Miksi tuo Jälkiviisaiden Maryam on aina niin negatiivinen Aamu-TV:ssä?
Ennen tykkäsin katsoa perjantaiaamun jälkiviisastelut. Nyt on pakko vaihtaa kanava kolmoselle.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi?
Abdulkarim
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävä ja ylimielinen eukko, en voi sietää.
Kai se on hänen ainoa tarkotuskin, ärsyttää suomalaisia mahdollisimman paljon, saa siitä jotain kiksejä.
Joskus sanoi että oli alkanut joskus ihmetellä miksi kaikki tuijottavat häntä, kunnes tajusi että ihonvärin takia. Aha, minä en ole edes suoraansanoen huomannut sen pakatun pään alta ihonväriä, ainoastaan tiukkaan pakattu pää on se joka saa itseni näkemään punaista. Eiköhän ne töllääjät ole tota katsoneet juurikin ton fanatismin takia, eikä ruskean ihon.
Kaikenhuippu että tollanen islamisti pitää itseään feministinä. ÄXDEE.
Riisus misogyynisen rättinsä, voisin vakuuttua "vähän" enemmän.
Pikkaisen yksinkertaisen oloinen. Itse mennessäni Afrikan maahan, ymmärrän kyllä, että saattavat tuijottaa tälläistä valkoista naamaa. Miksi näiden aina täytyy kääntää kaikki pahansuovaksi rasis*tiseksi tuijottamiseksi, mutta toisin päin he eivät tule asiaa ajatelleeksi. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuota ohjelmaa voi katsoa muutenkaan. Maryamin lisäksi EK:n nainen Sabanadesan ärsyttää. Välillä on Apunen ärsyttämässä taas. Joka kerta vähintään yksi ärsyttävä henkilö ohjelmassa mukana. Erola ja Karvala nyt vielä menettelee.
Erola ja Karvala osaavat keskustella, mutta muilta menee helposti räkyttämiseksi. Sabanadesan ja Apunen menettelevät kaikessa yksisilmäisyydessäänkin. Aivan sietämättömiä ovat jankkaaja-resupekka-Saarikivi ja kahvimukiaan kouristuksenomaisesti syleilevä Blåfeld. Kun tuo poliittisesti pakkokorrekti Maryam vilahtaa ruudussa, minun televisioni menee kiinni. Yhä pystytään varastamaan Ylen pyörittämiseen rahoja kansalaisten tileiltä, mutta vielä ei voida vaatia katsomaan sitä propagandaa, jota sieltä syydetään.
Yksi kehnoimmista vieraista oli muutama vuosi sitten eräs minulle tuntematon kokoomuslainen naishenkilö, joka huusi muiden puheen päälle niin päättäväisesti, että esimerkiksi Isokallio päätti olla kokonaan hiljaa. Muistaako kukaan? Kirkkaanpunainen jakkupuku, vaaleat hiukset ja ääni kuin äkäisellä kukolla aamuvarhain.
Et kai Ritva Santavuorta tarkoita?
Olen samaa mieltä, Karvala ja Erola parhaat. Apunen ja toi sabadabanessani jotain kokkarekikkareita ja mielipiteet aina sen mukaset...
ja toi huivipää yksinkertasesti moukka, joka voisi minusta muuttaa takaisin Somaliaan.. ahdistaa koko hahmo. Ja eritoten se, että väkisin puhuu kokoajan "meistä" kun puhuu suomalaisista, en näe tollasessa fanaattisessa muslimissa mitään suomalaista, jos riisuisi tuon typerän naisvihan symbolin ja eläisi kuin suomalainen, olisin toki heti eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuota ohjelmaa voi katsoa muutenkaan. Maryamin lisäksi EK:n nainen Sabanadesan ärsyttää. Välillä on Apunen ärsyttämässä taas. Joka kerta vähintään yksi ärsyttävä henkilö ohjelmassa mukana. Erola ja Karvala nyt vielä menettelee.
Erola ja Karvala osaavat keskustella, mutta muilta menee helposti räkyttämiseksi. Sabanadesan ja Apunen menettelevät kaikessa yksisilmäisyydessäänkin. Aivan sietämättömiä ovat jankkaaja-resupekka-Saarikivi ja kahvimukiaan kouristuksenomaisesti syleilevä Blåfeld. Kun tuo poliittisesti pakkokorrekti Maryam vilahtaa ruudussa, minun televisioni menee kiinni. Yhä pystytään varastamaan Ylen pyörittämiseen rahoja kansalaisten tileiltä, mutta vielä ei voida vaatia katsomaan sitä propagandaa, jota sieltä syydetään.
Yksi kehnoimmista vieraista oli muutama vuosi sitten eräs minulle tuntematon kokoomuslainen naishenkilö, joka huusi muiden puheen päälle niin päättäväisesti, että esimerkiksi Isokallio päätti olla kokonaan hiljaa. Muistaako kukaan? Kirkkaanpunainen jakkupuku, vaaleat hiukset ja ääni kuin äkäisellä kukolla aamuvarhain.
Eli sulle kelpaa vain itseään ajattelevat keskustelijat?
Ei. Nimenomaan minulle kelpaavat keskustelijat, joilla on pitkän kokemuksen ja tiedon lisäksi kyky ottaa huomioon se, että asioilla on monta puolta. Kaikki mainitsemani keskustelijat kelpaavat enemmän tai vähemmän hyvin, paitsi tuo Maryam, jota kukaan ei olisi edes harkinnut vieraaksi, jollei hänellä olisi sekä kiintiöosallistujalle määrätty väri ja vaatekappale.
Apunen, Heidi S. ja Karvola ei ajattele asioita kuin rahaeliitin kannalta.
Vaan kyllä olisi yhtä älyllistä säihkettä ja huumorin lentoa, kun av-mammat istuisivat studion sohvalla kekustelemassa. Ulkonäkökin olisi aivan häikäisevä. Ei liikakiloja, ei muutakaan valittamista. On se vaan ihme, kun minua nuo tämän aamuiset ja muulloin esiintyneet keskustelijat eivät rassaa lainkaan. No se johtunee siitä yksinkertaisesta syystä, että olen niin tyhmä, kun olen saanut aikaiseksi vain kolme yliopistollista loppututkintoa.
Apunen ja Karvala älykkäine kommentteineen edustavat nimenomaan älykästä ja viihteellisen nasevaa huumoria. Teräviä puolen minuutin kommentteja. Saarikivi voisi puhua omaa ääntään kuunnellen koko lähetyksen. Savanasades tai sinne päin on myös välillä älykäs keskustelija, mutta hänelle ei koskaan anneta tarpeeksi aikaa. Lähetysaikaa voisi jatkaa puoleen tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jostain syystä muakin Blåfield ärsyttää kahvikuppeineen. En ole persu mutta kyllähän tuo Blåfield edustaa viherkuplaa aivan 100%:sti.
Mun mielestä se on jotenki aika hot. .
he plays for the home team
Olisihan niitä hyviä keskustelijoita olemassa: Joonas Nordman ja Ruben Stiller tulee heti mieleen. Varmaan löytyy muitakin.
Harvinaisen hyvä kirjoitti:
Apunen ja Karvala älykkäine kommentteineen edustavat nimenomaan älykästä ja viihteellisen nasevaa huumoria. Teräviä puolen minuutin kommentteja. Saarikivi voisi puhua omaa ääntään kuunnellen koko lähetyksen. Savanasades tai sinne päin on myös välillä älykäs keskustelija, mutta hänelle ei koskaan anneta tarpeeksi aikaa. Lähetysaikaa voisi jatkaa puoleen tuntiin.
Apunen ja Heidi os. Marttila(?) aina vaan kertoo miten rikkaille tarvii saada lisäämassia että talous toimii...jännä yhteensattuma.
Vierailija kirjoitti:
Sabanadesanista taas tulee enimmäkseen mieleeni, että se on jollakin tavalla enimmäkseen ihan helvetin tyhmä siihen nähden että on käynyt koulujakin. Paksu rillipää taas on konfliktihaluton myötäilijä joka joko laiskuuttaan tai älyllisen ylemmyydentunnossaan jättää asiat usein omaan arvoonsa vaivautumatta kiistelemään. Maryam on enemmän sellainen hieman takakireä asiaihminen josta saattaa tulla negatiivinen vaikutelma jos sellaisen vaikutelman haluaa hänestä tarkoitushakuisesti itselleen luoda.
Sabanedesan on käynyt koulunsa ulkomailla kuten ne muutkin jotka ei pääse Suomen yliopistoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sabanadesanista taas tulee enimmäkseen mieleeni, että se on jollakin tavalla enimmäkseen ihan helvetin tyhmä siihen nähden että on käynyt koulujakin. Paksu rillipää taas on konfliktihaluton myötäilijä joka joko laiskuuttaan tai älyllisen ylemmyydentunnossaan jättää asiat usein omaan arvoonsa vaivautumatta kiistelemään. Maryam on enemmän sellainen hieman takakireä asiaihminen josta saattaa tulla negatiivinen vaikutelma jos sellaisen vaikutelman haluaa hänestä tarkoitushakuisesti itselleen luoda.
Sabanedesan on käynyt koulunsa ulkomailla kuten ne muutkin jotka ei pääse Suomen yliopistoihin
Eikun Heidi on vaan internationaalisesti fiksu, osaa kertoa että Suomessa opiskelijoilla tuki elämiseen jos eivät osta 5€ latteja päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu hyvät ja hauskat keskustelijat ohjelmasta. Mielestäni tuo ei saisi olla liian vakavaa jankkaamista, vaan rennompi tyyliltään. Pitäisi olla sanavalmiita tyyppejä, jotka osaisivat hauskasti kommentoida ajankohtaisia asioita, eikä niin että tiukasti tuovat vain jonkun eturyhmän mielipiteitä esille ohjelmassa.
Tämä. Mikä voikaan olla paskempi tapa aloittaa viikonloppu kun katsoa tv:stä jotain pessimististä hapannaamaa
Ja minua ärsyttää koko uusittu studio ja sen räikeät ja kovat värit. Ärsyttää konsepti, jossa samoja haastatteluja ja uutisia veivataan koko ohjelman ajan. Ärsyttävät kuviin tallustelevat toimittajat ja sääihmiset. Tänään katsoi ensimmäistä ja viimeistä kertaa ko. ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulle kelpaa vain itseään ajattelevat keskustelijat?
Ei. Nimenomaan minulle kelpaavat keskustelijat, joilla on pitkän kokemuksen ja tiedon lisäksi kyky ottaa huomioon se, että asioilla on monta puolta. Kaikki mainitsemani keskustelijat kelpaavat enemmän tai vähemmän hyvin, paitsi tuo Maryam, jota kukaan ei olisi edes harkinnut vieraaksi, jollei hänellä olisi sekä kiintiöosallistujalle määrätty väri ja vaatekappale.
Apunen, Heidi S. ja Karvola ei ajattele asioita kuin rahaeliitin kannalta.
Kyllä Karvala osaa ajatella tavallisen ihmisen kannalta asioita, ei se ole kuten noi kaksi, vaikka näkee niidenkin logiikan.
Muistan ikuisesti kun sabadanesan väitti ettei häntä KUKAAN MIES KOSKAAN IKINÄ ole mitenkään seksuaalisesti häirinnyt tai alentuvasti kohdellut, mutta sensijaan HÄNEN MIESTÄÄN ON NAISET AHDISTELLEET.
Siinä varsinainen satutäti. Miesten nainen kuten sanotaan, kääntyy aina naisia vastaan asiassa kuin asiassa. Ei ihme että miehensäkin on jostain vinkuintiasta, sopii sovinistille.
Kai itsekin olisit negatiivinen, jos alapää olisi silvottu.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan niitä hyviä keskustelijoita olemassa: Joonas Nordman ja Ruben Stiller tulee heti mieleen. Varmaan löytyy muitakin.
Kun Halla-ahosta tulee pääministeri, niin Stilleriä (RIP Salmen) voisi kierrättää kaikissa median tuotteissa kertomassa salaisuutensa: Kuinka teit Halla-ahosta kaikkien tunteman ja onnistuit tekemään hänestä pääministerin?
Maryamista paistaa omahyväisyys ja rajaton usko oman maailmankuvan erinomaisuuteen ja vastaavasti toisin ajattelevien ihmisten tyhmyyteen. Täysin huumorintajuton ihminen, joka on aina valmiina opettamaan muille miten näiden pitäisi ajatella ja miten pielessä on kaikki se, mitä keskiverto suomalainen ihminen tekee ja sanoo. Puistattaa tuollainen moraalinen ylimielisyys ja tosikkomaisuus.
Puhumattakaan siitä että hän suhtautuu täysin kritiikittömästi omaa viiteryhmäänsä edustaviin. Syyt moninaisiin ongelmiin löytyvät aina ulkoapäin.
Ai luoja, että osaat kirjoittaa hyvin. Erinomaista suomenkieltä, erinomaista sarkasmia. Tykkään😊