Työpaikalla suihinotto vahingossa
Otin tänään suihin mun työkaverilta. Heitettiin ensin jotain läppää puolin ja toisin ja sitten olinkin polvillani puoli leikillään työkaverin edessä ja mies avasikin housut ja otin kullin ensin käteeni ja lopulta imin ehkä minuutin kunnes lasti tuli. Pitäisikö nyt vaan unohtaa koko homma vai aloittaa jopa seksisuhde? Ainakin mulla kostui paikat eli kiihottihan se. Molemmat ollaan siis varattuja ja ei mitään tunteita ole mukana ainakaan mulla. Ihan kauhee tilanne. Nyt viiniä ja paljon....
N31
Kommentit (10)
Vau! Tosi kuumaa. Vihjaile miehellesi, että mitä, jos ottaisit suihin työkavereita ja katso reaktiota. Aloita vaan seksisuhde!
Äijä aloitti N31 nimimerkillä kertomuksen omista homoiluistaan...
Tapahtuiko tämä jossain palaverissa?
T. Toimitusjohtaja
No jos kerran ihan vahingossa housut avautui ja -edelleen täysin vähingossa - siinä minuutin imuttelit, niin kai miehesi sen nyt ymmärtää. Ota asia puheeksi, ja kohta jo yhdessä naureskelette tälle hullunkuriselle sattumukselle.
Mun mielestä todella kiihottava tilanne ois jos työkaveri yllättäen ottais suihin ja vielä niin hyvin että minuutissa lasti tulis multa saa ottaa suihin millo vaan
Ei se ole niin yksinkertaista. Välillä vaan asioita tapahtuu ja järki unohtuu. Piristystä vaikka arkeen
Joo tollasta aina sattuu että housut aukee vahingossa ja sitte kompastuu suu auki. Mulle käy tollee varmaan joka toisessa palaverissa kun oln niin kömpelö. Ei voi mitään. Tsemppii sulle kans.
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
No just