Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
1741/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat niin kauniisti kuin Licciardoilla? En näe noissa videoissa mitään erityistä kauneutta tai onnea.

Minä taas olen aivan mykistynyt siitä miten 10 lapsen perheessä kaikki voi olla noin kaunista ja onnellista. Kaunis, tyylikäs, aina siisti koti. 10 kaunista ja hyväkäytöksistä lasta, joilla läheiset ja riidattomat välit. 41-vuotias äiti, joka näyttää 25-vuotiaalta, herää klo 03, on aina pirteä, vaikka hänellä on 10 LASTA joista vielä moni ihan pieniä. Juuri tuo kauneuden ja seesteisyyden määrä noilla spekseillä on se syy, mikä saa epäilemään, että voiko tämä olla totta.

Terv. 39-vuotias 3 lapsen äiti, jolla silmäpussit roikkuu polvissa, koti on vähän väliä kaaoksessa, lapset kinastelevat keskenään ja ruokavalio on nakkikeitto ennemmin kuin vegaaninen luomu superfood-tarjotin.

Vierailija
1742/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat niin kauniisti kuin Licciardoilla? En näe noissa videoissa mitään erityistä kauneutta tai onnea.

Minä taas olen aivan mykistynyt siitä miten 10 lapsen perheessä kaikki voi olla noin kaunista ja onnellista. Kaunis, tyylikäs, aina siisti koti. 10 kaunista ja hyväkäytöksistä lasta, joilla läheiset ja riidattomat välit. 41-vuotias äiti, joka näyttää 25-vuotiaalta, herää klo 03, on aina pirteä, vaikka hänellä on 10 LASTA joista vielä moni ihan pieniä. Juuri tuo kauneuden ja seesteisyyden määrä noilla spekseillä on se syy, mikä saa epäilemään, että voiko tämä olla totta.

Terv. 39-vuotias 3 lapsen äiti, jolla silmäpussit roikkuu polvissa, koti on vähän väliä kaaoksessa, lapset kinastelevat keskenään ja ruokavalio on nakkikeitto ennemmin kuin vegaaninen luomu superfood-tarjotin.

Mistä päin katsottuna Taina muka näyttää 25-vuotiaalta? On kyllä ihan ikäisensä näköinen, hoikka kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä :D

Yksikin pikku ykstyiskohta jota katsoin silmät pyöreänä oli se, kun yhdessä videossa Taina palasi sairaalasta synnytettyään Omegan (olisiko ollut heti synnytyksestä seuraava päivä, muistelen?) Ja hän oli pukeutunut tyköistuvaan paitaan ja ihonmyötäisiin normaaleihin _farkkuihin_. Siis wtf, olenko minä ainoa jonka päälle ei todellakaan tiukat farkut eksyneet hetkeen synnytyksen jälkeen :D

Vierailija
1744/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä ymmärrät, ettei tuo kaikki instassa ja videoilla esitetty ole totta? Kenenkään, ei siis kenenkään, elämä ei oikeasti ole tuollaista. He tietysti haluavat, että ihmiset luulevat sen olevan noin täydellistä, jotta saisivat seuraajia, huomiota ja ihailua.

Vierailija
1745/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin katsottuna Taina muka näyttää 25-vuotiaalta? On kyllä ihan ikäisensä näköinen, hoikka kylläkin.

No ihan mistäpäin vain. Mielestäni hän on ikäistään nuoremman näköinen. Mikä on entistä yllättävämpää, kun kuulee että hän on 10 lapsen äiti.

Vierailija
1746/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö mitä ihmettä mä just katsoin. Siis katsoin vasta sen vesisotavideon. Siis oon aivan järkyttynyt ja ihmisessäni.

Siis joo, lopussa pienetkin sai tsäänssin heittää isompia. Mut miks ei tsäänssiä annettu heti alkuun vaikka? Tai siis miksi pienempien piti osallistua isojen vesisotaan?? Miksi ei isommille sanottu ett varokaa noita pieniä?? Tai luultavasti he varo, kun heittelivät vaan toisiaan päin, mutta PIENET ITKI SILTI.

TAINA HALUS ETTÄ ISOT HEITTÄÄ PEINIÄ.

Sii mitä h----ttiä.

Neferi and james itkee ja ketään ei kiinnostaa. Äitee ei korvaansa lotkauta. Tai mistä me tiedetään rauhotteliko kukaan niitä, koska sitä ei näytetty. Vähän epäilen, koska Taina HETI ALKUUN PELOTTELI pieniä että "kaikki pallot heitetään sinuun! Hahaa!" Nefertiti alkoo itkeä jo tästä. Joo Taina sanoi sen jälkeen, että suojellaan sua, mutta eipä tapahtunut.

Ja sitten haetaan pienin, joka on mennyt valmiiksi piloon, keskelle vesisotaa!! Ja äippä sanoo "ITS TIME TO GET WET, ITS TIME TO CRY!"

SIis mitä käsittämättömän käsittämätöntä. Ja sitten on leikattu pois pätkä missä Aphrodite on vesisodan keskellä, koska ei näytäkään kivalta että se vaan itkee.

Oikeesti mulla meni maku NYT.

Voi hauskaa ja kivaa pienistäkin lapsista, että vesipallo tulee päin, mutta tilanteen pitää olla jotenkin fiksu. Vaan yksi pallo, joka ei tule kovaa. Lapsi voi sanoa milloin tahansa että hän ei halua, ja se hyväksytään. Silloin pieni vois jopa tykätäkin siitä jos on hallittu ympäristö ja joku heittää kevyesti.

Mut ihan oikeesti EI NÄIN.

Mikä tämän vesisotavideon nimi on? En löytänyt YouTubesta ja en jaksais kaikkia katsella. Kiitos jos joku voi auttaa!

Vierailija
1747/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä ymmärrät, ettei tuo kaikki instassa ja videoilla esitetty ole totta? Kenenkään, ei siis kenenkään, elämä ei oikeasti ole tuollaista. He tietysti haluavat, että ihmiset luulevat sen olevan noin täydellistä, jotta saisivat seuraajia, huomiota ja ihailua.

Juurihan tuossa viestissäni sanoin, että tuo täydellisyys on se syy mikä saa epäilemään todenmukaisuutta :D Viestini oli vain vastaus henkilölle joka ei näe mitään kauneutta Tainan elämässä.

Vierailija
1748/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla perheellä kyllä tosiaankaan kaikki paidat ole valkoisia.

Vierailija
1749/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin täältä oikein katoaa viestejä näin vauhdilla? Melkein kaksi sivullista kommentteja kadonnut taas muutaman tunnin aikana kun tämän keskustelun sivunumeromäärää katsoo.

Vierailija
1750/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina laittaa YouTubeen videoita ja instagramiin kuvia perheestään mutta kuka hän on ja miksi on ilmeisesti joku tunnettu henkilö?

Mitä hän tekee muuta kuin on suurperheen äiti?

Vierailija
1751/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla perheellä kyllä tosiaankaan kaikki paidat ole valkoisia.

Tarkoittaako tämä samaa kuin "ei ole kaikki muumit laaksossa"?

Vierailija
1752/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina laittaa YouTubeen videoita ja instagramiin kuvia perheestään mutta kuka hän on ja miksi on ilmeisesti joku tunnettu henkilö?

Kasvattaa kauniita lapsiaan, on vegaani, minimalisti ja näyttää hyvältä. On myös oletettavasti maailmallakin kuuluisan aussi(uskonpiiirissä)saarnaajan miniä.

Vierailija
1753/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin täältä oikein katoaa viestejä näin vauhdilla? Melkein kaksi sivullista kommentteja kadonnut taas muutaman tunnin aikana kun tämän keskustelun sivunumeromäärää katsoo.

Saiko joku L-T:n perheessä tarpeekseen?

Vierailija
1754/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon pyöräilyvideon ja ihmettelin sitä, miksi matkaan oli lähdetty matka-ajoon aivan liian pienillä pyörillä. Satulat alhaalla ja polvet suussa. Oli siellä kai jotain bmx-pyörääkin. Todella rankkaa vetää vielä kärryä perässä kun ajoasennosta ei ole tietoakaan. Se mistä olin todella järkyttynyt oli kolme lasta kahden hengen pyöräkärryssä! Todella vaarallista touhua, varsinkin noin vilkkaasti liikennöidyllä reitillä mitä Jyväsjärven rantaraitti on. Huhhuh! Kiinnostaisi tietää, miten pikkutyttö oli kiinnitetty kärryyn.

Vierailija
1755/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää kuinka hän lukee lapsilleen, mitä lukee ja kuinka hän sen käytännössä tekee. On kuitenkin eri-ikäisiä lapsia ja muutakin puuhaa paljon.

Tuli mieleen neljän alle 5-vuotiaan äitinä, kun lukuhetken ovat välillä vähän vauhdikkaita, ja vähintään puoli tuntia päivässä on meidän tavoite.

Vierailija
1756/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi hän puhuu ja kirjoittaa kaiken englanniksi? Onko miehensä suomalainen ja Taina itse (etunimestä ja ulkonäöstä huolimatta) ulkomaalainen kun sukunimi Licciardo (kuulostaa italialaiselta) ja miehen nimi Toivola?

Vierailija
1757/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvattaa kauniita lapsiaan, on vegaani, minimalisti ja näyttää hyvältä. On myös oletettavasti maailmallakin kuuluisan aussi(uskonpiiirissä)saarnaajan miniä.

Aussisaarnaajan sukunimi on Toivola?

Vierailija
1758/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään ymmärrä miksi hän on julkisuuden henkilö tai että hänet pitäisi tietää.

Vierailija
1759/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen sijaan joku asiasta tietävä voisi valaista tyhmiä eikä vain ylimielisesti peukuttaa.

Yhdistelmänimi antaa ymmärtää että Licciardo on tyttönimi ja Toivola se aussinimi mieheltä.

Vierailija
1760/10856 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen sijaan joku asiasta tietävä voisi valaista tyhmiä eikä vain ylimielisesti peukuttaa.

Yhdistelmänimi antaa ymmärtää että Licciardo on tyttönimi ja Toivola se aussinimi mieheltä.

Licciardo-Toivola on hänen taiteilijanimensä, jota hän käyttää julkisuudessa.

Hänen oikea nimensä on Licciardo-Smith ja ei, Licciardo ei ole hänen tyttönimensä eikä mitään kytköksiä Italiaankaan ole. Tuo on siis yhtä sukunimeä koko setti eikä kahden sukunimen yhdistelmänimi. Eli hän on mieheltään avioliiton myötä saanut sen käyttöönsä. Miehensä on australialainen eikä Suomen nimilakeja voi näin ollen soveltaa tähän.

Tämäkin sinulle olisi helposti selvinnyt, jos olisit lukenut ketjua vähän taaksepäin. Siitä varmaan ne alapeukut.

Ketju on lukittu.