Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ketään kiinnosta Jemenin hätä

Vierailija
02.11.2018 |

Tämäkin pieni Amal tyttö joka lehdissä näkyi, on kuollut. Miljoonat lapset kärsii siellä.
Mitä enemmän näitä asioita tietää, sen syvempi inho tulee koko maailman sivistysvaltioita kohtaan. Britannia tekopyhä myy aseita ja samaan aikaan kun miljoonat lapset näkee nälkää Jemenissä tekopyhät kuninkaalliset hymyilee sitä tekopyhää virnettään ympäri kansainyhteisön maita. Hävetkää koko maailma.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuodessa menee 1 milljarrrdija hyvinsyöneille partataaperoille.

Vierailija
42/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministidoktriinien mukaisesti kaikki on aina valkoisen miehen syytä, ei mitään väliä sillä, että siinä ihan lähellä vaikuttavat Saudi-arabia ja Arabiemiraatit, jotka ovat vauraita valtioita...

Miksi tämä pitää aina vääntää näin. Suomikin on syyllinen niin kauan kuin toimittaa aseita. Kyllä se on silloin myös valkoisen miehen syytä. -ap

He varmaan murskaisivat toistensa kalloja vaikka kivillä siinä tapauksessa että kaikki aseet olisi bannattu koko maailmasta. Nyt kun logistiikan apuvälineitä (kuorma-autoja) on käytetty, hrmmm, luovalla tavalla, onko tämäkin pohjimmiltaan sitten länsimaiden ja pohjimmiltaan pyörän keksijän syytä?

Tottakai on. Koska muut kuin länsimaiset ovat pohjimmiltaan viattomia kuin lapset. Siksi länsimaiden tehtävä on niitä hyysätä ja kasvattaa kuin lapsia, koska aikuiset ihmiset muissa maissa eivät osaa omia asioitaan hoitaa.

Näin ainakin kaikki maailmansyleilijät tuntuvat ajattelevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi patriarkat voiso miettiä lisääntymistään..

Vierailija
44/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä autettaisiin mutta kun avustusrekat ei pääse maahan!

Vierailija
45/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tavallisen suomalaisen mielestäsi pitäisi tehdä?

Paasata muille ja nostaa itseään tällä tavalla esiin parempana.

Mitä konkreettista olet tehnyt parantaaksesi tilannetta, ap? Laita luettelo.

Kuten sanoin, ei yksittäinen ihminen pysty, mutta valtiot voi tehdä paljonkin halutessaan. En ole nostanut itseäni parempana esiin, miten tästä voi saada sellaisen käsityksen? Tunnen syvää surua näiden ihmisten puolesta. Mutta kai minun sietäisi sitä hävetä sitten.

Vierailija
46/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministidoktriinien mukaisesti kaikki on aina valkoisen miehen syytä, ei mitään väliä sillä, että siinä ihan lähellä vaikuttavat Saudi-arabia ja Arabiemiraatit, jotka ovat vauraita valtioita...

Miksi tämä pitää aina vääntää näin. Suomikin on syyllinen niin kauan kuin toimittaa aseita. Kyllä se on silloin myös valkoisen miehen syytä. -ap

Aa. Olitkin provo.

Vierailija
47/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, ei yksittäinen ihminen pysty, mutta valtiot voi tehdä paljonkin halutessaan. En ole nostanut itseäni parempana esiin, miten tästä voi saada sellaisen käsityksen? Tunnen syvää surua näiden ihmisten puolesta. Mutta kai minun sietäisi sitä hävetä sitten.

Onko Jemen pyytänyt apua? Valtioiden ei tule sekaantua itsenäisten valtioiden asioihin.

Ja millä rahalla ajattelisit että niitä autetaan? Kun rahaa ei ole edes siihen, että saataisiin Suomessa kaikki kodittomat pois kaduilta ja vanhuksille kunnon hoito.

Vierailija
48/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheeta olen itkenyt asian takia. Jos ette ajattele muita niin ajatelkaa edes lapsia!

Ukrainassakin kärsitään hätää, mutta ei se taida teikäläisiä kiinnostavan kun ovat valkoisina väärää rotua. Ette pääse sädekehäilemään vasemmiston tuttavapiireissä hyvänä ihmisenä.

Vierailija
49/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hirveesti. näitä kuolleita lapsia on tarpeeksi nähtävissä muualla myös. kiinnostaako mua sen emepää tietää. ei oikeastaan.

Vierailija
50/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Minä syön nyt kinkkua

Vierailija
51/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin republikaani oli vallassa Bushin aikana niin Irakin sota ja Afganistanin touhut oli koko ajan otsikoissa. Sitten kun saatiin Obama rauhanpalkintoineen valtaan, ei suomalaistakaan lehdistöä ole paljon pommitukset kiinnostaneet. Nyt taas ollaan heräilemässä kun Trump tuli valtaan. Erikoista.

Vierailija
52/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et tee itse mitään, mutta moralisoit muita välinpitämättömyydestä ja laiminlyönneistä? Olet todella tekopyhä.

Vierailija
53/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jemen pyytänyt apua? Valtioiden ei tule sekaantua itsenäisten valtioiden asioihin.

Ja millä rahalla ajattelisit että niitä autetaan? Kun rahaa ei ole edes siihen, että saataisiin Suomessa kaikki kodittomat pois kaduilta ja vanhuksille kunnon hoito.

Siellä on niin vakava humanitaarinen kriisi, että avun täytyisi ylittää tällaisen kynnyksen.

Suomessa olisi kyllä rahaa suunnata resurssit oikeisiin paikkoihin kuten lapsiin ja vanhuksiin, mutta niin EI HALUTA tehdä. -ap

Vierailija
54/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinne lahjoittaisi rahaa,mistä sen tietää mille sotapäällikölle sekin menisi?

Ei tiedä eikä yksittäinen ihminen pysty itse mitään tekemään täältä. Mutta valtioitten pitäisi tehdä loppu siitä keinolla millä hyvänsä. Kun on näistä viattomista kyse, sydämeni ei kestä! Me eletään sellaisessa harhassa täällä että meitä ei kosketa mikään. Mutta se sama voi tulla joku päivä meillekin. Mitä enemmän sitä rahaa löytyy sen välinpitämättömämpi ihminen on, näin yleisesti. -ap

Miksi tätä alapeukutetaan näin rajulla kädellä? Kyllä AP ihan asiaa puhuu tässä. Ongelma tässä maailmassa nimenomaan on se, ettei valtio aja ihmisten etuja, vaan valtion. Tähän syyllistyy kyllä lähestulkoon jokainen valtio maailmassa, tukemalla aseteollisuutta, maksamalla suuria rahoja hallitusten tukemiseksi ja öljykaupalla. En ole ikinä ymmärtänyt, miten maailma on näin sekaisin, ettei kyetä ajattelemaan kuin omaa etua. Toki tilanteet ovat tuolla hyvin monimutkaisia, mutta paras lopputulos tulisi aina, jos valtio ensisijaisesti pyrkisi kasvattamaan kansalaistensa elintasoa. 

Vierailija
55/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä tuikkaan Reiskaa puukolla, rautakauppa ja Moran tehtaat on vastuussa?

Älä ole naurettava, ap.

Hahhah :D ei sais nauraa, mutta oli hauska kommentti

Vierailija
56/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et tee itse mitään, mutta moralisoit muita välinpitämättömyydestä ja laiminlyönneistä? Olet todella tekopyhä.

En ole puhunut sanallakaan että nyt maijameikäläisen pitää lähettää apua. Vaan että pitäisi hävetä sitä jos tämä ei edes kosketa omassa mielessä kaiken oman yltäkylläisyyden keskellä! -ap

Vierailija
57/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niin vakava humanitaarinen kriisi, että avun täytyisi ylittää tällaisen kynnyksen.

Suomessa olisi kyllä rahaa suunnata resurssit oikeisiin paikkoihin kuten lapsiin ja vanhuksiin, mutta niin EI HALUTA tehdä. -ap

Kerro vähän lisää tästä valtiontaloudesta. Miten asiat pitäisi hoitaa?

Vierailija
58/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näissä maissa ihmiset eivät itse auta itseään? Muita täysin viattomia syytellään. Vaaditaan sitä ja tätä. Menisivät itseensä!

Vierailija
59/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole puhunut sanallakaan että nyt maijameikäläisen pitää lähettää apua. Vaan että pitäisi hävetä sitä jos tämä ei edes kosketa omassa mielessä kaiken oman yltäkylläisyyden keskellä! -ap

Minä elän ihan oikeasti aikamoisessa yltäkylläisyydessä. Joskus olin samanlainen kuin sinä ja kaikessa ylimielisyydessäni kuvittelin, että olen suurinpiirtein ainoita harvoja, joita kiinnostaa maailman pahuus. Kuvittelin, että olen siinä asemassa, että voin osoitella muita sormella. Myöhemmin maailmankuvani laajeni ja pääsin tästä asennevammasta irti. Aloin tekemään valittamisen ja surkuttelun sijaan. Moni tuntematon varmaan ajattelee minustakin, ettei tuokaan mistään piittaa, mutta minä en ole tilivelvollinen muille. Teen paljon vapaaehtoistyötä, mutta se ei kuulu muille. Jokainen vastaa omista tekemisistään/tekemättömyyksistään

Vierailija
60/78 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin pieni Amal tyttö joka lehdissä näkyi, on kuollut. Miljoonat lapset kärsii siellä.

Mitä enemmän näitä asioita tietää, sen syvempi inho tulee koko maailman sivistysvaltioita kohtaan. Britannia tekopyhä myy aseita ja samaan aikaan kun miljoonat lapset näkee nälkää Jemenissä tekopyhät kuninkaalliset hymyilee sitä tekopyhää virnettään ympäri kansainyhteisön maita. Hävetkää koko maailma.

Minulla tulee inho Vihreitä kohtaan jotka koko tämän ajan kun tuolla on sodittu ovat vain pröystäilleet rahoillaan, kengillään, puvuilla, kelloilla kuin mitään sotaa ei edes olisi.

Ja nyt Vihreiden pj ehdokas on lomamatkalla Japanissa tuhoamassa ilmastoa, joka on keskeinen syy tuohon Jemenin konfliktiin. Toinen ehdokas lomailee Afrikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi