Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä perhe asuu? Helsingissä vai
Hetki sitten vielä Vaajakoskella, Jyväskylän kupeessa, mutta nyt siellä päin asuvien mukaan talo on vissiin myyty, kun nimiä ei eä ole postilaatikossa ja jengiä ei ole näkynyt vähään aikaan. Ovat vissiin lähdössä takaisin Ausseihin, josta mies on kotoisin ja jossa ovat asuneet aiemmin.
Joku tuossa aiemmin linkkasi niiden talon myynti-ilmoituksen. Eli ovat tosiaan muuttaneet muualle. Ja jos vertaa youtubevideoihin ja instagramiin niin pikkuisen on nyt eri näköinen kun ovat muuttaneet sieltä pois. Äidillä oli kyllä hyvä maku sisustuksen suhteen kun vertaa tähän tusinasisustukseen mikä siellä nyt on valloillaan myyntiä varten.
Miten te näette kuvat? Minulle tulee vain että ota yhteyttä nähdäksesi kuvat.
Ja kyllä, tykkään heidän sisustustyylistään. Ihanan minimalistinen, mutta silti löytyy kaikki tarvittava.Tuosta linkistähän ne näkyy suoraan. Kuvassa on nuolet oikealla ja vasemmalla ja niistä vaan klikkailet niin pääset selaamaan kaikki läpi.
Ei näy minullakaan kuvat.
Jos katsot mobiililaitteella, valitse sivun yläreunasta versio Vanha mobiili. Se toimi ainakin minulla.
Ois kiva kun Tanja tekisit videon mitä syötte päivässä :)
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi myös, näin aloittelevana vegaanina ja perheenäitinä.
Miehellä on oma youtube-kanavansa, ja kertoo siellä tulleensa Suomeen taistelemaan paholaista vastaan tai jotain sellaista.
Ilmeisesti perhe on siis Suomessa lähetyssaarnaajina. Tai mies on ja perhe mukana. Talo on tietysti heille järjestetty työsuhdeasunto, ja palkkaakin varmaan maksetaan. :)
Mukava huomata että on muitakin, jotka heräävät aikaisin. Siitä on tehty Kai monia tutkimuksiakin, että ennen (klo 23?) nukutut tunnit ovat tehokkaampia kuin aamuyön tunnit. En muista mihin perustuu, mutta englanniksi varmaan löytyy googlesta tähänkin vastaus.
Meidän perheessä on aina herätty aikaisin, oma äitini on yrittäjä ja herää joka aamu klo 02-04 välillä tekemään töitä, ja itse heräsin jo ylä-asteella klo 03:30 koiria lenkittämään, jonka jälkeen opiskelin ja lähdin kouluun.
Olen seuraillut tämän perheen vlogeja, ja minusta he ovat ihan mielenkiintoinen perhe. Elävät rohkeasti omalla tavallaan, ja vaikuttavat onnellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Siis *Taina
Vierailija kirjoitti:
Se olisi todellakin hauska video!
Mun mielestä toi ei ole aikaisin heräämistä, vaan keskellä yötä heräämistä :D siksi se kuulostaa oudolta. Joku 4.30 olisi jo aamua ja paljon tavallisempi aika herätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään viideltä ja menen nukkumaan puolen yön aikaan. Ei vaan nukuta enempää. En ole yhtään väsynyt päivän aikaan.
Sama juttu. Viime yönä nukuin 4,5 tuntia ja nyt olen jo ollut ylhäällä yli kaksi tuntia. Olen aina pärjännyt vähäisellä unimäärällä. Omalla kohdallani ei päde se, että on nukuttava 7-8 tuntia. En myöskään aio syyllistyä siitä.
Mä taas voin hyvin sellaisella kymmenellä tunnilla. Kahdeksan tuntia jos nukun, niin pakko ottaa päiväunet. Ja tämä ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi ei ole aikaisin heräämistä, vaan keskellä yötä heräämistä :D siksi se kuulostaa oudolta. Joku 4.30 olisi jo aamua ja paljon tavallisempi aika herätä.
Mullekin 03 on sydänyötä. Klo 6 on todella aikainen aamu, 07 lähenee jo vähän inhimillisempää. Mutta mähän olenkin illan virkku.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on oma youtube-kanavansa, ja kertoo siellä tulleensa Suomeen taistelemaan paholaista vastaan tai jotain sellaista.
Ilmeisesti perhe on siis Suomessa lähetyssaarnaajina. Tai mies on ja perhe mukana. Talo on tietysti heille järjestetty työsuhdeasunto, ja palkkaakin varmaan maksetaan. :)
Missä hän saarnaa? Toinen instansa näyttää aika kipeältä maailmanlopun julistuksineen. Isän insta ihan eri näköistä kuin äidin. Sellainen suomileijonapaitajuntti mielenterveyshäiriöinen mp-kerhomeininki, lapsilla värillisiä vaatteita talossa, äidin instassa pelkästään valkoisia. Ja end is near, toivottavasti eivät lapsille hoe tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hän saarnaa? Toinen instansa näyttää aika kipeältä maailmanlopun julistuksineen. Isän insta ihan eri näköistä kuin äidin. Sellainen suomileijonapaitajuntti mielenterveyshäiriöinen mp-kerhomeininki, lapsilla värillisiä vaatteita talossa, äidin instassa pelkästään valkoisia. Ja end is near, toivottavasti eivät lapsille hoe tuota.
En tiedä. Mutta FB-profiilinsa mukaan on työskennellyt vuodesta 1984 "Working for the Lord Jesus". Ja koulutuksena on kaksi vuotta high schoolia 1970-luvulla.
Halloween on peräisin paholaisesta. Ei tosiaan ole yhtään söpöä kurpitsakuvaa julkaistu.
Ja influenssarokotusta ei pidä ottaa... Veikkaan, että ei mitään muitakaan rokotuksia.
Ja isä kirjoittelee myös kreationismiaiheisia juttuja. Eivät usko evoluutioon. Tarina sen kuin jatkaa paranemistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kuitenkaan mitä tyhjätaskuja ovat, jos takaisin ovat nyt palaamassa. lapset tarvitsevat pian koulutusta ja Australiassa amk maksaa vähintään 4000 euroa,yliopistokoulutus saattaa olla 10 000 euroakin
Ei taida olla koulutusta noilla vanhemmillakaan joten en pidä yliopistoa todennäköisenä vaihtoehtona. Isä saarnaa, isänäiti saarnaa, joku lapsista jatkaa perinnettä ainakin jos ei pääse kotoa pois. Jos nuo vanhemmat lapset lähtevät kotoa pois niin ei ole enää lastenhoitajiakaan.
Varmaan se seurakunta elättää heidät. En tiedä liikkuuko Australiassa yhtä isot rahat kuin Jenkeissä mutta siellä uskonnolla rahastetaan omaisuuksia.
Kyllä lapsista iso osa on koulussa ja vanhimmat opiskelemassa.
Ovat koulussa kyllä mutta Taina sanoo kotikouluttavansa.
Australiassa alkaakin kohta kesälomat (joulukuussa).Joko muuttivat Australiaan 🙂?
Joku av:lla tiesi kertoa kun talo oli myynnissä että ovat lähteneet, ainakin jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värilliset vaatteet on vanhoissa kuvissa. Nekin on tainnu vaihtua yksivärisiin.
Isällä kummallisia hashtageja, ihan kuin vain hutmisi sinne mitä sattuu. :D nooh, vanhemmat herrasmiehet ei aina osaa käyttää, eikä heitä niin kiinnosta.
Miksi lasten kuvissa lukee end is near??
Muuten vaikuttaa rauhalliselta ja perherakkaalta.
Ms kelly kalonji on kommentoinut kuvaan. Jos kuuluvat samaan seurakuntaan.
Ihan kuin tää minulle kuuluisi....
Vierailija kirjoitti:
Jotain eriskummallinen kiehtovaa tässä perheessä on. Ihailen lasten rauhallisuutta ja perheen yhdessäoloa sekä rutiineja. Toisaalta tuossa on lahkomaisia piirteitä. Miehen uskonnollinen tausta taitaa vaikuttaa perhe-elämään.
Nainen ei taida olla sinut omien juuriensa kanssa, koska videoiden kommenteissa kertoo, että he ovat australialaisia, asuvat vain tällä hetkellä Suomessa. Nainen ehkä feikkaa vähän. Mieleenkiintoista olisi tietää, millainen hän on ollut nuorempana. Onko aina halunnut olla jotakin muuta kuin "tavallinen"? Ja mistä on löytänyt tämän kieltämättä hieman eriskummallisen miehen? Lapset tässä perheessä ovat ihastuttavia.
Onhan se hienoa jossain peräkorvessa sanoa olevansa australialainen. Helsingissä kukaan ei korvaansa lotkauttaisi. Australiassa varmaan korostaa taas suomalaisuutta.
Lapsilla on paljon tilaa liikkua tuolla eikä kiire päivähoitoon, jää turha stressi pois. En sitten tiedä ovatko yhtään sen rauhallisempia kuin muutkaan, videoissa ja instassa näkyy vaan kirsikat ja kermat päältä arkirumbasta.
Ehkä juuri tuo pakonomainen vaaleanpunainen höttö ja sydänhymiöt pistää miettimään että sillä piilotellaan jotain, kenellä muuten on tarve vakuutella ja päteä koko ajan että kaikki on niin ihanaa ja he jaksavat ihan mitä vaan, vaikka lähes syömättä ja nukkumatta.
Mä herään 4:50 arkisin, viikonloppuisin ei oo mitään herätyksiä. Aika rajoilla mennään jo tässäkin vaikka aikasin meen nukkumaan, mutta jos saa tarpeeksi unta jne, niin mikäpä tuossa.
Johonkin C:n kuvaan on joku kiihkoileva ulkomaalainen nainen kommentoinut aikoinaan jotain tyyliin "sano äidillesi että jättää varatut miehet rauhaan!" jne. Sama nainen kommentoinut aikoinaan Tainan omaan instaan, mutta nyt ilmeisesti estossa?
Kännykällä ei näkynyt, mutta tietokoneella näkyy.