Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kuuluu ehdottomasti virtsata seisten!

Vierailija
02.11.2018 |

Tästä aiheesta on mammat ruikuttaneet jo useiden ketjujen verran ja nyt urologin viesti on, että ehdottomasti kannattaa virtsata seisten. Siitäs saitte "alistajamammat"/tyttöpissijän vaimot.

Ummetuksesta kärsivät, jännittäjät ja eturauhasen liikakasvusta kärsivät miehet hyötyvät istualteen pissaamisesta, eli terveet reippaat miehet virtsaavat seisten!

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/55f60bc6-bc51-4988-958a-5d93f64…

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta on mammat ruikuttaneet jo useiden ketjujen verran ja nyt urologin viesti on, että ehdottomasti kannattaa virtsata seisten. Siitäs saitte "alistajamammat"/tyttöpissijän vaimot.

Ummetuksesta kärsivät, jännittäjät ja eturauhasen liikakasvusta kärsivät miehet hyötyvät istualteen pissaamisesta, eli terveet reippaat miehet virtsaavat seisten!

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/55f60bc6-bc51-4988-958a-5d93f64…

Juurikin näin:

Oikea ja luonnollisin tapa virtsaamiseen on Tammelan mukaan ehdottomasti seisten.

- Se on terveellisin asento, joka tyhjentää rakon parhaiten.

Vierailija
2/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä minäkin. Täällä ne istumapissin kannattajamuijat ovat vedonneet juurikin siihen, että se on terveellisempää ja luonnollisempaa pissiä istuen, mutta olivat näköjään väärässä ja istuttavat mies raukkojaan sen valheen varjolla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni osaa pissata suoraan pönttöön seistenkin, suurimmalla osalla miehet ilmeisesti ei osaa koska aikaisemmin ollaan vedottu siihen, että kusta lentää kattoa myöten ja sotku on hirveä jos sallii luonnollisessa asennossa pissaamisen.

Jos joskus vahinko sattuisi ja pisara reunalle tipahtaisi niin  mieheni on myöskin kykenevä sen siitä kuivaamaan!

Vierailija
4/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukalla ei kuitenkaan ollut mitään tutkimusta väitteensä tueksi. Hän esitti mielipiteen, joka on yhtä vahva kuin tieto siitä, että paskomisessa kyykkyasento on paras, ei suinkaan istuminen.

Vierailija
5/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan istualtaan.

Vierailija
6/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentääkö se naisillakin rakon paremmin seisten 🤔

Vierailija
7/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole ilmeisesti purjehtijamiehiä? Heillä istualtaan pissaaminen on selvä juttu.

Vierailija
8/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teukalla ei kuitenkaan ollut mitään tutkimusta väitteensä tueksi. Hän esitti mielipiteen, joka on yhtä vahva kuin tieto siitä, että paskomisessa kyykkyasento on paras, ei suinkaan istuminen.

Eiköhän tuo paskominenkin olisi parasta seisaaltaan,ei ole suolet liikaa mutkalla.

Vierailija
9/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisivat aloittaa naisille jonkin ihan yhtä typerän pakotuksen aiheesta joka liittyy oman ruumiin intiimeihin toimituksiin. Esimerkiksi paskalla saa istua vain pimeässä. 

Vierailija
10/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pissaan välillä käsillä seisten, välillä nelinkontin, ja välillä spagaatissa. Varsinkin jälkimmäinen tyhjentää rakon tehokkaasti.

Vierailija
11/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kusen istuen aina kun olen kotona ihan mukavuuden vuoksi. Ja kyllä se rakko vaan siinä tyhjenee ihan kokonaan, sanokoot kuka mitä tahansa. Seisten kusen vain kotini ulkopuolella siksi että ne likaiset pytyt ei houkuttele istumaan.

Vierailija
12/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi pissata kyykyssä, se tyhjentää rakon parhaiten.

Vierailija
13/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennän rakkoni aina seisten. Olenkin komea ja maskuliininen suomalainen perusmies.

Vierailija
14/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä liikakasvanut eturauhanen ja kyllä eron huomaa, tulee virtsa paremmin ulos seisten eikä jää niitä tippoja värkin sisään kirvelemään ikävästi. Pitää vaan muistaa pyyhkiä pytynvarret jos roiskuu.

Vierailija
15/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä liikakasvanut eturauhanen ja kyllä eron huomaa, tulee virtsa paremmin ulos seisten eikä jää niitä tippoja värkin sisään kirvelemään ikävästi. Pitää vaan muistaa pyyhkiä pytynvarret jos roiskuu.

Tuossa jutussa nimenomaan sanottiin että istumaasento on paras jos on eturauhasvaivoja.

Vierailija
16/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kusee omasta tahdostaan istualtaan ja hyvinpä tuntuu virtaavan.

Vierailija
17/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa jutussa nimenomaan sanottiin että istumaasento on paras jos on eturauhasvaivoja.

Niin sitä juttu sanoo mutta oma kulli sanoo toista. Istualtaan tahtoo tulla heikommin ulos.

Vierailija
18/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minäpä sitten aamuseisokin yhteydessä lorotan miehekkästi seisaaltaan ja kusi saattaa lentää vaikka vessan seinään. Ap sitten nuolee seinän puhtaaksi?

Vierailija
19/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat aloittaa naisille jonkin ihan yhtä typerän pakotuksen aiheesta joka liittyy oman ruumiin intiimeihin toimituksiin. Esimerkiksi paskalla saa istua vain pimeässä. 

Just näin. Minä olen mies joka pissaa pääasia istualtaan. Mutta ei kuulkaa kiinnosta mitä palstatussukat on siitä mieltä. Tuuliviiripäillä lähtee fiilikset milloin mistäkin joten kukaan terve mies ei jää mistään paitsi.

Vierailija
20/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omaa miestäni käskyttänyt missä asennossa kusee. Mies ihan itse on päättänyt istua, josta olin jopa vähän hämmästynyt ensimmäisillä kerroilla kun asia tuli ilmi. Itse on mies kotiasentonsa valinnut. Muualla toki seisoskelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi