Parhaat tai hauskimmat (tai huonoimmat) joululahjaideasi läheisillesi täksi jouluksi?
Oma paras ideani on ehkä teinin laatikostojoulukalenteri johon olen innolla keksinyt 3x3cm tilaan mahtuvia pikkulahjoja. On lempisuklaata, teekukkia, kaulakoru, DS- pelin pelikortti, taiteltu seteli, palloporkkanan siemeniä jne. Minulla on kivaa keksiä ja veikkaan teinin tykkäävän :)
Karmein suunnitelmani on ostaa eräretkeilyä, käsitöitä ja ruoanlaittoa harrastavalle kälylle pinkit paljettitohvelisukat :D Kahden pienen lapsen äitinä hän harvoin saa henkilökohtaisia lahjoja ja luulen että paljettisukat voivat joko aiheuttaa hysteerisen naurukohtauksen tai sitten laittavat välit poikki.
Mies saa voileipägrillin, meillä on perinteenä antaa toisillemme pienkodinkoneita ja elektroniikkaa joita itse haluaisimme ja sitten vähin äänin vohkimme omaan käyttöön.
Suvun ikiaikaisten perinteiden mukaisesti me sisarukset lahjoitamme toisillemme joulupukin muotoiset halpiskynttilät. Oli surullinen vuosi kun Tiimari meni konkkaan... :D
Miten teillä?