Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Meghanilta poistettu pikkuvarvas. Onpa suuret jalkaterät. Tuo kuva, missä paljaat jalat. Linkki

Vierailija
02.11.2018 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005886084.html

Mitä arvelette? Juttu on vaivaisenluuleikauksesta, mutta tein muitakin huomioita hänestä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poistettu pikkuvarpaita :D - mitä muita huomioita muka teit?

Vierailija
2/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus aika pitkällä. Synnyttänee jo tammi-helmikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai meinaat että on ollu aikaisemmin 6 varvasta?

Vierailija
4/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkahan monta varvasta ajattelit hänellä alunperin olleen? Vai etkö osaa laskea edes viiteen, Meghan-hullu? Vinkki: onnistuu sormia apuna käyttäen.

Vierailija
5/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä elämää että jalkapohjia myöten tutkitaan suurennuslasilla ja kirjotellaan uutisia. Tajuskohan Meghan mihin läks:( Pakko kohta olla hermoromahduksen partaalla niinkun Diana ja Britney aikanaan. Liika on liikaa.

Vierailija
6/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan leveä jalka, jota on ahdettu kapeisiin kenkiin ja sen seurauksena on sivusta nivelkphta paksuuntunut ( eli vaivaisenluu). Kaikki viisi varvasta tallella.

Muistakaapa tuo kuva, kun ahtaisiin korkokenkiin työnnätte jalkaanne, se on oikeasti haitallista ja sitten kun vaivaisenluu on alkanut kasvaa, sitä ei saa enää peruutettua. Meillä suomalaisille on oikeasti leveä jalka ja tarvitsemme jalkamme kokoiset kengät!

Vierailija
7/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäjalka joka ollut vaivaisenluun leikkauksessa.

Vierailija
8/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa todella meininki olemaan kun Dianan aikaan. Saa nähdä tuleeko tämä mania kestämään vusikymmeniä niinkun hänen kohdallaan. Meghania ajatellen toivoisi että tämä on vaan alkuhuumaa. Saa nähä.

Vierailija
9/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis leikkaus tuo vaivaisenluu-leikkaus. Johtuu korkokenkien käytöstä.

Siis me asumme 10 asunnon pienkerrostalossa ja kahdelle naapurille on tehty tuo leikkaus kun ovat ikänsä käyttäneet korkokenkiä. Eli aika yleistä!

Vierailija
10/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain julkkiksilla on aivan hirveät jalat, varpaat vääntyneet vuosikymmenien korkkarikidutuksessa.

Ja miten niin suuret jalkaterät? Kaikilla yli 170cm pitkillä naispuolisilla ystävilläni on kengän koko 40 tai yli.

Vierailija
11/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ole ainoa joka iltasanomien otsikon perusteella luuli että Meghanilta on poistettu kylkiluita tms.

Vierailija
12/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli vaivaisenluut, ei koskaan käyttänyt korkkareita .

Vierailija
13/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä nyt varsinaisia varpaita puutu, mutta hyvä muistaa korkokengistä ja ahtaista/kapeista kärjistä tuo liikavarvasriski.

Vierailija
14/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain julkkiksilla on aivan hirveät jalat, varpaat vääntyneet vuosikymmenien korkkarikidutuksessa.

Ja miten niin suuret jalkaterät? Kaikilla yli 170cm pitkillä naispuolisilla ystävilläni on kengän koko 40 tai yli.

Mä oon 175cm ja kengänkokoni 39.

Vierailija
15/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun kerroit meille tämän, mutta miksi kerroit? Luuletko olevasi tuon kirjoittajan naispuolinen ystävä?

Vierailija
16/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeaa todella meininki olemaan kun Dianan aikaan. Saa nähdä tuleeko tämä mania kestämään vusikymmeniä niinkun hänen kohdallaan. Meghania ajatellen toivoisi että tämä on vaan alkuhuumaa. Saa nähä.

Catherine on varmaan tyytyväinen, kun hänen varpaidensa tiirailu on nyt vähän helpottanut. Ihan älytöntä touhua. Sama se juttu alkuviikosta, jossa muka joku "hovin työntekijä" haukkui Meghanin maan rakoon hatuttomuudesta jossain tilaisuudessa. 

Vierailija
17/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun kerroit meille tämän, mutta miksi kerroit? Luuletko olevasi tuon kirjoittajan naispuolinen ystävä?

Ehkä hän inhoaa yleistämistä.  Minä olen muuten 174 ja kenkä 36-37, mallista riippuen. 

Vierailija
18/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä :D.

Väännetään siis rautalangasta - kaikilla maailman yli 170-senttisillä naisilla ei ole jalka vähintään kokoa 40. Mutta tuntemillani on, se ei siis oman kokemukseni mukaan ole harvinaista. Siksi en pidä Meghanin jalkoja isoina vaan pituuteensa nähden ihan normaaleina.

Vierailija
19/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on alle 170, taisi eilen lukea jossain,että on 163.

Vierailija
20/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella! On tehty vaivasenluuleikkaus! Etusivun juttu tuosta on tehtävä!