Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Niin vaan meni mammoilla jauhot suuhun kun totuuden kuulivat, hah!
Onko siis lukio ja yliopisto absoluuttisia sivistyksen ja lahjakkuuden mittareita? Minulla on alykkyys osamaara yli 160 ja en ole kumpaakaan kaynyt... kuitenkin paasisin yliopiston lapi alalla kuin alalla... paljon keksintoja tehnyt patentoinut... rahaa on. ja moni lahjakkuutta. Sama on Tainalla, ei meidan tarvitse mihinkaan lukioon menna jotta voimme todistaa muille. Kristus tietaa mita sydammessa on. Ja muutenkin turha Tainan lasten aloittaa yli opistoa Suomessa kun ovat just muuttamassa, jaisi vaan kesken ja suomalaisella todistuksella pyhitaan persetta Australialaisessa koulussa... On Australiassa kaikki edella meitga suomalaisia opetuksen tasossa ja varmaan australian opetus-suunnitelmaa seuraavat eika suomen yksi risti kaksi opetusta.
Tiedan taman kaiken koska olen Tainan ystava ja saman tien kulkenut Jeesuksen kasi kadessa mutta Amerikkaan muuttanut. Mutta ettehan te voikaan ymmartaa, se on inhimillista haukkua jos ei ymmarra jotain asiaa tai on kateellinen.
Rauhaa ja riemua kaikille. Kristus on noussut ja meidan syntimme sovittanut.
Ja niin minunkaan ensimmainen kieli ei ole Suomi vaan Amerikan Englanti.
Syntimme sovittanut joka vuosi ”pääsiäisenä”? meneppäs lukemaan sitä uutta testamenttia uudestaan .
LUKE 9:23 Then he said to the crowd, “If any of you wants to be my follower, you must give up your OWN WAY, take up YOUR CROSS daily, and follow me.
KEYWORDS: ALL THE ABOVE
MATTHEW 10:38 If you refuse to take up your cross and follow me, you are not worthy of being mine.
KEYWORDS: AGAIN EVERYTHING ABOVE
You are stuck on man made tradition of Christianity.
CHRIST is the way, the truth and the way of our every moment.
🇦🇺Suurperhe
Vierailija kirjoitti:
Alkaahan riehaantuko. Ei se mitaan jos ei ole samalla tasolla. Kaikki tekee virheita ja kateus on inhimilllista eika kukaan ole taydellinen.
Teilla varmaan paha olla omissa nahkoissa ku noin kovasti arvostelette sita kun muut saavat elaa unelmaansa ja ovat moni talentteja. Kuten sanottu, ei Jeesustakaan oikein ymmaretty. Kun taivaan portit aukeaa, niin silloin joudutte lopulliselle tilille. Mina myos, mutta tiedan etta viivanalle jaa paljon positiivista. Itsekin saarnaan ja Raamattu on erittain hyvin hallussa. <
Muuten, itsekin tykkaan etta lapsilla on neutraalin variset vaatteet, itse tykkaan kayttaa omassa pukeutumisessa sinista enka todellakaan paasta itseani rupsu-kuntoon. Olenko siis jotenkin vammainen vai haluanko etta olen terve, ja perheeni myos. Terve sielu ja kroppa.
En enaa vaivaudu kirjoittelemaan tahan, kerron Tainalle etta tulee lukemaan ja itse kommaamaan jos haluaa. Kun ette te raukat ymmarra, niin ei sille mitaan voi... Siukkuja.
Ei kun jatka vaan.
Harvoin sitä saa kirjoitella Pyhän Apostolin kanssa näin livenä 😄
Siukkuja vaan
Vierailija kirjoitti:
Alkaahan riehaantuko. Ei se mitaan jos ei ole samalla tasolla. Kaikki tekee virheita ja kateus on inhimilllista eika kukaan ole taydellinen.
Teilla varmaan paha olla omissa nahkoissa ku noin kovasti arvostelette sita kun muut saavat elaa unelmaansa ja ovat moni talentteja. Kuten sanottu, ei Jeesustakaan oikein ymmaretty. Kun taivaan portit aukeaa, niin silloin joudutte lopulliselle tilille. Mina myos, mutta tiedan etta viivanalle jaa paljon positiivista. Itsekin saarnaan ja Raamattu on erittain hyvin hallussa. <3
Muuten, itsekin tykkaan etta lapsilla on neutraalin variset vaatteet, itse tykkaan kayttaa omassa pukeutumisessa sinista enka todellakaan paasta itseani rupsu-kuntoon. Olenko siis jotenkin vammainen vai haluanko etta olen terve, ja perheeni myos. Terve sielu ja kroppa.
En enaa vaivaudu kirjoittelemaan tahan, kerron Tainalle etta tulee lukemaan ja itse kommaamaan jos haluaa. Kun ette te raukat ymmarra, niin ei sille mitaan voi... Siukkuja.
Eli vaihtoehdot ovat syömishäiriön ja liian pitkään jatkuneen imetyksen aiheuttama laihuus ja leikelty naama + tekohampaat tai muuten on ihranaama, rupsu ja riipputissinen ja kateellinen?
Luuletko tosiaan, että muut eivät elä unelmaansa? Kaikille unelma ei ole olla kouluttamaton ja koditon turhajulkkis. Itse asiassa tuo on suurimmalle osalle ihmisistä sellainen olotila, johon ei mistään hinnasta halua päätyä kun voi elää PAREMMINKIN.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee mieleen vanha sanonta; joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Niinpä! Kiitos ja siunausta tiellesi. Hyva etta edes yksi tajusi pointtini! <3
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt ensi kertaa tämän sakin videoita jne. Kaameita hihhuleita koko jengi! Aivan outoa menoa. Onko tuo perheenäiti aivan tosissaan vai onko tämä joku vitsi? Huh huh.
Ja voiko joku kertoa ovatko jonkun tietyn lahkon jäseniä, vai ihan ”vaan kristittyjä”? En jaksa tonkia ketjusta/netistä, ehkä sieltä selviäisi. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teilla varmaan paha olla omissa nahkoissa ku noin kovasti arvostelette sita kun muut saavat elaa unelmaansa ja ovat moni talentteja. Kuten sanottu, ei Jeesustakaan oikein ymmaretty. Kun taivaan portit aukeaa, niin silloin joudutte lopulliselle tilille. Mina myos, mutta tiedan etta viivanalle jaa paljon positiivista. Itsekin saarnaan ja Raamattu on erittain hyvin hallussa. <
Ei kun jatka vaan.
Harvoin sitä saa kirjoitella Pyhän Apostolin kanssa näin livenä 😄
Siukkuja vaan
Päivän paras 😂👍
Vierailija kirjoitti:
Niin vaan meni mammoilla jauhot suuhun kun totuuden kuulivat, hah!
Onko siis lukio ja yliopisto absoluuttisia sivistyksen ja lahjakkuuden mittareita? Minulla on alykkyys osamaara yli 160 ja en ole kumpaakaan kaynyt... kuitenkin paasisin yliopiston lapi alalla kuin alalla... paljon keksintoja tehnyt patentoinut... rahaa on. ja moni lahjakkuutta. Sama on Tainalla, ei meidan tarvitse mihinkaan lukioon menna jotta voimme todistaa muille. Kristus tietaa mita sydammessa on. Ja muutenkin turha Tainan lasten aloittaa yli opistoa Suomessa kun ovat just muuttamassa, jaisi vaan kesken ja suomalaisella todistuksella pyhitaan persetta Australialaisessa koulussa... On Australiassa kaikki edella meitga suomalaisia opetuksen tasossa ja varmaan australian opetus-suunnitelmaa seuraavat eika suomen yksi risti kaksi opetusta.
Tiedan taman kaiken koska olen Tainan ystava ja saman tien kulkenut Jeesuksen kasi kadessa mutta Amerikkaan muuttanut. Mutta ettehan te voikaan ymmartaa, se on inhimillista haukkua jos ei ymmarra jotain asiaa tai on kateellinen.
Rauhaa ja riemua kaikille. Kristus on noussut ja meidan syntimme sovittanut.
Ja niin minunkaan ensimmainen kieli ei ole Suomi vaan Amerikan Englanti.
Ensimmäinen kielesi ei ole Amerikan Englanti (pst amerikanenglanti) vaan englanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teilla varmaan paha olla omissa nahkoissa ku noin kovasti arvostelette sita kun muut saavat elaa unelmaansa ja ovat moni talentteja. Kuten sanottu, ei Jeesustakaan oikein ymmaretty. Kun taivaan portit aukeaa, niin silloin joudutte lopulliselle tilille. Mina myos, mutta tiedan etta viivanalle jaa paljon positiivista. Itsekin saarnaan ja Raamattu on erittain hyvin hallussa. <3
Eli vaihtoehdot ovat syömishäiriön ja liian pitkään jatkuneen imetyksen aiheuttama laihuus ja leikelty naama + tekohampaat tai muuten on ihranaama, rupsu ja riipputissinen ja kateellinen?
Luuletko tosiaan, että muut eivät elä unelmaansa? Kaikille unelma ei ole olla kouluttamaton ja koditon turhajulkkis. Itse asiassa tuo on suurimmalle osalle ihmisistä sellainen olotila, johon ei mistään hinnasta halua päätyä kun voi elää PAREMMINKIN.
Ovatko nämä siis kodittomia?
Kauanko Taina pystyy pitämään salaisuutena, että Leonardolla on vakaa aikomus transiutua ja että Cleopatra haluaisi tulla ulos kaapista?
En oikein usko etta talla sivustolla saa taysin oikeaa tietoa esim imetyksesta. Tottahan minakin imetin niin kauan kuin maitoa tuli, vanhin sai lohtu ja palkkio tissia viela 9 vuotiaana kun pieninta imetin taysi aikaisesti. Eihan hellyydessa ole mitaan vaaraa ja minun lapseni eivat esineellista ja seksualisoitse naisen ruumista vaan tietavat etta tissit antaa ruokaa, joka on herkkua...
En oletakaan etta suurin osa ymmartaa meidan valittujen elaman tyylia mutta se on meidan paikkamme maailmassa, olla kivitettyina totuden tulen haltioina.
Keski-ajallakin luultiin etta maailma on littea joten ei tiede pysty koskaan peittoamaan uskontoa silla Herra tietaa kylla nama asiat ja on tieteen luonut yksin kertaisille ihmisille koetukseksi. Rukoilen aktiivisesi etta loytaisitte Valon ja Uskonnon mutta kun ei ole Taivaassa sitten paikkoja kaikille niin jotenkin pitaa Herran tietaa ketka on todellisia uskovia ja ketka kaantaa kelkkansa, haukkuu ja kivittaa tosi uskovia heti NIMETTOMANA ja tilaisuuden tullen. Tiedan etta ei saisi pahentua tasta mutta pahennun kylla ja suurella tyolla voin sellaisia saalia.
Meilla on iso talo, puutarhuri, autot, rahaa ja aly seka sosiaalinen status, kaikki on taydellista. Eika paivaakaan ole tarvinnut missaan tiede opistossa istua.
Ja HUOM mulla on nelja lasta joista jokainen omatahtisesti siirtynyt tissilta pois, silloin kun itselle turvallista. Joten TIEDÄN kylla mista puhun. Onko mikaan soponpaa kuin lapsi tulee etta voidaanko pitaa hellyys hetki ja tissille, josta natisti juo samalla kun mina silittelen ja esim kerron sadun. Vaitn etta omat lapset ovat ennen kaikkea saaneet RAKKAUTTA osakseen. Hyi teita seksualisoitsijoita.
”Ihra naama, riippu rinnat, diblomaatit.”
Ai ettien että!
Mene kouluun.
Vierailija kirjoitti:
”Ihra naama, riippu rinnat, diblomaatit.”
Ai ettien että!
Mene kouluun.
Oikeastikko ei muita aseita ole kuin vieraskielisen lukihairioisen kirjoitusvirheiden korjaaminen? Oikeasti? Jos et parempaan pysty niin ei edes kannata.... Vai puhutko itse maailman jokaista kielta taydellisesti?
Voi voi. En tarvitse kouluja jotta voin kuulla Herran Kutsun.
Oikeesti rakkaat ihmiset Jeesuksen seuraaminen ei ole niinkuin Taina ja hänen ystävä esittelevät, heidän uskonnossa on niin paljon omaa ja paljon rakoja. Nämä on mega kirkon toimintaa ja on sekavaa ja RAHAN KASVATUSTA VAAN( Tainan YouTube esimerkiksi) . Jesus sanoi maailmassa on kaksi HERRAA VOIT VAIN PALVELLA YHTÄ, arvaatteko kuka ne kaksi on? Saatana? Ei ole saatana! Se on MAMMONA! Tavarat/Rahat ja toinen on JUMALA( Taivaan isä)! Ketä osa uskovaisista palvelee? Arvatkaa itse kun katsotte maailmaa, vaikka Vatikaania maailman rikkain state. Ja muutenkin kaikki veroa välttävät uskovaiset ja jumalalliset ”kirkot”! Mutta JEESUS ITSE MAKSOI VEROA! Mutta hänen ruumis( kirkko) EI MAKSA! Miksi? Koska palvelevat MAMMONAA. Ok, anteeksi tämä saarna, uskon että kaikkien uskontojen olis maksettava veroa! Monia syitä ja todisteita löytyy miksi pitäis. Niin paljon syitä miksi! Nälkä loppuisi aika nopeasti! Valhe rahastus kirkot loppuisi(koska rahat loppuisi)... tasa-arvo alkais nousemaan kun ”uskovaiset” koulut loppuisivat! Esimerkkejä.
Jeesus on todellinen, täydellinen , ihmeellinen ja ELÄMÄÄ MUUTTAVA. Hän rakastaa naisia niinkuin naisia on rakastettava eli puhtaasti, ei niinkuin tämä maailma rakastaa meitä raiskauksilla, uhkauksilla, valheilla, seksi orjina jne, hän ei halua rahaa meiltä. Ja HÄN EI ELÄ ITSE RAKKAUDESSA. AINO SYY MIKSI EDES OLEN TÄLLÄ PALSTALLA VIELÄ. En voi sietää uskovaisia jotka leikkivät Jeesuksen elämällä😳😔
🇦🇺Suurperhe
Vierailija kirjoitti:
Ja HUOM mulla on nelja lastaus you joista jokainen omatahtisesti siirtynyt tissilta pois, silloin kun itselle turvallista. Joten TIEDÄN kylla mista puhun. Onko mikaan soponpaa kuin lapsi tulee etta voidaanko pitaa hellyys hetki ja tissille, josta natisti juo samalla kun mina silittelen ja esim kerron sadun. Vaitn etta omat lapset ovat ennen kaikkea saaneet RAKKAUTTA osakseen. Hyi teita seksualisoitsijoita.
If you live in the developing countries,I totally understand.
🇦🇺Suurperhe
Okkei... tää american täti on selkeesti tosi lame provo tai sit todella harhainen ihmisraunio. Jättäisin täysin omaan arvoonsa kummassakin tilanteessa. Ei oo mitään pointtia keskustella provojen kanssa, eikä myöskään henkisesti sairaan ihmisen kanssa ole reilua keskustella kun toinen ei selkeästi ole ihan kunnossa. Itse veikkaan kyllä ennemmin provoa, on niin lennokasta satuilua. Kirjoitustyylistä tulee mieleen Tukiaisen Johannan Amerikkalaisen uskisfanaattisuuden ylitse pursuava ihailu, harhaisine itsensä jalustalle nostamisineen. Lol
🇦🇺Suurperhe osaatko sina kertoa mita Jeesus haluaisi? Eiko Jeesus olekkaa tie totuus ja elama?
Milla perusteella tubettaminen ja saaarnaaminen on hunompi ammatti kuin vaikka tohtori tai kirurg?
Edes mina en tieda varmuudella mita Jeesus haluaisi, voin vain valistuneesti tutkia Raamattua ja Sydantani ja kutsumusta kuunnellen yrittaa elaa puhdasta elamaa. Jos haluan nayttaa natilta omaa miesta ja perhetta varten, niin se EI OLE SYNTI (hui kamala kayn kampaajalla ja olen ottanut kynnet seka huulitaytteet... So what? Kaikilla ei ole rahallisesti siihen mahdollisuutta, mutta meille on Jumala antanut sen mahdollisuuden, joten tulkitsen, etä Jeesus niin haluaisi. )
Se on kylla totta, etta tama keskustelu ja uskovien haukkumien on asiatonta. Saati se etta Taina YouTubella tienaisi. Silla on Rahaa muutenkin ihan kylliksi, verot maksaa ja antaa kirkolle ja koyhillekin. Sama vaatteet ja tavarat kierrattaa puoli ilmaiseksi eika heita roskiin joten erittain puhdasta elamaa elaa. Joku pieni Youtuben tulo on hiirenkakkaa oikeaan omaisuuteen verrattuna. Omaisuus ei ole Suomessa koska lahtevat lopullisesti heti kun mahdollista, niin miksi ostaa kalliit talot ja autot ja muut, seko ei ole sita mammonalla massailya???? Ausseissa heilla on pieni suuri omaisuus, kunnon linnatalot, autot ja palvelu vakea. Tama on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Okkei... tää american täti on selkeesti tosi lame provo tai sit todella harhainen ihmisraunio. Jättäisin täysin omaan arvoonsa kummassakin tilanteessa. Ei oo mitään pointtia keskustella provojen kanssa, eikä myöskään henkisesti sairaan ihmisen kanssa ole reilua keskustella kun toinen ei selkeästi ole ihan kunnossa. Itse veikkaan kyllä ennemmin provoa, on niin lennokasta satuilua. Kirjoitustyylistä tulee mieleen Tukiaisen Johannan Amerikkalaisen uskisfanaattisuuden ylitse pursuava ihailu, harhaisine itsensä jalustalle nostamisineen. Lol
Eli se joka ei istu Suomi White Trash juntti muottiin on lame provo? Sen verran kauan olen tata seurannut etta koin etta pitaa avata sanainen arkkuni. Ilmeisesti ette ole valmiita kuitenkaan keskustelemaan tasta joten nyt oikeasti lahden hetkeksi nukkumaan, kello kukkuu jo aamu neljaa...
Olisihan se pitanyt arvata, etta ei tavallisten (Engl. Norm) kanssa voi keskustella sivistyksesta, politiikasta, lahjakkuudesta, uskosta tai rahasta. Noh, ainakin yritin. Tainalle on kuulkaa muuten mennyt nama linkit ja toivon, etta han ei nosta rikossyytteita teita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko etta talla sivustolla saa taysin oikeaa tietoa esim imetyksesta. Tottahan minakin imetin niin kauan kuin maitoa tuli, vanhin sai lohtu ja palkkio tissia viela 9 vuotiaana kun pieninta imetin taysi aikaisesti. Eihan hellyydessa ole mitaan vaaraa ja minun lapseni eivat esineellista ja seksualisoitse naisen ruumista vaan tietavat etta tissit antaa ruokaa, joka on herkkua...
En oletakaan etta suurin osa ymmartaa meidan valittujen elaman tyylia mutta se on meidan paikkamme maailmassa, olla kivitettyina totuden tulen haltioina.
Keski-ajallakin luultiin etta maailma on littea joten ei tiede pysty koskaan peittoamaan uskontoa silla Herra tietaa kylla nama asiat ja on tieteen luonut yksin kertaisille ihmisille koetukseksi. Rukoilen aktiivisesi etta loytaisitte Valon ja Uskonnon mutta kun ei ole Taivaassa sitten paikkoja kaikille niin jotenkin pitaa Herran tietaa ketka on todellisia uskovia ja ketka kaantaa kelkkansa, haukkuu ja kivittaa tosi uskovia heti NIMETTOMANA ja tilaisuuden tullen. Tiedan etta ei saisi pahentua tasta mutta pahennun kylla ja suurella tyolla voin sellaisia saalia.
Meilla on iso talo, puutarhuri, autot, rahaa ja aly seka sosiaalinen status, kaikki on taydellista. Eika paivaakaan ole tarvinnut missaan tiede opistossa istua.
” Tottahan minakin imetin niin kauan kuin maitoa tuli, vanhin sai lohtu ja palkkio tissia viela 9 vuotiaana kun pieninta imetin taysi aikaisesti. ”
Ymmärrän jos kehitys maassa asut.
🇦🇺Suurperhe
Katsoin nyt ensi kertaa tämän sakin videoita jne. Kaameita hihhuleita koko jengi! Aivan outoa menoa. Onko tuo perheenäiti aivan tosissaan vai onko tämä joku vitsi? Huh huh.