Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä en jaksa tota äijää enää!!!!!!
08.05.2006 |
Mä en vaan kertakaikkiaan jaksa!!!! Minä en saa koskaan olla väsynyt, en tietenkään. Mutta äijä vaan valittaa kuinkia väsynyt on jne kun ei ole aikaa tehdä mitään yms...AARRGGH!
Ja mun pitäsii tehdä kaikki ja koko ajan. Koskaan ei ole kysynyt multa että miten minä voin ja jaksanko sitä taikka tätä. EI EI!
HUOH!
Kommentit (3)
.. vai eikö haittais vaikka käviskin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kumpikaan ei jaksa, kummallakaan ei ole aikaa mihinkään ja sinniteltävä on, mutta aikansa! Ruuhkavuodet on sitä ettei mikään riitä, kunnes lapset kasvavat. Vuosi vuodelta helpottaa, kovasti!
Alue: Aihe vapaa
mies on loistava isä ja mies, ja huomio aina ja kaikessa meidät, perheensä, mutta minun tunteeni ovat lopahtaneet.
Jos saisin syötäväkseni vaikka pillerin jolla saisin takaisin intohimoni ja rakkauteni häntä kohtaan maksaisin siitä maltaita...