Ällöttävää kun työkaverilla on joka päivä
Kommentit (26)
Ällöttävää kun työkaverin vaatteet haisevat jollekin järkyttävälle pesu- tai huuhteluaineelle.
Aikuinen ihminen ei sotke vaatteitaan joka ikinen päivä pyykinpesukuntoon. Sukat ja pikkarit toki vaihtoon päivittäin.
Ei ole käynyt mielessä, että hänellä esim saattaa olla saman värisiä paitoja useampi?
Kyllä mullakin on usein sama paita useamman päivän, mutta pesen sen kyllä aina iltaisin. Housut on työnantajalta, ne nyt luonnollisestikin kuuluu olla joka päivä samat.
Niin on minunkin työkaverilla. Itse asiassa minullakin ja niillä sadalla muullakin.
Mun kesätyökavereilla oli kaikilla joka päivä samat vaatteet, ja niin tietysti mullakin.
Voi sentään. Mä vaihdan usein kotiin tullessa päällimmäinen paidan johonkin ns. kotipaitaan ja farkkujen tilalle trikoot. Joten päällysvaatteet ei todellakaan mene pesuun päivittäin paitsi jos jostain syystä hikoillut, viikoittain kyllä.
Voi ei, oot varmaan mun työkaveri.. Mulla on niitä huppareita useampi, samanlaisia paitoja ja toppeja jokaista 2-5 kpl ja niitä samanlaisia farkkujakin kolmet identtiset ja kahdet aivan samannäkösiet. Pesen vaatteet useamman kerran viikossa ja sukat ja alusvaatteet vaihdan joka päivä. En tykkää miettiä pukeutumista, siksi ostan monta samanlaista kun sopiva ja kiva tulee vastaan.
Jotenkin herttaista kuinka joku jaksaa miettiä työkaverinsa vaatteita, tärkeällä asialla
Ällöttää, kun sinä käytät jotain vaatetta useammin kuin vain kerran. Kaikkien vaatteiden pitäisi olla kertakäyttöisiä, eikä samannäköistä saisi olla ikinä.
"Työkaverini omistaa pesukoneen."
Puhutkohan minusta... pesen vaatteita ja joitain suosikkivaatteita minulla on useampi kappale. En nyt ihan joka päivä ole samoissa vaatteissa kuitenkaan 😊
Eikö sinulla ole pesukonetta vai etkö muuten vain pese vaatteistasi???
Vierailija kirjoitti:
"Työkaverini omistaa pesukoneen."
Minäkin arvelen, että tästä juuri saattaa olla kysymys. Kaikki eivät sotke kovin paljon, joten voivat käyttää työviikon samoja vaatteita, jotka heittävät pesuun sitten viikonloppuna.
Niin, työnantaja ei anna työpukuun muita vaihtoehtoja, joten samannäköisiä päivästä ja vuodesta toiseen mennään XDDDDDD
Pakko sanoa, että jos minulta kysyttäisiin, mitä jollakin työkaverilla on ollut töissä vaatteina, ei olisi mitään sen isompaa mielikuvaa kuin että varmaan joku paita ja farkut. Teen töissä töitä enkä kiinnitä mitään huomiota ihmisten vaatteisiin.
Villi veikkaus: ne, joilla on "useita samanlaisia vaatteita" (lue: kulkevat viikot putkeen samoissa vaatteissa) EIVÄT ole naisia? Kylle ne vaatteet alkavat haista, vaikka et erityisesti hikoilisi. Niihin tulee sellainen tunkkainen, makea, äklö haju. Tiedoksenne.
Olen nainen ja omistan pesukoneen. Rakastan työtäni nörttien maailmassa, jossa ei arvioida ihmistä sen perusteella, onko joka päivä eri vaatteet, vaan sen perusteela, mitä aivoissa tapahtuu.
Nimenomaan it-alalla on näitä tunkkaisia tyyppejä.
Päänahan tali dunkkaa. Rasvaisten suortuvien läpi ylikasvaneilla kynsillä raavitaan likaista päänahkaa. Vaatteet ovat käytössä ummehtuneet, kulahtaneet. Ottaneet tuoksua itseensä, kun niitä päivät toisensa jälkeen päällään pitää. Joku on saattanut unohtaa dödönkin, tai vaikkei olisi, se kerran hupparin kainaloon tarttunut hienhaju pelmahtaa kanssaihmisten hajuelimiin edelleen.
Näitä tunkkaisia tyyppejä haistaa päivittäin esim. busseissa. Olkaa vain kuten olette. Mutta älkää sentään kuvitelko, ettei sitä haistaisi.
No ehkä hän pesee niitä usein?