Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin kauhut

Vierailija
02.11.2018 |

Toivotko läheistesi joutuvan kuoltuaan ikuisen kidutuksen kohteiksi helvetin liekkeihin? Itselläni tällainen toivomus on.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo.

Vierailija
2/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotko läheistesi joutuvan kuoltuaan ikuisen kidutuksen kohteiksi helvetin liekkeihin? Itselläni tällainen toivomus on.

Teet syntiä kun toivot että läheisesi joutuisivat kuoltuaan ikuiseen helvettiin. Tee parannus tuosta että toivot heille sitä.

En toivo että kukaan joutuisi ijankaikkiseen kadotukseen (ikuiseen helvettiin). Siellä on ijankaikkinen itku ja kärsimys. Eikä Jumalakaan toivo kellekkään sitä mutta moni silti menee synneissään ikuiseen kadotukseen koska ei tehnyt parannusta ja ottanut tämän elämän aikana uskossa vastaan Jeesusta Kristusta Herrakseen ja Vapahtajakseen.

Jeesus on ainoa tie ijankaikkiseen elämään. Jeesus sovitti sinunkin ja teidän kaikkien muidenkin ja kaikkien muidenkin ihmisten synnit mutta synnin palkka on kuolema (ijankaikkinen kadotus). Eli jos ihminen kuolee synneissään, hän joutuu ikuiseen kadotukseen.

Tänään on pelastuksen päivä. Tehkää parannus synneistänne ja ottakaa uskossa vastaan Jeesus Kristus Herraksenne ja Vapahtajaksenne niin teistä tulee Jumalan lapsia ja saatte ijankaikkisen elämän. Älkää menkö synneissänne ikuiseen helvettiin jonne saatana haluaisi viedä teidät mukanaan. Saatana on valheiden isä ja valhettelija.

Häpeä sinä ja kadu tuota syntiäsi että toivot kellekkään ikuista kadotusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa iltauutisia, niissä usein näytetään paikkoja missä ihmislaji on rakentanut itselleen helvettejä.

Vierailija
4/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap sairas jos oikeasti toivot jonkun joutuvan ikuiseen kidutukseen...Mitäpä jos mä toivoisin samaa sinulle epäempaattisuutesi takia?

Vierailija
5/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ansaitsee ikuisen kadotuksen niin ap:n tyyliset ihmiset...

Vierailija
6/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo.

Vierailija
7/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ansaitsee ikuisen kadotuksen niin ap:n tyyliset ihmiset...

Ad hominem...

Vierailija
8/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi kauan on itse ollut positiivinen ei tahdo kadotusta kellekään.  Onneksi Jumala on viisaampi kuin uskikset ja ajan yläpuolella.

Vierailija
9/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavissani kysyn: Mietittekö te tosiaan tällaisia asioita?!!? Siis jotain ”helvetin liekkejä ja jeesuksen pelastusta”? Nyt aikuiset ihmiset! Pää pois peppureiästä ja simmut auki! Ei ole mitään ”helvetin liekkejä ja jeesuksen pelastusta”!

Vierailija
10/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt pirun kanssa sopimuksen, joten sinne on aikanaan mentävä.

Vierailija
11/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataanpa sitten joskus ;)

Vierailija
12/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rakas Ap.

Rukoilen puolestasi, että saat parannuksen armon. Sen jälkeen olet täynnä autuutta, iloa ja rauhaa.

Vierailija
13/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko synnillä ja pahoilla ajatuksilla mitään painoarvoa kun uskovainen kuolee? Eikö tämä pelastu joka tapauksessa ja se joka ei usko joutuu kadotukseen olivat tekonsa maan päällä mitä hyvänsä?

Vierailija
14/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap sairas jos oikeasti toivot jonkun joutuvan ikuiseen kidutukseen...Mitäpä jos mä toivoisin samaa sinulle epäempaattisuutesi takia?

Yksi aloitus, 11 vastausta ja monenlaisia reaktioita... Olen käsittääkseni varsin puhdasverinen ateisti mutta ymmärrän toki kostonhalun joka liittyy ap:n mainitsemaan ikuisen kidutuksen konseptiin. Ja kyllä, täytyy myöntää että minä toivon aidosti pahaa niille ihmisille jotka haavoittivat minua teini-iässä niin pahasti että nyt 39-vuotiaana maksan tuhansia euroja vuodessa terapeuteille noustakseni tästä fukn kuopasta. Moniuloitteinen kysymys, jossa semantiikka ja terminologia ei ole laisinkaan merkityksetöntä.

Toki ajatus ikuisuudesta laittaa kaiken omaan suhteellisuuteensa...

Vierailija
15/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon sen ettei mitään sellaista paikkaa ole, pidän sua henkisesti aika sairaana tapauksena. Viha ei ole koskaan parantanut kenenkään oloa.

Vierailija
16/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä moni toivoo sellaista sipi- eikun pisilälle. Meneekö oikein : )

Vierailija
17/17 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi aloitus, 11 vastausta ja monenlaisia reaktioita... Olen käsittääkseni varsin puhdasverinen ateisti mutta ymmärrän toki kostonhalun joka liittyy ap:n mainitsemaan ikuisen kidutuksen konseptiin. Ja kyllä, täytyy myöntää että minä toivon aidosti pahaa niille ihmisille jotka haavoittivat minua teini-iässä niin pahasti että nyt 39-vuotiaana maksan tuhansia euroja vuodessa terapeuteille noustakseni tästä fukn kuopasta. Moniuloitteinen kysymys, jossa semantiikka ja terminologia ei ole laisinkaan merkityksetöntä.

Toki ajatus ikuisuudesta laittaa kaiken omaan suhteellisuuteensa...

Olen todella pahoillani kärsimästäsi huonosta

kohtelusta. Rukoilen puolestasi❣️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi