Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Tuo hääjuttuvideo on kuin jokin värväysvideo: oletko huonon itsetunnon omaava teinityttö kuten minä? Tule kirkkoon niin tapaat elämäsi prinssin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jumala on parantanut Tainan reuman mutta jättänyt parantamatta isän näkövamman? *pohtii*
Reuma on hallinnassa vegaaniruualla.
Näin on lukenut profiilissa.
Ei ole sanottu että parantunut, saatikka että usko olisi parantanut.
Tauti on reversed eli parannettu. Ihan oikeasti näissä piireissä uskotaan, että vaikkapa reuma, diabetes ja jopa syöpä voidaan parantaa "reversed". Tainan anopilta Jumala paransi kilpirauhassairauden. Mutta Paul-parka ei ole tätä armoa saanut, vaikka muut ovatkin saaneet parantua. Muistetaan nyt, että menestysteologiassa sairaus on merkki huonosta uskosta tai väärin elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä aamurutiini videon lopussahan (?) Taina mainitsi mun mielestä, että video oli kuvattu keskellä päivää ja vielä viikonloppuna, eli ei ne vanhemmat lapsetkaan oikeasti ollut menossa kouluun, esitti vaan videon takia. Eli varmaan isäkin esittänyt nukkuvaa ja makas muutenkin sängyssä varmaan kun ei halua videoilla ilmeisesti näkyä.
Ja vielä keskellä kesää oli se video kuvattu, ja harvemmat ammattiopistot toimivat silloin. Sitä vaan kun paljon valehtelee, ei enää itsekään muista että mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnistin oikein niin Paul oli tänään Seppälän Prismassa😱
No kai kurkkasit kärryihin? :) Mitä muuta osti kuin säästöpakkauksen sokerillista kokista?
Veikkaan että pari kiloa pakasteranuja. Niistä tulee monta isoa vegaaniateriaa koko perheelle.
Vierailija kirjoitti:
So many red flags with this family not sure where to begin, kirjoittaa joku BBQ-videon kommenteissa.
Mun on pakko nyt kysyy tyhmänä et mitä tää siis meinaa?
Taitaa olla aika laskelmoitua koko juttu. Videoita varten on vuokrattu sopiva talo lavasteeksi ja kaikki on mietitty ja värikoodattu vaatteita ja leluja myöten. Videoihin on kuvattu paljon materiaalia, editoitu ja alusta asti pyöritetty ammattimaisesti että päästään isoille rahoille. Miljoonan katselukerran videoissa tuotot voivat olla jo jotain viisi tonnia mainoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So many red flags with this family not sure where to begin, kirjoittaa joku BBQ-videon kommenteissa.
Red flags suomentuu tässä suunnilleen varoitusmerkeiksi.
Itsellä ei toivoakaan että oma kohta 2v poika pysyisi paikallaan kun teen esim. ruokaa :D Olen ratkaissut asian niin että kotimme on lapsiystävällinen joten voin vapaasti antaa touhuta.
Onkohan Taina makuuttanut kaikkia lapsia lattialla vai ainoastaan nappygangia? Ja mikähän on ikäraja että sen ylitettyään pääsee ylös lattialta? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flags suomentuu tässä suunnilleen varoitusmerkeiksi.
Jep, niin monta varoitusmerkkiä perheen menosta ettei kommentin kirjoittaja tiedä mistä aloittaa (varoitusmerkkien luetteleminen).
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika laskelmoitua koko juttu. Videoita varten on vuokrattu sopiva talo lavasteeksi ja kaikki on mietitty ja värikoodattu vaatteita ja leluja myöten. Videoihin on kuvattu paljon materiaalia, editoitu ja alusta asti pyöritetty ammattimaisesti että päästään isoille rahoille. Miljoonan katselukerran videoissa tuotot voivat olla jo jotain viisi tonnia mainoksista.
Vielä ei ainakaan näy mainoksia videoissa.
Suurin yleisö taitaa olla muualla kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä aamurutiini videon lopussahan (?) Taina mainitsi mun mielestä, että video oli kuvattu keskellä päivää ja vielä viikonloppuna, eli ei ne vanhemmat lapsetkaan oikeasti ollut menossa kouluun, esitti vaan videon takia. Eli varmaan isäkin esittänyt nukkuvaa ja makas muutenkin sängyssä varmaan kun ei halua videoilla ilmeisesti näkyä.
NO EI OLE MAININNUT. Kommenteissa Taina vastasi, että Suomessa ei aurinko laske kesällä koskaan, että videossa oli tosi aikainen aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä oon ihmetellyt🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Pitäisi varmaan joskus katsoa videot kunnolla ja loppuun saakka :D
Ei ole mainittu lopussa mitään sellaista. Katsokaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä oon ihmetellyt🤔
Voikohan Tubessa tehdä sen maakohtaisesti? Että esim. jenkit joutuvat katsomaan mainoksiakin?
Hyi, oli jotenkin pelottava toi Jennan häävideo :S muutenkin karmii koko perhe niin etten iltaisin/öisin näitä videoita katso vaikkei niissä mitään pelottavaa sinänsä olekaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä oon ihmetellyt🤔
Ehkä Taina ei ole halunnut videoilleen mainoksia tai ei ole osannut/tajunnut ottaa ominaisuutta käyttöön. Kanavahan on kasvanut hetkessä. Vielä hetki sitten oli vain pari tuhatta tilaajaa, nyt 200 tuhatta.
Youtube on myös viime aikoina ottanut ilman mitään näkyvää syytä kaupallistamisia pois videoilta. Tästä ovat kärsineet lukuiset suomalaiset isotkin tubettajat. Reklamoimalla tilanne yleensä korjautuu, mutta se ottaa aikansa.
Saattaa myös olla, että Youtube ei yksinkertaisesti syystä tai toisesta pidä Tainan kanavan materiaalia kokonaisuudessaan mainostajille sopivana.
Vau, sulla taitaa olla melkoisen syviä traumoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nefertitiä nostetaan framille jatkuvasti? Puolet videoiden pikkukuvista on N:stä ja häntä kuvataankin eniten. Säälittää nuo väliinputoaja-pojat joiden puhettakaan ei ole koskaan kuulunut ;(
Onhan hän sellainen enkelimäisen kaunis lapsi, joskin aika vauvamainen ikäisekseen, ja Taina vaikuttaa tosi ulkonäkökeskeiseltä. Kun N kasvaa niin alkaa varmaan sama fit vegan girl -mantra kuin Cleopatran kohdalla. Mielestäni Taina toimii vastuuttomasti kun edes esittelee lapsia nimeltä julkisuudessa. Joku vikapää löytää perheen helposti noilla nimillä ja alkaa ahdistelemaan lapsia.
Itse en ole antanut edes päiväkodille, koululle tai harrastusseuroille lupaa julkaista kuvia lapsistani missään yhteydessä. En halua että kukaan lähtee etsimään tiettyä lasta tietystä paikasta nähtyään kuvan tai kenties nimenkin.
Jenkeissä eräs äiti oli ottanut tyttärestään suloisen kuvan ekana koulupäivänä ja jakanut sen lapsen nimen kera julkisesti. Koululle saavuttuaan hän oli päivittänyt olevansa paikassa X (koulun nimi). Kun hän iltapäivällä saapui hakemaan lasta, kerrottiin että joku mies oli jo hänet hakenut - esitellyt itsensä ties keneksi tuttavaksi tai sukulaiseksi, en muista enää.