Ärsyttää miehet jotka kehuu ensin maasta taivaisiin ja tämän jälkeen katoavat kuin pieru saharaan
Olisihan se pitänyt tietää, että se mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.yleensä myös on sitä. Tullaan ensin niin hyvin juttuun ja löydetään samoja piirteitä toisistamme ja tämän jälkeen kaikki katoaa tuhkana tuuleen.
Miksi jotkut toimivat näin? Onko se jotain k o s t o n h a l u a ? Jos nainen on tehnyt miehelle väärin niin mies tekee jollekin randomille samoin vaan koska haluaa k o s t a a sen mitä hänelle on tehty?
No ei tässä mitään, kyllähän sitä voi tutustua taas uuteen " ihanaan " mieheen 😁
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes tavoitella parisuhdetta?
Hyvät ystävät ovat myös elämänkumppaneita, terve ihminen osaa masturboida ja vanhemmaksi voi alkaa yksinkin.
Miehille tosin vaikeampaa alkaa yksin vanhemmaksi, mutta kumppanuusvanhemmuus (tekee lapsen jonkun sinkkuystävän tai vaikka lesbon kanssa, ja jakaa vanhemmuuden ilman romanttista kumppanuutta) on vaihtoehto.onnelinen elämä on jotain ihan muuta ku yksin masturbointia.
Kyllä elämän surut, arki ja onni on kiva jakaa toisen kanssa. Elämä on ihan toista ku että yksin möllöttää.
Tajuat ehkä ton joskus tai sitten et.
ps. vain oikean kumppanin kanssa tietysti. paskassa parisuhteessa kaikki tuntuu paskalta.
Yksin möllöttää?
Siinähän luki ystävistä ja lapsista, ei mistään yksinäisyydestä.
Surullista, että niin monen sosiaalinen elämä ja rakkauden saaminen on kumppanilähtöistä.
Että elämänlaatu ja onni on kiinni jostain romanttisesta rakkaudesta, vaikka rakkaus on oikeasti niin monimuotoista ja kaikkialla.
En usko, että tässä on mitään ”tajuamista”, vaan nämä on yksilöllisiä kokemuseroja.
Jollekin elämä ilman parisuhdetta on kauhistus ja jotain ”yksin möllöttämistä”, toiselle parisuhde taas näyttäytyy sellaisena möllötystä lisäävänä ja unelmien sekä seikkailujen tiellä seisovana tekijänä, joka vie hyvin pitkälti vapauden.
Jossain määrin säälin naisia, joille parisuhde on joku itseisarvo ja sen ”saamiseksi” alennutaan ties mihin mielistelyihin ja deittikaruselliin.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh klassikko. Näin se nettideittailu pelaa! Itse olen juuri tuota kostajakoulukuntaa, mutta katoan vasta pantuani.
Ja luulet, että nainen automaattisesti halusi sinusta jotain muuta kuin sitä seksiä ja seuraa?
Hauska.
"jos kiinnostaa oikeesti niin silloin mies myös tekee asioita. järjestää tapaamisia jne."
Ei. Seuraavat asiat eivät kerro mitään siitä onko mies vakavasti kiinnostunut:
- kuinka paljon mies kehuu sinua
- kuinka aloitteellinen mies on
- kuinka aktiivisesti mies järjestää tapaamisia
- kuinka paljon lahjoja, matkoja jne mies tarjoaa
- kuinka Kemialliselta kaikki tuntuu
Seuraavat asiat puolestaan kertovat:
- haluaako mies tavata säännöllisesti muutenkin kuin seksin merkeissä, ja jääkö mies mielellään pitkäksi aikaa luoksesi (esim. koko päiväksi) seksin jälkeen?
- haluaako mies tutustua syvällisesti, onko mies aidosti kiinnostunut ajatuksistasi ja arvoistasi?
- onko mies halukas jakamaan pidempään jatkuneen seurustelunne muiden kanssa, sekä livenä että somessa?
- osoittaako mies teoillaan että on vakiintumassa sinun kanssasi?
- haluaako mies puhua kanssasi tulevaisuudesta konkreettisella tasolla?
121212 kirjoitti:
"jos kiinnostaa oikeesti niin silloin mies myös tekee asioita. järjestää tapaamisia jne."
Ei. Seuraavat asiat eivät kerro mitään siitä onko mies vakavasti kiinnostunut:
- kuinka paljon mies kehuu sinua
- kuinka aloitteellinen mies on
- kuinka aktiivisesti mies järjestää tapaamisia
- kuinka paljon lahjoja, matkoja jne mies tarjoaa
- kuinka Kemialliselta kaikki tuntuuSeuraavat asiat puolestaan kertovat:
- haluaako mies tavata säännöllisesti muutenkin kuin seksin merkeissä, ja jääkö mies mielellään pitkäksi aikaa luoksesi (esim. koko päiväksi) seksin jälkeen?
- haluaako mies tutustua syvällisesti, onko mies aidosti kiinnostunut ajatuksistasi ja arvoistasi?
- onko mies halukas jakamaan pidempään jatkuneen seurustelunne muiden kanssa, sekä livenä että somessa?
- osoittaako mies teoillaan että on vakiintumassa sinun kanssasi?
- haluaako mies puhua kanssasi tulevaisuudesta konkreettisella tasolla?
Sori, mutta katoajatkin tekee noita asioita joita jälkimmäinen listasi sisältää.
Yllä.
Tuo aktiivisuus-kriteeri on umpisurkea.
Itse jos haen pelkkää seksiä, olen hvetin aktiivinen. Järjestän kaikkea, voin maksaakin kunhan ei ihan kohtuuttomuuksiin mennä. Ja miksi? No se on ainoa keino saada. Tavismiehenä kisaan komistusten kanssa hupiukon roolista...a man's gotta do what man's gotta do.
Mutta arvatkaa haluanko parisuhteeseen naista joka passiivisena odottelee miehen aloitteellisuutta, ehkä jopa "kilpailuttaa" miehiä keskenään? Yksikin merkki tästä, niin se on moido.
Samoja kokemuksia täällä. Ei miehiä kiinnosta naisissa kun yksi asia. En usko enää yhtäkään kehua mitä miehiltä saa, tekevät sen vaan pllun saamisen takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh klassikko. Näin se nettideittailu pelaa! Itse olen juuri tuota kostajakoulukuntaa, mutta katoan vasta pantuani.
Ja luulet, että nainen automaattisesti halusi sinusta jotain muuta kuin sitä seksiä ja seuraa?
Hauska.
Molempi parempi. Huomattavasti useammin haluavat muuta, mutta on piristävää vaihtelua jos ei muuta ole vailla. Selviää vähemmällä valehtelulla.
Miksi te naiset ette valitse kilttiä ja kohteliasta miestä joka pitää teitä kuin kukkaa kämmenellä eikä ikinä pahoita mieltänne eikä varmasti tee mitään ohareita? Ei, teidän pitää valita nämä itsekkäät, väkivaltaiset ja jännittävät alfat ja jännikset. Äläkää sitten ihmetelkö kun käy niinkuin käy, sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes tavoitella parisuhdetta?
Hyvät ystävät ovat myös elämänkumppaneita, terve ihminen osaa masturboida ja vanhemmaksi voi alkaa yksinkin.
Miehille tosin vaikeampaa alkaa yksin vanhemmaksi, mutta kumppanuusvanhemmuus (tekee lapsen jonkun sinkkuystävän tai vaikka lesbon kanssa, ja jakaa vanhemmuuden ilman romanttista kumppanuutta) on vaihtoehto.onnelinen elämä on jotain ihan muuta ku yksin masturbointia.
Kyllä elämän surut, arki ja onni on kiva jakaa toisen kanssa. Elämä on ihan toista ku että yksin möllöttää.
Tajuat ehkä ton joskus tai sitten et.
ps. vain oikean kumppanin kanssa tietysti. paskassa parisuhteessa kaikki tuntuu paskalta.
Yksin möllöttää?
Siinähän luki ystävistä ja lapsista, ei mistään yksinäisyydestä.
Surullista, että niin monen sosiaalinen elämä ja rakkauden saaminen on kumppanilähtöistä.
Että elämänlaatu ja onni on kiinni jostain romanttisesta rakkaudesta, vaikka rakkaus on oikeasti niin monimuotoista ja kaikkialla.En usko, että tässä on mitään ”tajuamista”, vaan nämä on yksilöllisiä kokemuseroja.
Jollekin elämä ilman parisuhdetta on kauhistus ja jotain ”yksin möllöttämistä”, toiselle parisuhde taas näyttäytyy sellaisena möllötystä lisäävänä ja unelmien sekä seikkailujen tiellä seisovana tekijänä, joka vie hyvin pitkälti vapauden.
Jossain määrin säälin naisia, joille parisuhde on joku itseisarvo ja sen ”saamiseksi” alennutaan ties mihin mielistelyihin ja deittikaruselliin.
Lisään vielä tähän, että olen asunut jokaisen lähimmän ystäväni kanssa, eli jakanut konkreettisestikin sitä arkea ja elämää hyvin paljon.
Jos kämppiksinä olleet ystäväni olisivatkin olleet parisuhdekumppaneita, olisi erot nykytilanteeseen todennäköisesti se, ettemme olisi enää tekemisissä tai ainakaan ihmissuhde ei olisi ollenkaan samanlainen kuin yhdessä asuessa.
Sitähän ihmiset nykyään tekee, eli halutaan olla parisuhteessa ja niitä on elämän aikana useampi, eli asutaan ja jaetaan sitä elämää useamman eri ihmisen kanssa, JOIHIN suhde sitten jossain vaiheessa katkeaa, toisin kuin ystäviin.
Ystävät ja perhe on ikuisia, kun taas parisuhteet vaihtuvia ja ainoa bonus niissä on säännöllinen seksi, mutta vaikka seksi kivaa onkin, ei se riitä syyksi tavoitella parisuhdetta.
Passaan mielummin kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska.Molempi parempi. Huomattavasti useammin haluavat muuta, mutta on piristävää vaihtelua jos ei muuta ole vailla. Selviää vähemmällä valehtelulla.
Mikäs siinä, et sinä harvinaisuus ole, päinvastoin länsimaalaisuuden tyypillinen ilmentymä.
Suurinosa ihmisistähän on aika koiria ja hyvin kehittymättömiä orjaluonteita, halujensa edessä polvillaan koko elämänsä.
Mua edelleen kiinnostaisi tietää, että miten se taso määritellään.
Leikitäänpä seuraavanlainen ajatusleikki.
Nainen X on hyvätuloinen, näpsäkän näköinen, terveet elämäntavat omaava, normaaleilla älynlahjoilla ja mielenterveydellisillä tekijöillä varustettu. Ei siis mikään missi tai malli, vaan tavallinen, kaunis nainen.
Nainen X deittailee miehiä Y ja Z. Y on matalatuloinen duunari, jonka kanssa juttu kuitenkin luistaa, koska on yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Y on erittäin komea mies. X sen sijaan on korkeasti koulutettu, hyvätuloinen, hyvätapainen mies. Z ei ole yhtä komea kuin Y, mutta naista X miellyttävä.
X ja Y käyvät muutamilla treffeillä, viettävät pari yötä yhdessä, harrastavat seksiä.
X ja Z käyvät myöskin muutamilla treffeillä, viettävät pari yötä yhdessä, harrastavat seksiä.
Mies Y ilmoittaa olevansa kiinnostunut naisesta vain ystävänä (friendzone), mutta mies Z ilmaisee kiinnostuksensa naiseen, ja haluaa jatkaa tapailemista.
Eli. Kumpi näistä miehistä määrittää sen naisen tason?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset ette valitse kilttiä ja kohteliasta miestä joka pitää teitä kuin kukkaa kämmenellä eikä ikinä pahoita mieltänne eikä varmasti tee mitään ohareita? Ei, teidän pitää valita nämä itsekkäät, väkivaltaiset ja jännittävät alfat ja jännikset. Äläkää sitten ihmetelkö kun käy niinkuin käy, sitä saa mitä tilaa.
Koska ketään naista ei kiinnosta elämä moisen kintaan kanssa.
Yhtä jännittävää olis seurustella patalapun kanssa.
Kuuleppas, ihan saman on tehnyt nainen minulle, että ei ole miesten ominaisuus näin toimia. En tiedä mikä siinä on, ehkä ihan puhdasta vittuilua, tietoisesti toimitaan ja jätetään toinen ihmettelemäänettä mitäs nyt. Itse en moisesta enää miettisi kahta sekuntia pidempään, etenkään jos ei tunne henkilöä todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppas, ihan saman on tehnyt nainen minulle, että ei ole miesten ominaisuus näin toimia. En tiedä mikä siinä on, ehkä ihan puhdasta vittuilua, tietoisesti toimitaan ja jätetään toinen ihmettelemäänettä mitäs nyt. Itse en moisesta enää miettisi kahta sekuntia pidempään, etenkään jos ei tunne henkilöä todella hyvin.
Minulla on sellanen fiilis perskannikassa, että voisikohan olla, että molemmat sukupuolet käyttäytyvät noin, kun niitä ei vaan nappaa.
Edelleen - mies otti yhteyttä. Eli ei tarvitse enää vatvoa tilannettani :) kiitos kuitenkin kaikille vastanneille.
Ap
Ap:n tilanne siis selvisi.
Paljon nämä ketjut kyllä kertovat. Miesten ketjujen aihe on aina se ettei saa ollenkaan treffejä, naisten ketjut ovat arvuuttelua onkohan mies kiinnostunut (vai onko kymmenen muuta rautaa tulessa).
Kuvio on helppo nähdä. Pieni joukko "kiinnostavia miehiä" sarajdeittailee suurta joukkoa naisia ja valkkaa näitä miten huvittaa. Mut miehet eivät naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mies otti yhteyttä. Oli kuulemma yrittänyt nukkua tämän päivän, kun ei ollut yöllä saanut taaskaan unta. Olemme vasta tutustuneet, niin en tiennyt hänen uniongelmistaan.
Kiva kun olette kommentoineet tähän.
Ap
Siis viestien vaihto oli poikki vain muutaman tunnin, koska miehen piti nukkua välillä! Ja ap ehti jo avautua av:llä.
Ohiksena: minkä tasoinen nainen masentuneelle, työttömälle miehelle sitten kuuluisi?[/quote]
----
Työtön ja masentunut voi olla PALJON tasokkaampi kuin työssäkäyvä/ei- masentunut.
Ihmeellinen arvomaailma täällä...