Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anni Hautalan juontaminen - aivan hirveää katseltavaa ja kuunneltavaa

Vierailija
03.11.2018 |

Miten ihmeessä tämä nainen on juontamassa ylipäätään mitään ohjelmaa tvssä, huutaa, kiljuu, heiluu ja puhuu yleensä niin nopeaa ettei saa yhtään mitään selvää. Kauheaa katsottavaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Miksi sitä ei saa pois? Vappukin on parempi.

Vierailija
2/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mä kyllä tykkään katella just noiden piirteiden takia. Kyllä mä ainakin selvää saan. Pitääkö sulle muuutenkin puuuuuhuuuuuuuuaaaaaa tooooooooosiiiiiiiiii hiiiiiiitaaaastiiiiii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. En kertakaikkiaan pysty kuunteleen sitä. 

Vierailija
4/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi ärsyttävä radiossakin. Einolle ikinä mitään asiaa, nauraa vaan hervottomasti koko ajan. Epäammattimainen.

Vierailija
5/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu tuon Leppilammen kanssa. Se on juontanu viimeiset 10 vuotta joka toisen ohjelman mutta edelleen tuntuu siltä kuin se näyttelisi juontajaa huutamalla mikkiin. Niin epäaito kuin olla voi.

Vierailija
6/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että hihittää joka väliin on ärsyttävä.Jaajon siivellä päässyt jo telkkariinkin.

Vierailija
7/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallinen ääni ja nauru, raastavaa kuunneltavaa.

Vierailija
8/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin radiossa Anni kuin Suvi Hartlin.

Vierailija
9/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheterapeutti voisi auttaa tuossa, kun äänentuotossa on ongelmia, eli ääni narisee.

Jututkaan eivät ole kummoisia. Miksi juuri tämä nainen on juontamassa ohjelmia, olen ihmetellyt sitä ne pari kertaa, kun olen nähnyt/kuullut.

Vierailija
10/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan annia aamulypsyssä, hän on kaunis, hauska ja etenkin Jaajon ja Juhan kanssa kemia toimii niin loistavasti että kuuntelen joka aamu, mutta nyt täytyy sanoa että nämä suorat lähetykset ei toimi annilla.

Vierailija
11/11 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kimitys ja huuto on kammottavaa. Varsinkin se joku arvauskilpailuohjelma on mahdotonta katsottavaa, ei vaan pysty. Mutea pitäisi painaa koko ajan.

Vappukin on parempi ja se on jo paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi