Miksei Alkoon voisi olla anonyymiä sisäänkäyntiä?
Esimerkiksi viereisen liikkeen kanssa? Olisi kapseli mihin jokainen menisi, sisällä saisi painaa nappia kumpaan liikkeeseen menee ja ovi aukeaa sinne. Erikseen saisi valita mitä kapselin ulkopuolella lukisi. Esim Alko / apteekki. Kaikki luulisivat että menen apteekkiin.
Kommentit (31)
Tavoitteletko viikon hulluimman idean pakintoa?
Tä? Eikö sinne voi mnnä nytkin anonyyminä? Tai mene nyt jonnekin eri Alkon vaihteeksi.
I
Ei minua hävetä mennä alkoon. En ole alkoholiongelmainen, joten ei ole mitään salattavaa tai peiteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Tä? Eikö sinne voi mnnä nytkin anonyyminä? Tai mene nyt jonnekin eri Alkon vaihteeksi.
I
= niin ettei ulkopuolelta näe että mennään Alkoon!
oletko ap alkoholin suurkuluttaja vai miksi viinakauppareissusi eivät kestä päivänvaloa :D
Hae pakettiautolla Latviasta, niin ei tarvitse Alkossa asioida. Säästätkin reilusti.
Mä ainakin Ylpeänä kannan käsissäni niitä Jaloja juomia Prisman aulan läpi joista kammottavan veronkin olen maksanut ..muun veron lisäx.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Hae pakettiautolla Latviasta, niin ei tarvitse Alkossa asioida. Säästätkin reilusti.
Ap takuulla säästäisikin. Mitä enemmän ostaa, sitä enemmän säästää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I
= niin ettei ulkopuolelta näe että mennään Alkoon!
Vau. Sulla todellakin on ongelmia.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Tämä on aina niin nerokas vinkki. Täältä Sodankylästä kannattaakin lähteä hakemaan Latviasta juotavaa, tulee paljon halvemmaksi?
Jos vetäisi vaikka matkalla paperipussin päähän?
Keneltä haluat salata sen, että asioit viinakaupassa? Mene naapurikunnan viinakauppaan, jos pelkäät jonkun kotikylällä näkevän, että et menekään ruokakauppaan.
Tilaa alkoholi netistä. Se tuodaan kotiovellesi asti.
Helsingin Töölössä ainakin on. Olen 38-vuotias ja vastikään sain tietää koko Alkon olemassaolosta. Se on erään K-Marketin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa alkoholi netistä. Se tuodaan kotiovellesi asti.
Ei ole laillista.
Cittarin alkosta luikki punanaamaisia mammoja isot laumat äsken.
Miksi monet vanhemmat 45-60v naiset ostaa kaupasta, siideriä, olutta, lonkeroa niin että kassi on täynnä hihnalla pari tölkkiä, sitten kassalle näytetään kassia ja kuiskataan, näitä on kymmenen.
Liity AA-kerhoon niin voit ryypätä anonyyminä.
Pitääkö sun käyttää pankkitunnistautumista mennessä alkoon vai ei? Sitähän minäkin.