Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi ulkomainen keskustelu tästä: https://www.lipstickalley.com/threads/taina-licciardo-toivola-ten-child…
Oikeasti! Ulkomaillakin reagoidaan tähän perheeseen. Kaikki puettu valkoiseen. Isä saattaa olla aave. Erittäin uskonnollisia, kotikoulussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan aika huumorintajuton, mutta mua on monessa Leonardon kanavan videossa pistänyt silmään se miten kiusoittelee vaimoaan. Mä en katsoisi kovinkaan kauan sellaista käytöstä poikaystävältä.
L on esim tarjonnut jennalle ulkona loput kahvistaan, mut sit pudottikin kupin maahan tahallaan kun jenna oli ottamassa sitä. Heittää JOKAISESSA videossa Jennaa jollain! Vedellä, ruoalla jne!
Kaupassa ollessaan leikkimielisesti uhkailee kirveellä :D johon sit joku ulkopuolinen jopa puuttuu,
Sit siinä todella oudossa vesihaastevideossa jossa ne sylkee vettä toistensa päälle, niin kuvaa jenna todella alistavasti siinä lopussa, mulle tuli mieleen oikeesti joku pokeleffa :D
siis oon varmaan tosi tiukkapipo, mut en vaan pidä tollaisia hauskoina juttuina, VARSINKAAN nettiin kuvattuna. Mut ehkä se on sitä niiden huumoria....Hyvä että joku muukin on miettinyt tätä! :D kattelin vähän aikaa sitten Leonardon videoita, haluisin kovasti tykätä niistä mut munkaan pää ei kestä sitä että heittää esim. vettä Jennan (ja yhellä videolla myös pikkuveljensä) päälle, ainakin. Mulla ei kestäis pää sellasta yhtään :d Ja se vesihaastevideo.. tuli jotenkin todella vaivaantunut olo jostain syystä -ja siinäkin videon loppupuolella Leonardo tais kaataa Jennan maahan tmv. Muuten munkin mielestä Leo on tosi hauska tyyppi, mutten voi sietää tota ”hihihihi heitän vettä/ruokaa/mitätahansa VAIMONI päälle”. Voihan se olla, että molempien mielestä kyseinen läppä on parasta ikinä, mä en sitä vaan ymmärrä D:
Joo mä oon katsonut ihan samaa, että lopettais ton nyt. Leo vaikuttaa aika lapselliselta tolla tapaa. Osa videoista on kans ollut aika päätöntä sekoilua. Oon ajatellut, että se johtuu siitä kun on vasta 20v. Tollasia mie...pojat oli koulussa. Tuntuu että osa aikuistui vasta siinä 25 lähestyessä.
Taitaa olla vaan jotain tosi huonoa läppää.
Leonardo on tehnyt noita tempauksia, että saisi videoihinsa jotain "hauskaa". Monella videolla on sanonut "Im so bored" ja tuntui ettei oikein keksinyt sisältöä, niin sitten vaan perseili jotain. :D Rauhallisemmat videot on olleet parhaita.
Tuntuu että Jenna kestää tota kun Leo on varmaan suurimman osan ajasta tosi jees. Toivon että rauhottuu aikuistuessa.
Kyllähän tuollainen naisten tai Jennan vähättely "vitsinä" on aika väsynyttä läppää, eikä se enää todellakaan ole vitsi jos sitä koko ajan toistelee, vaan tod.näk. ihan perustavaa luontoa oleva asenne maailmaan tai en keksi muutenkaan miksi se koko ajan kiusaa ja härnää Jennaa ja siskoaan muka leikkimielisesti.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi ulkomainen keskustelu tästä: https://www.lipstickalley.com/threads/taina-licciardo-toivola-ten-child…
Minimalistic but creepy someway!
Vierailija kirjoitti:
Toinen huomio L:n videoista: useasti sanoo jtn tyyliin ”women can’t do anything” ja kuittaa sen kirjoittamalla/sanomalla ”joking”.
OK, tollaset vitsit välillä on, etenkin jos vähän musta huumori. Mutta eikö jatkuvasti toistettuna vitsi vanhene? Eli onko se enää sadatta kertaa hauska? Omasta mielestäni ei ole.
Ehkä se hänestä sit on. En ole huomannut tota. Ollenkaan. Toivottavati toi ei tarkota mitään OIKEESTI.
Musta parasta on kun aina vaikka jätskiä syödessään L sanoo ironisesti "Im vegan".
Vierailija kirjoitti:
Menen nukkumaan kolmelta.
Mä myös. Liccardolla se on herätysaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen huomio L:n videoista: useasti sanoo jtn tyyliin ”women can’t do anything” ja kuittaa sen kirjoittamalla/sanomalla ”joking”.
OK, tollaset vitsit välillä on, etenkin jos vähän musta huumori. Mutta eikö jatkuvasti toistettuna vitsi vanhene? Eli onko se enää sadatta kertaa hauska? Omasta mielestäni ei ole.Ehkä se hänestä sit on. En ole huomannut tota. Ollenkaan. Toivottavati toi ei tarkota mitään OIKEESTI.
Musta parasta on kun aina vaikka jätskiä syödessään L sanoo ironisesti "Im vegan".
Toivottavasti on myös J:n mielestä hauskaa, eikä vain parisuhteissa oletettavasti kokemattomana suvaitse kaikkea.
Siis ulkomaisissakin lehdissä on noteerattu tämä homophoottinen ja rasistinen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Siis ulkomaisissakin lehdissä on noteerattu tämä homophoottinen ja rasistinen perhe.
Mistä näkyy että kumpaakaan näistä? Luotettavasti. Ei mitään "kummin kaimam serkku sattuu tuntemaan perheen".
Minä taas olen nyt katsonut L:n videoita vanhimmasta uusimpiin päin ja pistin merkille, että hän tönii paljon sitä silmälasipäistä poikaa D: Muutenkin tuo vedellä kastelu on väsynyttä läppää.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen nyt katsonut L:n videoita vanhimmasta uusimpiin päin ja pistin merkille, että hän tönii paljon sitä silmälasipäistä poikaa D: Muutenkin tuo vedellä kastelu on väsynyttä läppää.
Joo! :( tuntuu välillä että koko perhe syrjii tuota kyseistä poikaa..
Tainan ekassa vlogissa kohdassa 4:29 luettelee mitä vitamiineja ottavat ja siinä luettelossa ei ainakaan ollut jodia. Oli K2, B12 ja D3.
Vierailija kirjoitti:
Näiden usk0nt0 on lahk0l4isuutta.
Kyseessä on Living Waters viritelmä:
http://www.livingwaterseu.com/
https://www.youtube.com/channel/UCE2zZBaWVeNsq5JdIALLJkQPerheen isä on kyseisen uskonnon saarnaaja ja tuli vissiin Suomeen käännytysreissulle.
Isoäiti (perheen isän äiti) on vallan LW:n profeetta, että sillai!
Siltäviisiin populalla on rahaa rellestää kun yhteisö maksaa.Aikuiset lapsetkin käyttäytyvät perin omituisesti: Leonardon hupia on heitellä kivillä postilaatikoita. (!!) (Siitäkin on videolla materiaalia netissä.)
Porukka on kovaa sakkia leventelemään ja isottelemaan olemattomilla rahoillaan.
Iloinen ja aurinkoinen rakastava perhe on julkisivua, jonka takana piilee rumia totuuksia.Nämä asiat lipsautti perheen tyär kerran kiukkupäissään julkisuuteen, mutta ne siistittiin siltä vikkelästi bittien taivaaseen.
Tähänkin tarttis ny vähän enemmän taustaa. Mistä me nyt tiedetään onko mitääm lipsahdus-videota koskaan ollutkaan.
Living waters sen sijaan ilmeisesti toimii maailmalla ja Suomessa samoin nimetty Elävät vedet.
Jos olette lukeneet Hesarin maksumuurin takana olevaa juttua entisestä pastorista, Patrick Tiaisesta, niin tiedätte. Hän oli käynyt Ausseissa Living watersin eheytysleirillä. Suomessa tätä ei kuitenkaan harjoiteta.
Ote Hesarin netistä:
LIVING WATERS on kirkkokuntiin sitoutumaton kristillinen järjestö, joka toimii ympäri maailmaa.
Suomen Elävät Vedet ry on kansainvälisestä toiminnasta erillinen järjestö. Siellä ei tarjota Tiaisen kuvaamaa homojen eheytysterapiaa.
Tuo Leo on kyllä jotenkin kummallinen. Siis mulle on jäänyt hänestä jotenkin epämiellyttävä fiilis. Esimerkiksi Jerusalemista ei tule samoja viboja, voi toki johtua siitä, että hänellä ei ole omia videoita ja on lähinnä ”sivuhenkilö”. Noh, toivottavasti on kuitenkin oikeassa elämässä mukava poika.
Niin kuin mainitsin, Romeo näyttää todella lyhyeltä 13-vuotiaaksi. En tosin tiedä miten poikien pituuskasvu menee. Muistan luokallani olleen 7lk yksi lyhyempi poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! :( tuntuu välillä että koko perhe syrjii tuota kyseistä poikaa..
TEAM D'ARTAGNAN
D’artagnan on mun suosikki! Hänellä on valloittava hymy.
Luin, että Tiina Gorgonzola-Pölhönen ei nuku kuin tunnin yössä? Miten se on mahdollista???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan aika huumorintajuton, mutta mua on monessa Leonardon kanavan videossa pistänyt silmään se miten kiusoittelee vaimoaan. Mä en katsoisi kovinkaan kauan sellaista käytöstä poikaystävältä.
L on esim tarjonnut jennalle ulkona loput kahvistaan, mut sit pudottikin kupin maahan tahallaan kun jenna oli ottamassa sitä. Heittää JOKAISESSA videossa Jennaa jollain! Vedellä, ruoalla jne!
Kaupassa ollessaan leikkimielisesti uhkailee kirveellä :D johon sit joku ulkopuolinen jopa puuttuu,
Sit siinä todella oudossa vesihaastevideossa jossa ne sylkee vettä toistensa päälle, niin kuvaa jenna todella alistavasti siinä lopussa, mulle tuli mieleen oikeesti joku pokeleffa :D
siis oon varmaan tosi tiukkapipo, mut en vaan pidä tollaisia hauskoina juttuina, VARSINKAAN nettiin kuvattuna. Mut ehkä se on sitä niiden huumoria....Mäkään en tykkää, mun mielestä noilla muillakin pojilla on levotonta meininkiä ja jollain tavalla väkivalta puskee esiin. Katsoneet ehkä liikaa sellaisia elokuvia tai jotain. Jotenkin outo yhdistelmä hengellisyyden kanssa.
No jep. Yhdellä leonardon videolla Shakespeare selittää jostain pitkästä naulasta sängyssä, johon haluaisi pamauttaa leonardon pään?! :D siis ja S oli siinä videolla ehkä 4-5v. En i k i n ä kehtaisi laittaa tollaisia puheita nettiin! Siis vaik lapsi kotona puhuis tollaisia outoja, ni ei kai niitä tarvii koko kansalle jakaa. Aika kyseenalaista.
Muistetaan että aussien kulttuurissa vaikuttaa se, että siellä on ollut paljon vankeja, ehkä väkivaltavankeja myös tai nimenomaan. Kulttuuria tuntevat, onko aussikulttuuri jotenkin väkivaltaista, tai sellaista että hyväksytään väkivallalla leikkiminen?!?
Olen asunut Australiassa muutaman vuoden ja nyt on vähän kaukaa haettua... Ei siellä ole yhtään sen väkivaltaisempaa kuin muuallakaan - riippuu ihan yksilön huumorintajusta että heittääkö tuollaisia juttuja vai ei.
Menen nukkumaan kolmelta.