Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hä? Isälle syyte: juotti pientä vauvaa väkisin tuttipullolla, roikotti jaloista ja heitteli ilmaan

Vierailija
03.11.2018 |

Minusta tuo kuulostaa ihan normaalilta isyydeltä. Isät ovat kautta aikojen roikottaneet jaloista ja heitelleet ilmaan. En viisikymppisenä edes tiedä yhtään isää, joka ei olisi toiminut noin. Ja miten voi syöttää pientä vauvaa väkisin tuttipullolla?
Ovatko ihmiset menneet ihan sekaisin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, minulle on pienestä asti sanottu, että miehen kuuluukin olla rajusti lastensa kanssa. Äidit ovat liian ylisuojelevia ja eivät totuta lasta kestämään mitään. Isän sylissä voi sitten turvallisesti olla hurjassa kyydissä. Tätä nykymaailmaa katsellessa olen kyllä ihan samaa mieltä. Kaikkia ihmisiä sylisuojellaan ja pidetään pumpulissa, seurauksena yliherkkää itkupillikansaa. YH!

Ihan sama jos sinut laitettaisiin nostokurjen päähän ja "leikittäisiin rajusti' ja ravisteltaisiin 2000 kg voimalla. Mitä luulisit sun sisäelimille tapahtuvan?

Vierailija
22/25 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, minulle on pienestä asti sanottu, että miehen kuuluukin olla rajusti lastensa kanssa. Äidit ovat liian ylisuojelevia ja eivät totuta lasta kestämään mitään. Isän sylissä voi sitten turvallisesti olla hurjassa kyydissä. Tätä nykymaailmaa katsellessa olen kyllä ihan samaa mieltä. Kaikkia ihmisiä sylisuojellaan ja pidetään pumpulissa, seurauksena yliherkkää itkupillikansaa. YH!

Olet sitten mieleltään sairaasta perheestä, jos noin on sanottu.

Vauvan kanssa rajut leikit ovat verrattavissa ravisteluun, jotka ovat vauvan pahoinpitelyä ja rikos.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802052200721432_u0.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä linkki superisä ap:lle ja muillekin vastaaville hönöille. Että oli sitten mielestänne asiallista käytöstä.

Tämä ko isä lienee sitten ollut teidän jonkun poika. Niin se käytösmalli siirtyy sukupolvelta toiselle.

Hävetkää ja hakeutukaa hoitoon.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/f8f7f1d4-9c26-4618-a132-74d1863f5c90_u…

Minä (AP siis) aloitin kyllä ketjun juuri tuon artikkelin perusteella ja tosiaankin ihmettelin mitä asiatonta isän käytöksessä muka oli. Olen sitä paitsi nainen eikä mies. Oma isä leikki noin meidän lasten kanssa kun olin pieni. Oma mieheni leikki noin lastemme kanssa, kun olivat pieniä. Isot veljet leikkivät noin nuorempien kanssa. En ole koskaan nähnyt siinä mitään pahaa. Jos joku lapsista valitteli kohtelua, lohdutin että se karaisee elämää varten. Isän tehtävä on karaista, äidin tehtävä on rakastaa. Näin se vaan menee. Ja kaikki nykyään teini- tai täysi-ikäset lapsemme ovat ihan täyspäisiä.

Vierailija
24/25 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meilläkin lapset 3v juoksee isän luo ja sanoo "isi heitä" ja sitten isä vuorotellen nostaa heitä syliin, heittää ilmaan ja ottaa kiinni. Isä ei jaksa heitellä niin kauaa kuin lapset sitä pyytää.

Tässä käräjäjutussa ei ole kyse pienten tenavien kanssa leikkimisestä todellakaan.

Vierailija
25/25 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä linkki superisä ap:lle ja muillekin vastaaville hönöille. Että oli sitten mielestänne asiallista käytöstä.

Tämä ko isä lienee sitten ollut teidän jonkun poika. Niin se käytösmalli siirtyy sukupolvelta toiselle.

Hävetkää ja hakeutukaa hoitoon.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/f8f7f1d4-9c26-4618-a132-74d1863f5c90_u…

Minä (AP siis) aloitin kyllä ketjun juuri tuon artikkelin perusteella ja tosiaankin ihmettelin mitä asiatonta isän käytöksessä muka oli. Olen sitä paitsi nainen eikä mies. Oma isä leikki noin meidän lasten kanssa kun olin pieni. Oma mieheni leikki noin lastemme kanssa, kun olivat pieniä. Isot veljet leikkivät noin nuorempien kanssa. En ole koskaan nähnyt siinä mitään pahaa. Jos joku lapsista valitteli kohtelua, lohdutin että se karaisee elämää varten. Isän tehtävä on karaista, äidin tehtävä on rakastaa. Näin se vaan menee. Ja kaikki nykyään teini- tai täysi-ikäset lapsemme ovat ihan täyspäisiä.

Siis annoit miehesi heitellä kahden kuukauden ikäistä vauvaa? Ei se vissiin sullekkaan sitten kauhean hyvää tehnyt, vaikkei sen iso vika tarvitse olla kun se on päässä.

Kai tiedät ettei 2 kk ikäinen osaa vielä puhua ja sanoa, että en tykkää?