Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-auttajien kriteerit jouluavulle

Vierailija
03.11.2018 |

Avunsaajan

BMI alle 17
Ei talousvaikeuksia
Ei omista jouluvaloja, eikä koriste-esineitä
Korkeintaan yksilapsinen suurperhe
Vain leskeksi jäänyt yh käy

Lahjalistalla saa olla
Hernekeittoa
Maksalaatikkoa
Kaalia
Kuluneita ja reikäisiä vaatteita
Kirpparilta ostetut kengät

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Pitää olla puhtoinen neitsyt ja istua kädet ristissä kotona laulaen hiljaa hoosiannaa, mutta niin, että naapurit eivät kuule.

Vierailija
2/4 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kärjistettyä, mutta valitettavasti tosiaan ärsyttää "auttaa" sellaisia, joille antamasi avun tiedät päätyvän kuin kankkulan kaivoon, mitään ei opita. Kakaroita väännetään vaikeaan tilanteeseen vaan koko ajan lisää,ostetaan turhuuksia ja ruokarahat käytetään tekoripsiin, kaljaan, tupakkaan, sisustuskrääsään...

Itse olen saanut talouteni kuntoon olemalla tosi kurinalainen, en ole ikinä edes värjännyt ripsiäni, mistään tekohärpäkkeistä puhumattakaan. En juo, en polta, kuljen itse kirppisvaatteissa, en sisusta. Lapsiluku jäi vauvakuumeista huolimatta kahteen, koska halusin varmistaa että todellakin jaksan lasteni kanssa. Ja nyt sitten pitäisi antaa näistä kurinalaisuudella säästyneistä rahoistani apua heille, jotka ovat rillutelleet omansa menemään?

Pitäisi joo auttaa näitä tyhmempiä, ja kyllä autankin ....ei kai niiltä voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu, mutta kyllähän se vähän korpeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kärjistettyä, mutta valitettavasti tosiaan ärsyttää "auttaa" sellaisia, joille antamasi avun tiedät päätyvän kuin kankkulan kaivoon, mitään ei opita. Kakaroita väännetään vaikeaan tilanteeseen vaan koko ajan lisää,ostetaan turhuuksia ja ruokarahat käytetään tekoripsiin, kaljaan, tupakkaan, sisustuskrääsään...

Itse olen saanut talouteni kuntoon olemalla tosi kurinalainen, en ole ikinä edes värjännyt ripsiäni, mistään tekohärpäkkeistä puhumattakaan. En juo, en polta, kuljen itse kirppisvaatteissa, en sisusta. Lapsiluku jäi vauvakuumeista huolimatta kahteen, koska halusin varmistaa että todellakin jaksan lasteni kanssa. Ja nyt sitten pitäisi antaa näistä kurinalaisuudella säästyneistä rahoistani apua heille, jotka ovat rillutelleet omansa menemään?

Pitäisi joo auttaa näitä tyhmempiä, ja kyllä autankin ....ei kai niiltä voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu, mutta kyllähän se vähän korpeaa.

Ei, ei missään nimessä pidä, et saa auttaa, koska sinulla ei ole auttamiseen oikeat motiivit ja olet katkera ja köyhä.

Vierailija
4/4 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan mieluummin rahani oikeaan tarpeeseen, enkä kulutusjuhlan tavoitteluun. Siksi tuen oikeasti köyhien maiden ihmisiä ja katastrofien uhreja. Joka kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä