Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika 15v alkanut kuunella metallia

Vierailija
02.11.2018 |

Todella brutaalia musiikkia

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevifestarit esim Nummirock ovat kaikista rauhanomaisimpia festareita. Ihmiset niissä piireissä ovat mukavimpia ja aidoimpia mitä tiedän. Kauneimmat rakkauslaulutkin tulevat tästä genrestä.

Hiphop-piireistä kannattaa ennemmin olla huolissaan. Siinä sitä vasta ihmistä esineellistävää ja väkivaltaa/huumeita ihannoivaa menoa.

Vierailija
22/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tieda onko tama provo vai ei,  mutta vastaan silti.  Eipa toi mitaan kapinointia valttamatta ole.  Ma aloin kuuntelemaan rock-musiikkia 14- vuotiaana ja loytamaan sita omaa itseani.    Olin saanut ekat stereot joskus muutamaa vuotta aiemmin ja sen ajan muodissa olevien artistien cd-levyja (Ricky Martin,  Britney Spears tms.)   En ikina kuunnellut niita ja muistan kuinka se musiikki ei herattanyt mitaan tunteita.  En saanut kuunneltua CD;ta edes loppuun.  

15 vuotta myohemmin olen edelleen samanlainen, rinnalle on myos loytynyt toinen samanlainen,  Jim Morrisonilta nayttava karvainen rokkimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänkuin nuoret nykyisin jotain metallia kuuntelisi, sehän on keski-ikäisten musiikkia

jos oikein undergroundia on olevinaan niin ehkä jotain new retro synthwavea tyyliin carpenter brut

Vierailija
24/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei ap, tässä vastaa kahden nyttemmin jo täysi-ikäistyneen pojan äiti:

Itse aloin jo 11-vuotiaana 1970 -luvulla digata mm. Deep Purplea ja Black Sabbathia.

Samaan aikaan kävin tunnollisesti pianotunneilla pimputtamassa Mozartia ja Beethovenia.

Yhä enemmän ja enemmän nykyään selviää klassisen musiikin ja heavy metalin syntaksinen yhteys.

Pojista molemmat olivat sen jo jossain selkäytimessään ymmärtäneet, vaikka eivät sitä sanoiksi osanneetkaan pukea.

Ja itse kuuntelen nykyään mieluiten klassista, ennen 1700-lukua sävellettyä musiikkia, ja sekin ennen megahertzien muutosta.

Vierailija
25/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen myöhään aloitti.

Vierailija
26/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoihin aikoihin aloin kuuntelemaan minäkin. Jostain Iron Maideneista se lähti ja on kiertänyt monenlaiset genret, oikeastaan black metal on ainoa josta en syty. Melodinen death metal taasen on lähellä sydäntäni. Kuuntelen kyllä muutakin musiikkia kuin metallia, mutta lähinnä vaihtelun vuoksi esim. autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan