. Vela ei ole lastenvihaaja.
Pitäiskö muka valehdella ja kirjoittaa kauniisti?
Ajattele nyt millainen internet muutenkin on nykyään, kaikenmaailman sairaita pösilöitä purkamassa oman elämänsä kurjuutta muihin. Ei kai se nyt ole ihme jos näille välineeksi kelpaavat lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele nyt millainen internet muutenkin on nykyään, kaikenmaailman sairaita pösilöitä purkamassa oman elämänsä kurjuutta muihin. Ei kai se nyt ole ihme jos näille välineeksi kelpaavat lapsetkin.
Ikävää, että sinäkin olet epäonnistunut lastesi kasvattamisessa. Jos olisit onnistunut, näkisit myös että huonosti kasvatetut lapset ovat todellinen ongelma.
Täällä on paljon katkeroituneita ihmisiä. Osa veloista lähinnä vihaa lapsia, joka on omituista.
Tää on ihan hyvä paikka vahempien purkaa turhautumistaan kasvattajana.