Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
2101/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo Leonardon ja Jennan asuntokin aika uusi (tai vasta pintarempattu), vaikkakin melko pieni, mutta kyllä tuossakin vuokra on varmaan jotain +-500€/kk. Ja tosiaan ei heiltä nyt mitään kovin täheellistä näyttänyt puuttuvan, vaikka ehkä vähän kolkkoa on ilman verhoja ym, mutta ymmärrettävää, kun ovat vasta muuttaneet.

Nii mistä sen tietää jos porukat on vaikka kustantanu tuon asunnon!? Sellaistakin tekee monet vanhemmat nykyään.

Musta tuntuu, et Jenna ja Leo haluu elää kans minimalistielämää. Niiden sometkin on tosi mustavalkoiset ja eleettömät. Luulen siis ite sohtuvan jostain tyyliseikoista. "Me ei haluta mitäön krääsää tänne, kiitos."

Ne ottaa Tainasta mallia.

No mitä ne tavaralla tekee jos aikovat lähteä kiertelemään maailmaa. Ja hyvä niin, nuoret ihmiset.....

Vierailija
2102/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajua mikä näiden videoiden tarkoitus on.Kun ei ole mainoksia. Ei siis ainakaan kaupallisuus?

Mutta ihan hauskoja siis, ei sen puolleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken nyt tätä touhua seurannut ja minun päätelmäni on, että kyseessä ei ole mitään vakavaa kulttitouhua.

On vain äitin omaa pinnan kiillotusta ja ehkä hieman näyteltyjä videoita (järjestetään tekemistä vain sisällön saamiseksi). Suhteellisen harmitonta siis. Spekulaatiot ovat ihan oma asiansa sitten erikseen näistä havainnoista. Onhan se mukava mässäillä niilläkin =)

äiti on vitsaillut OCD-taipumuksillaan. Ne näkyy mielestäni kaikesta tossa perheessä...fiksoitunut tietyn väriisiin vaatteisiin, huonekaluihin, päivärutiineihin ja tuohon neljän vaippaikäisen porukkaan.

Vierailija
2104/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teistä pistää silmään eniten introssa? Minusta Nefertiti ja D'artigan

Vierailija
2105/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi uusi video saatavilla.

Vierailija
2106/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi ihan kohtuuttomasti toi Leonardon ostoskärryllä ajelu. Mutta mä oonkin vanha käntty.

Vierailija
2107/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos ens vuonna "mom of ten" muuttuukin "granny of one" :

granny of one morning routines, granny of one - night in Stockholm :D

Tilaa, tykkää ja subscribe -kanavaa granny of one...

Tilaa, tykkää ja subscribe?

... subscribe tarkoittaa "tilaa"

Vierailija
2108/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Jenna ole lukiossa? Toivottavasti aikoo hommata korkeamman tutkinnon ennen lapsihankintoja. Jos kerran kaavailevat muuttavansa Australiaan muutaman(?) vuoden päästä niin ei siellä kouluttomattomana pärjää.

Leonardo mainitsi uusimman videonsa kommenttiboksissa, että heillä on Jennan kanssa salainen projekti käynnissä, mutta ei vielä kertonut enempää. Itselle tuli heti ekana mieleen, että onko kyseessä nyt lapsiprojekti ja kertovat sitten vasta julkisuudessa kun ovat raskaana.

Eiköhän Leonardo nauti lapsivapaasta kun on 20 vuotta elänyt katsellen kun vauvoja vaan tulee lisää ja aina joutuu hoitamaan pienempiään. On varmasti hyvin realistinen käsitys siitä mitä lapsiperhe-elämä on. Luulen että se projekti liittyy matkailuun ja vloggailuun tms. Koulutkin kesken molemmilla ja ovat hyvin tietoisia siitä että rahaa ei ole kaupassakaan tuhlattavaksi asti.

Licciardot (vanhemmat) eivät taida juurikaan painottaa akateemista koulutusta. Kannattaisi kun Suomessa ovat ja yliopistokin on ilmainen. En tiedä millaisilla papereilla ovat kotikoulun läpäisseet ja onko kukaan mennyt edes lukioon mutta ainahan voi opiskella aikuislukion puolella ja sieltä sitten yliopistoon tai edes ammattikorkeaan. Duunarin hommat on tietenkin ihan yhtä hyviä mutta jos niitä koko ikänsä painaa niin kyllä se jossain vaiheessa alkaa miestä syömään. Kevyemminkin sen leipänsä voi tienata.

Se on kyllä vähän tapa noissa uskonnollisissa piireissä ettei kouluttauduta pitkälle. Jehovatkin halutaan mahdollisimman nopeasti herättämään ihmisiä kadulle Vartiotorni kädessä. Taitavat pitää yliopistoa suorastaan paholaisen keksintönä. Liikaa faktatietoa! En tiedä mitä suuntaa Licciardot edustavat, helluntailaisia?

Jehovilla idea on se, että pidempi koulutus ja sen tuomat mahdolliset pidemmät työpäivät on pois sananjulistamisesta ja että on turha hukata aikaa koulutukseen, kun maailmanloppu on tulossa kohta.

Ettei vaan näilläkin olis "end is near" syynä siihen ettei kannata kouluttautua....?

Vierailija
2109/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, eikö se homma Tainalla vähän niinku samojen asian toistamiselle perustu, vegan, vegaani, all green, evergreen:D

Vierailija
2110/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Shakespeare ja D’artagnan uivat farkut jalassa tossa uusimmalla videolla? Eikö minimalistiseen elämään kuulu ollenkaan poikien uimahousut? 🤔

Vierailija
2111/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli osa sitä vitsiä.

Vierailija
2112/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks videoissa ei oo mainoksia? Mua häiritsee tää kummallisen paljon, mutta noilta jää "ilmainen" raha saamatta. oO

Vierailija
2113/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mainoksettomuuteen olla syynä se että tilaajat ovat ostettuja? Kommenttikenttä näyttää oudolle kun siellä on vain kehukommentteja. Seurasin vähän aikaa sitten Facebook-juttua jossa oli ostettuja kommentteja ja tykkäyksiä, ne olivat hyvin saman tyylisiä kuin Tainan videoihin saamat kommentit.

Vierailija
2114/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksien näyttäminen voidaan YouTuben puolelta ottaa herkästi pois jos katsotaan sisällän olevan esimerkiksi seksuaalista tai uskonnollista, vaikka sisältö ei sitä todellisuudessa olisi.

Vierailija
2115/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Jenna ole lukiossa? Toivottavasti aikoo hommata korkeamman tutkinnon ennen lapsihankintoja. Jos kerran kaavailevat muuttavansa Australiaan muutaman(?) vuoden päästä niin ei siellä kouluttomattomana pärjää.

Leonardo mainitsi uusimman videonsa kommenttiboksissa, että heillä on Jennan kanssa salainen projekti käynnissä, mutta ei vielä kertonut enempää. Itselle tuli heti ekana mieleen, että onko kyseessä nyt lapsiprojekti ja kertovat sitten vasta julkisuudessa kun ovat raskaana.

Eiköhän Leonardo nauti lapsivapaasta kun on 20 vuotta elänyt katsellen kun vauvoja vaan tulee lisää ja aina joutuu hoitamaan pienempiään. On varmasti hyvin realistinen käsitys siitä mitä lapsiperhe-elämä on. Luulen että se projekti liittyy matkailuun ja vloggailuun tms. Koulutkin kesken molemmilla ja ovat hyvin tietoisia siitä että rahaa ei ole kaupassakaan tuhlattavaksi asti.

Licciardot (vanhemmat) eivät taida juurikaan painottaa akateemista koulutusta. Kannattaisi kun Suomessa ovat ja yliopistokin on ilmainen. En tiedä millaisilla papereilla ovat kotikoulun läpäisseet ja onko kukaan mennyt edes lukioon mutta ainahan voi opiskella aikuislukion puolella ja sieltä sitten yliopistoon tai edes ammattikorkeaan. Duunarin hommat on tietenkin ihan yhtä hyviä mutta jos niitä koko ikänsä painaa niin kyllä se jossain vaiheessa alkaa miestä syömään. Kevyemminkin sen leipänsä voi tienata.

Se on kyllä vähän tapa noissa uskonnollisissa piireissä ettei kouluttauduta pitkälle. Jehovatkin halutaan mahdollisimman nopeasti herättämään ihmisiä kadulle Vartiotorni kädessä. Taitavat pitää yliopistoa suorastaan paholaisen keksintönä. Liikaa faktatietoa! En tiedä mitä suuntaa Licciardot edustavat, helluntailaisia?

Jehovilla idea on se, että pidempi koulutus ja sen tuomat mahdolliset pidemmät työpäivät on pois sananjulistamisesta ja että on turha hukata aikaa koulutukseen, kun maailmanloppu on tulossa kohta.

Ettei vaan näilläkin olis "end is near" syynä siihen ettei kannata kouluttautua....?

Voi olla. Jollain epälogiikalla lasten tekeminen maailmanlopun alla on kuitenkin suotavaa. Ehkä niistä saa jotain lisäpisteitä taivaan portilla. On täytetty maa ja levitetty sanaa. Kun katsojakuntaa on YouTubessa tarpeeksi, alkaa uskon suoramainonta tai piilomainonta.

Lisäksi maalliset oppilaitokset saattavat aivopestä lapset uskomaan tosiasioihin - kuten vaikkapa evoluutioon tai tieteeseen. Mitä vähemmän tietävät, sitä vähemmän kyseenalaistavat ja epäilevät.

Vierailija
2116/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi ihan kohtuuttomasti toi Leonardon ostoskärryllä ajelu. Mutta mä oonkin vanha käntty.

Mä olen niinkin vanha käntty kuin 22v ja kyllä muakin ihan vaan pelkkä katsominen ärsytti. Saatika, että hän olisi jostain hyllyn takaa suhannut mun eteen kärryillä tuolla lailla tai törmännyt mun kärryihin, kun työpäivän jälkeen olisin ollut ruokaostoksilla niin voin kertoa, että olis veetuttanut aikalailla ja mielessäni olisin kironnut moisen teinikakaran alimpaan maan rakoon... :D

Vierailija
2117/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella videolla näkyi D’artagnania aika paljon, oli kiva huomata.

Vierailija
2118/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ton Leonardon uuden videon, itse asiassahan se oli ihan iloinen ja pirtsakka, normaalia nuorisomenoa, eli ehkä Leonardo ja Jenna pystyvät keskenään elämään normaalia nuorten ihmisten elämää, jossa uskonnolla ja vegaanisuudella ei ole NIIN isoa roolia... 

Ehkä Tainallakin on aika ulkokultainen suhde uskontoon, mikä on tavallaan ihan hyvä, kun siinä tapauksessa siitä ei tule mitään ahdistavaa pakkopaitaa (?)

Vierailija
2119/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks niitä "keskimmäisiä poikia" 3 kpl? D’artagnan, Romeo ja Shakespeare? Kuka on vanhin ja kuka nuorin? Uusimmalla uimarantavideolla: Kuka on Jerusalemin ja KingJamesin kanssa veneellä soutamassa? Kenellä on ne uimahauikset? Kenellä on ne siniset räpylät?

Vierailija
2120/10856 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onks niitä "keskimmäisiä poikia" 3 kpl? D’artagnan, Romeo ja Shakespeare? Kuka on vanhin ja kuka nuorin? Uusimmalla uimarantavideolla: Kuka on Jerusalemin ja KingJamesin kanssa veneellä soutamassa? Kenellä on ne uimahauikset? Kenellä on ne siniset räpylät?

Shakespearella on uihahauikset. hieno sana muuten :D 

Räpylät on D¨artagnanilla. 

Romeo istuu veneessä. 

Shakespeare on noista kolmesta nuorin ja Romeo ehkä vanhin? En oo kyllä ihan varma kumpi on, Romeo on lyhyt ikäisekseen? Mut ehkä D on kuitenkin vanhempi. 

Ketju on lukittu.