Lue keskustelun säännöt.
uskallatko mennä kesällä lasten kanssa rannalle?
08.05.2006 |
kun siel on kuitenki linnun pas-kaa ja höyheniä ja itse lintuja
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei siihen ulosteet ja höyhenet riitä...
terv. Metsästäjän vaimo