Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ahkerasti kirjoittelevat työttömät

Vierailija
03.11.2018 |

Miksi ette ala freelancer kirjoittajiksi/sisällöntuottajiksi/kääntäjiksi erilaisille nettialustoille?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette ala freelancer kirjoittajiksi/sisällöntuottajiksi/kääntäjiksi erilaisille nettialustoille?

EK voisi palkata kaljapalkalla tasokkaampia trolleja. Sinun sienestysjutut eivät menneet läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska niissä kilpailu on järjetön, ja intialaiset tekevät halvemmalla.

Vierailija
4/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiltu on kirjoitti:

Siksi koska niissä kilpailu on järjetön, ja intialaiset tekevät halvemmalla.

Ei kai intialaiset yleensä suomea osaa kirjoittaa.

Vierailija
5/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että työttömille löytyy halpa harrastus. Keneltä se on pois ja mitä väliä????

Vierailija
6/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko antaa lisää tietoa tuosta freelancer kirjoittaja/sisällöntuottajahommasta?

Vierailija
7/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että työttömille löytyy halpa harrastus. Keneltä se on pois ja mitä väliä????

Niistähän kuitenkin maksetaan. Ei tietty paljoa, mutta eikö sekin parempi kuin ei mitään ja voisi laittaa cv:hen?

Vierailija
8/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niihin pääsee?

Vierailija
9/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun kukaan ei maksa sellaisesta työstä yhtään mitään? :D Sitäpaitsi kukaan ei enää nykyään lue mitään ajalla ja mielenkiinnolla kirjoitettuja blogeja. Ne sisällöntuottajat, jotka jotain tienaavat, postaavat "oi mun elämä on niin ihanaa" -kuvia Instassa, tai tekevät ihan älytöntä kökkösisältöä tuubissa.

Ja miksi ei kaikki työttömät ole nettipokeriosaajia, jotka kaikki ansaitsee miljoonia? Tai PewDiePie-elintasoisia tuubaajia?

Itse en ole tällä hetkellä työtön (ihme kyllä), roikun täällä tylsyyttäni.

Vierailija
10/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun kukaan ei maksa sellaisesta työstä yhtään mitään? :D Sitäpaitsi kukaan ei enää nykyään lue mitään ajalla ja mielenkiinnolla kirjoitettuja blogeja. Ne sisällöntuottajat, jotka jotain tienaavat, postaavat "oi mun elämä on niin ihanaa" -kuvia Instassa, tai tekevät ihan älytöntä kökkösisältöä tuubissa.

Ja miksi ei kaikki työttömät ole nettipokeriosaajia, jotka kaikki ansaitsee miljoonia? Tai PewDiePie-elintasoisia tuubaajia?

Itse en ole tällä hetkellä työtön (ihme kyllä), roikun täällä tylsyyttäni.

Ei varmaan mistään vapaa-aikablogeista ja kuvista kukaan maksa, mutta jotain asiapitoisempaa tekstiä vaikka teollisuuden tarpeisiin tms. Tai suomentaa jotain yritysten nettisivuja.

Vierailija
11/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niihin pääsee?

Osassa kai kuka tahansa voi rekisteröityä ja alkaa hankkia toimeksiantoja, joissain taas on joku kielitesti aluksi.

Vierailija
12/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pikkurahan tarvetta.

t. kantatrolli

Vierailija
13/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko antaa sitten nettisivuja tai muuta linkkiä? En ole tietoinen näistä.

Vierailija
14/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tosissaan miettiä tätä, kun av-kirja julkaistiin. Ilmaiseksi kirjoittelen ja ei se mua haittaa jos viihdytän/autan toisia ihmisiä, mutta se häiritsee jos joku saa rahaa siitä. Tein joskus profiilia jokin kääntämispalveluun, mutta siitä tuli vähän surkea ja jäi kesken. Ei suosituksia, ei näytteitä, joten varmaan tosi haluttu tekstillä "osaan varmaan kääntää yhtä ja toista jos vaan käärin hihat".

Vierailija
15/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lähes vuoden työttömänä. Ylioppilaskirjoituksissa kirjoitin äidinkielestä L:n.

Korjaan mielelläni muiden kirjoitusvirheet.

Vierailija
16/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lähes vuoden työttömänä. Ylioppilaskirjoituksissa kirjoitin äidinkielestä L:n.

Sinähän voisit etsiä oikolukijan hommia

Vierailija
17/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän voisit etsiä oikolukijan hommia

En ajatellut insinöörin koulutuksella ruveta oikolukijaksi.

Vierailija
18/18 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko antaa sitten nettisivuja tai muuta linkkiä? En ole tietoinen näistä.

Löytyi nopealla googletuksella tällainen kuin Sidekick content, missä ilmeisesti kuka vaan voi alkaa kirjoittamaan suomeksi. Onko kellään mitään kokemuksia tuosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi