Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
6541/10856 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina ei anna itsestään kovin älykästä mielikuvaa, kuten ei kyllä miehensäkään. Miten tällaiset vanhemmat voivat oikeasti toteuttaa kotikoulua? No, eihän lapset saa edes ammattikoulua käytyä, mikä selittänee paljon. Heistä on koulutettu lähinnä mamman pikku puudeleita ja kodinhoitajia. Yleissivistys ei tunnu olevan kovin kummoista.

Vierailija
6542/10856 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään jo edellisenä päivänä klo 9.00.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6543/10856 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaako Taina itse edes mitään soitinta vai elääkö vain fantasiamaailmaansa lastensa kautta musikaalisuudesta?

Vierailija
6544/10856 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Taina mitää soitinta ite soittaa, varmasti olisi tehnyt siitä videoita

Vierailija
6545/10856 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin taas Dartagnanin olemassaolon

Vierailija
6546/10856 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D on perheen älykkö

Vierailija
6547/10856 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selailin Tainan instaa ja Omegan synnytyskuvassa lukee näin:

"Before this little man was born, even before he was in my womb there were many plans put in place for him. Instruments, education, toys, etc."

Tarkoittaakohan tämä tosiaan, että Taina on jo ennen lastensa syntymää päättänyt mitä he tulevat soittamaan ja opiskelemaan teineinä?? Aivan sairasta

Taina ja Paulhan olivat etukäteen päättäneet senkin, että haluavat kymmenen lasta kahdessakymmenessä vuodessa.

Kontrollifriikkiys on todella pelottavaa silloin, kun se keskittyy muiden ihmisten muovaamiseen. Olen sitä mieltä että lapsella pitäisi olla vapaus valita oma harrastuksensa aitojen kiinnostuksenkohteidensa mukaan.

Vierailija
6548/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D on perheen älykkö

Ja romeo on pelottavan myötäilevä. Kokoajan sama hymy kasvoilla, vastaa kaikkeen myöntävästi mitä t kysyy.

Plus tietenkin afroditen ensisijainen huoltaja.

Vierailija
6549/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää aina tehdä koko perheen voimin?

T: "Tänään sataa, voitaisiin mennä akvaarioon."

C: "Joo!!!"

T: "Paitsi ei voida, äiskän tarvii tehdä töitä."

MIKSI, oi miksi isä ja lapset eivät voi mennä akvaarioon sillä välin kun äiti tekee töitä?

Tai kun aikaisemmin joku kommentoi, että museoihin ym meneminen on vaikeaa, kun mukana on pikkulapsia - MIKSI sinne pitäisi mennä koko lauman kanssa? Miksi ei vaikka neljä isointa lasta voi mennä kiertämään museota keskenään? Ainiin, koska silloin äiskä ja iskä joutuisivat ITSE huolehtimaan pienimmistä...

Ja tuosta editoinnin määrästä vielä - oikeastiko tuontasoiseen editointiin menee tuntitolkulla aikaa? Enimmäkseenhän tuo näyttää siltä, että likimain kaikki kuvattu aineisto tuutataan tuubiin, jotain pimputusmusiikkia välillä taustalle ja joku teksti läiskäistään välillä korjaamaan väärin sanottuja sanoja tai selittämään, miten tämä kirkko ei ole yhtään sitä mihin me uskotaan, ei yhtään!!! Jotenkin en näe, että tuollaisen videon editointi oikeasti veisi päivätolkulla aikaa, etenkin kun videoita on jo tehty pidempään eli osaamista ja rutiinia pitäisi kertyä.

Vierailija
6550/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt aikoihin katsomaan tämän perheen videoita, koska siis tekee pahaa. Lukemalla toisinaan tätä ketjua pysyn kärryillä juuri tarvittavan. Mua kiinnostaa kuitenkin nuo lapset ja miten heidän elämä edistyy.

Vierailija
6551/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänkäti-jänkäti...

En itse pysty ärsyyntymään tästä perheestä. Mukava perhe, vaikkei olekaan täydellinen. Mutta mikä perhe olisikaan? Jos meidän perheen elämää videoitais, mitähän täällä av:lla sanottais?

"Aika kamala se Liisan tukka! Vai mitä mieltä ootte? Ja se ainainen ponnari, aaargh! Menis kampaajalle!"

"Miksi toi Anna oli aamulla niin äreäntuntuinen? Eikö vanhemmat huomioi sitä tarpeeksi? Sääliksi käy teinityttöä."

"Näittekö ton aamiaisen, OMG! Ei ihme, että mammalla on vyötärö levinnyt!"

Jne.

Ei mekään osata "elää oikein". Ja luulen, että suurin osa ihmisistä olisi valtavan arvostelun kohteena elämäänsä esittelevillä videoilla.

Musta tuo perhe on symppis ja seuraan ihan mielelläni ja toivon heille pelkkää hyvää.

Vierailija
6552/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänkäti-jänkäti...

En itse pysty ärsyyntymään tästä perheestä. Mukava perhe, vaikkei olekaan täydellinen. Mutta mikä perhe olisikaan? Jos meidän perheen elämää videoitais, mitähän täällä av:lla sanottais?

"Aika kamala se Liisan tukka! Vai mitä mieltä ootte? Ja se ainainen ponnari, aaargh! Menis kampaajalle!"

"Miksi toi Anna oli aamulla niin äreäntuntuinen? Eikö vanhemmat huomioi sitä tarpeeksi? Sääliksi käy teinityttöä."

"Näittekö ton aamiaisen, OMG! Ei ihme, että mammalla on vyötärö levinnyt!"

Jne.

Ei mekään osata "elää oikein". Ja luulen, että suurin osa ihmisistä olisi valtavan arvostelun kohteena elämäänsä esittelevillä videoilla.

Musta tuo perhe on symppis ja seuraan ihan mielelläni ja toivon heille pelkkää hyvää.

Minustakin perhe on symppis ja toivon heille hyvää, mutta silti ihmettelen joitain heidän ratkaisujaan. Kenenkään ulkonäköä en ole täällä kertaakaan arvostellut ja se onkin mielestäni ala-arvoista.

Itse toivoisin näkeväni tästä perheestä muutakin kuin valkoiset paidat. Minua kiinnostaisi ihan aidosti se, miten arki matkailuautossa sujuu, miten kotikoulu järjestetään noin eri-ikäisten lasten kanssa, joku lasten musiikkiesitys (klassista musiikkia voinee esittää myös Youtubessa)... eli muutakin kuin siloiteltua kiiltokuva-arkea.

Plus että itsehän Taina on perheensä youtubeen vienyt. Ei voi tulla yllätyksenä se, että silloin altistaa itsensä ja perheensä myös kriittiselle tarkastelulle ja valitettavasti myös ilkeilylle, koska internetissä on niin helppo olla ääliö.

Vierailija
6553/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus että itsehän Taina on perheensä youtubeen vienyt. Ei voi tulla yllätyksenä se, että silloin altistaa itsensä ja perheensä myös kriittiselle tarkastelulle ja valitettavasti myös ilkeilylle, koska internetissä on niin helppo olla ääliö.

En ole puhunut yllätyksestä, enkä siitä, mitä Taina mahdollisesti ajattelee kritiikistä, vaan siitä kritiikistä sinänsä. En ymmärrä kritiikin sisältöä. Jos eivät halua laittaa instrumentinsoittovideoita nettiin, niin eivät laita. Niitähän sitten joukolla täällä räävittäisiin, ei ihme, jos ei laita.

Vierailija
6554/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole puhunut yllätyksestä, enkä siitä, mitä Taina mahdollisesti ajattelee kritiikistä, vaan siitä kritiikistä sinänsä. En ymmärrä kritiikin sisältöä. Jos eivät halua laittaa instrumentinsoittovideoita nettiin, niin eivät laita. Niitähän sitten joukolla täällä räävittäisiin, ei ihme, jos ei laita.

Mutta onhan se nyt outoa hehkuttaa kuinka lapset on musikaalisia ja lahjakkuuksia ja soittaa tusinaa soitinta jokainen, mutta koskaan ei soittamista näytetä? Nythän yhdessä videossa Cleo lauloi pienen pätkän ja sitä on täällä kai vain kehuttu?

Vierailija
6555/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo leijuminen musikaalisista neroista, mutta eivät silti esitä heidän taitojaan. Tuollaisesta voisi olla hyötyä jos haluaa musiikkiuralle. Eikö musiikinopettajien kannattaisi näyttää osaamistaan saadakseen oppilaita? Tainan mukaan heidän lapset on just sitä, musiikinopettajia.

Ja Cleopatrahan lopetti koulun keskittyäkseen musiikkiin. Paljon hänellä on tullut tilaajia Tainan myötä, joten olisi erittäin hyvä tilaisuus laittaa YouTube-kanavalle enemmän laulua ja soittoa. Toi tekijänoikeusjuttu on pelkkää tekosyytä vain.

Voivat laittaa vaippajengistä kuvia, mutta ei musisoinnista.. Weird

Vierailija
6556/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää näyttämisenhalua ja huomionhakuahan tuo musikaalisuuden korostaminen on, niin kuin kaikki muukin mitä Taina someen syytää. Kaikki tuossa naisessa huutaa ”katsokaa mua!”. Kukaan selväjärkinen perheenäiti ei tunge lapsiaan julkisuuteen tuolla tavalla.

Vierailija
6557/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo leijuminen musikaalisista neroista, mutta eivät silti esitä heidän taitojaan. Tuollaisesta voisi olla hyötyä jos haluaa musiikkiuralle. Eikö musiikinopettajien kannattaisi näyttää osaamistaan saadakseen oppilaita? Tainan mukaan heidän lapset on just sitä, musiikinopettajia.

Ja Cleopatrahan lopetti koulun keskittyäkseen musiikkiin. Paljon hänellä on tullut tilaajia Tainan myötä, joten olisi erittäin hyvä tilaisuus laittaa YouTube-kanavalle enemmän laulua ja soittoa. Toi tekijänoikeusjuttu on pelkkää tekosyytä vain.

Voivat laittaa vaippajengistä kuvia, mutta ei musisoinnista.. Weird

Juurikin näin. Tuntuu, että koko perhe ja siitä annettava imago on vain näyteltyä ja pinnan alla on jotain pelottavaa. Toi isä varsinkin maailmanlopun juttuineen (jotka on poistettu) on aivan liian hurjaa ollakseen tervettä. Joku päivä lapset kasvaa isoiksi ja voi avata sanaiset arkkunsa.

Vierailija
6558/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa? Tavallista lapsiperhearkea, mitä pelottavaa siinä on? Nykyään uskovaisuus on pelottavaa ja joku wicca, enkeli ym. maailmankatsomus vissiin sit cool. En ole uskovainen, mutta kaikki uskovat johonkin. On ihan luonnollista uskoa johonkin. Itse en ole kristitty, mutta mullakin on käsitys siitä, mistä saattaa olla kyse täällä elämässämme. Joku voisi pitää mua hulluna, mutta sellaistahan se on, ei häiritse mua yhtään.

Musta paljon, paljon pelottavampaa on ihmisten haukkuminen. Monet ei siedä erilaisuutta yhtään. Just sellaiset ihmiset kiusaa muita kouluissa, työpaikalla, kyläyhteisöissä. Musta he ovat pelottavia omassa järkkymättömyydessään.

Vierailija
6559/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Taina mitää soitinta ite soittaa, varmasti olisi tehnyt siitä videoita

Taina on jollain videolla maininnut, ettei hän osaa itse soittaa mitään. Jäi mieleeni, kun en ollut ennen kuullut ihmisestä, joka ei osaa itse soittaa, mutta opettaa silti muita soittamaan.

Vierailija
6560/10856 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa? Tavallista lapsiperhearkea, mitä pelottavaa siinä on? Nykyään uskovaisuus on pelottavaa ja joku wicca, enkeli ym. maailmankatsomus vissiin sit cool. En ole uskovainen, mutta kaikki uskovat johonkin. On ihan luonnollista uskoa johonkin. Itse en ole kristitty, mutta mullakin on käsitys siitä, mistä saattaa olla kyse täällä elämässämme. Joku voisi pitää mua hulluna, mutta sellaistahan se on, ei häiritse mua yhtään.

Musta paljon, paljon pelottavampaa on ihmisten haukkuminen. Monet ei siedä erilaisuutta yhtään. Just sellaiset ihmiset kiusaa muita kouluissa, työpaikalla, kyläyhteisöissä. Musta he ovat pelottavia omassa järkkymättömyydessään.

Kyllä, lasten aivopesu on pelottavaa. Se, että lapsille valitaan harrastukset ja ammatit jo ennen heidän syntymäänsä on pelottavaa. Erityisen pelottavaa mielestäni on kuitenkin se, että lapset tuodaan julkisuuteen jo vaippaikäisinä ja ihmiset ympäri maailmaa tuntevat ja tunnistavat heidät. Lisäksi näillä lapsilla on todella erikoiset ja helposti tunnistettavat nimet. Heidän yksityisyytensä on nyt myyty koko maailmalle ja videot heidän lapsuudestaan ovat myös ei-niin-hyvien ihmisten katsottavissa. Puistattaa ajatellakin.

En ymmärrä, miten kukaan vanhempi voi tehdä lapselleen noin. Ne lapset eivät ole voineet itse valita julkisuuttaan eivätkä varmasti vielä edes tajua, mihin kaikkeen se voi johtaa. Tainakin vain hokee vlogeissaan, miten vaippaikäisistä lapsista on kivaa olla videolla ja katsella niitä. Onko tuolla ihmisellä mitään todellisuudentajua?

Ketju on lukittu.