Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Toyota Yaris hyvä auto?

Vierailija
01.11.2018 |

Ollaan harkittu uutta Yaris hybridiä. Onko kokemusta? Onko ollut paljon vikoja? Mitään ärsyttävää? Audimiesten ärsyyntyminen ei kiinnosta, vaan saatte myös kommentoida pippelinjatkeitanne mikäli se helpottaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Hybridi Auris enkä voisi olla tyytyväisempi. Ei mitään ongelmia ja tosi näppärä auto.

Vierailija
22/41 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa tehty ja pieni, mutta toimiva auto. Sinkitty kori, 12v puhkiruostumattomuustakuu. Rengasmelu on äänieristyksestä johtuen kova, mutta niin se on kaikissa tuon hintaisissa autoissa.

Hybridissä tulee Toytoa Finlandin maahantuomana 350 000 km tai 10v akkutakuu ja niissä on todella vähän vikoja. Huollot ovat edullisia, pikkuhuolto 15tkm välein noin 120 euroa ja iso huolto 30tkm välein noin 230 euroa. Katsastustilastoissa erinomainen.

Hybridi on kiva ajaa, kukkaro kiittää kun verot ovat pienet ja bensaa kuluu vähän. Elektroniikkaa Active-mallissa riittää pilvin pimein ja navigaattori hakkaa mennen tullen TomTomit. Siihen integroituu esimerkiksi parkkihallien vapaat paikat, polttonesteasemien hinnat jne. Puhelin on helppo liittää bluetoothilla. Sovelluksella voit suunnitella reitit etukäteen kotosalla ja siirtää suunnitelman kännykästä auton naviin yms.

Vaan miksi yarikseen tarvisi etukäteen tehdä reittisuunnitelmia, ei kait tuollaisella kauppakassilla kukaan pitempiä matkoja aja?

Hybridin pieni kulutuskin toimii vain nurkka ajossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni, muovinen ja halpa. Ihan ok pieneen ajoon mutta maantiellä aiheutat kyllä hiustenraastoa takanatulijoille kun yrität kinnata eteenpäin jos sattuu olemaan ylämäki tai vastatuuli.

Typerä päästö. Kulkee taatusti aina suurinta sallittua jos niin halutaan.

Tiukkaa on tehnyt niillä Yariksilla joilla olen ajanut. Tulee lattia oikeaa jalkaa vastaan liian aikaisin. Anyway, mielipidettä kysyttiin ja mielipiteeni on että sopii pieneen ajoon mutta ei erityisen hyvin maantieajoon.

Sä et osaa ajaa. Mun 1.0 Yaris kiihtyy ihan ripeästi kun vaan kierrättää konetta kunnolla. Motarilla kiihtyi mittarinopeuteen 184.

Vierailija
24/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

köyhien auto

Ime paskaa "valmentaja". XD

Vierailija
25/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  noissa mitään vikoja oo, kulkee kuin vessa

Miks ostaa autoa jos se ei liiku? Olis ikävä aamulla unen tokkurassa lähteä pyttyä etsimään jos vessa olis kuin normaali auto että liikuisi.

Vierailija
26/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Yarista, mutta Auris hybrid. Jos pikkuauton ostaisin, olisi se yaris hybrid.

Paras auto mitä koskaan olen omistanut.

Automaattivaihteisto on portaaton, joka potkasee kunnolla, jos haluaa täysillä kiihdyttää.

Toyota on hybrideissä edelläkävijä, eikä tarvitse pelätä, että akku menisi rikki. Korjaamolta kyselin, että onko akkuvikoja korjattu tai vaihdettu. Sillä merkkihuollolla ei ollut yhtäkään toimenpidettä tehty akuille.

Se, että toyota finland uskaltaa antaa 10V / 350tkm takuun tarkoittaa, että tuossa ajassa ongelmia on melko 0 kpl Suomen markkinoilla. Se on pelkkä markkinointikikka. Kukaan muu ei tuommoista takuuta anna.

Vierailija
27/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluella pääsee nykyään paremmin eteen päin kuin ajoneuvolla.

Vierailija
28/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon pätkä ajoa? Muuten ei älyä ostaa hybridiä kun kuluttaa matka ajossa enempi. Kauppakassina jees.

Vierailija
29/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tuo automaattivaihteisto on? Onko nyjyaikainen kaksoiskytkinautomaatti, kuten mm. Kia Nirossa?

Vierailija
30/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridinä ei kokemusta, mutta Yariksesta pitemmällä ajalta. Jos tulee ajettua vain lyhyttä matkaa niin ihan ok. Kaupunkiajossa on näppärä, mutta maantieajossa ei ole mikään nautinto ajaa. Voimakkaassa tuulessa tai mm. sohjossa kevyenä autona suorastaan pirullinen ajettava kovemmilla nopeuksilla.

Vierailija
31/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakassista käy hyvin.

Vierailija
32/41 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiinko täällä  AUTOISTA niin mitä vit.ua toijota siinä yhteydessä tekee.

Vierailija
33/41 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys kuuluisi onko tojon uusi varis auto, vai ranskassa kyhätty koppimopo, joka on täynnä tyyppivikoja, esim abs. lopettaa toimintansa pikku pakkasessa, tai pöllyävässä lumessa, näyttöön tulee kehoitus viedä varovaisesti huoltoon, ja huollon jälkeen lukitsi yhden pyörän, eli lopetti pyörimisen, onneksi vauhti maltillinen, takuu korjauksena sitä nyhräsivät halli täynnä variksia perse pystyssä, ottivat jopa hinnan eka käynnillä parituhatta ajetun variksen katselusta. Myös öljynvaihto tiuhaan kuin 60 luvun autoissa, samoin rengaspaineen asetus on ihmeellisen vaikeaa.

Vierailija
34/41 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on marraskuussa uutena ostettu Yaris. 

Ihan ok se on, mutta ajan aika vähän ja lyhyitä ajoja. On meidän kakkosauto.

Sisämelu on aika kova, kuskin penkki on ainakin mun selälle ihan surkea ja joskus tuulessa moottoritiellä tuntuu, että se lähtee lentoon.

Takakontti on pikkuautoksi yllättävän iso ja kulutus on ainakin mun ajolla tosi pieni. Eikä se musta nyt ihan paska ole ajaa. Ei siis mitään suurta vikaa, mutta ei suurta ihastustakaan herätä. 

Vierailija
35/41 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä ajaa moottoritienopeuksissa. Hirveä sisämeteli, tuuliherkkä ja huono kiihtymään. Muovinen, halpa laatuvaikutelma. Eikä teknisesti näköjään yhtään parempi kuin naapurin Pösö. Sillä on joku vanha Pösön diisseli ja vtutti talvella, kun mun Yaris vilkutteli kolmenkybän pakkasella vikavaloja ja piti soittaa hinausliike viemään korjaamolle auto sulamaan, ja naapuri täräytti diisselinsä kerrasta käyntiin ja katosi horisonttiin. Mun Yariksesta meni jo etupyörän tuennasta jotain vaihtoon, vaikka ei oo kuin 90000 km ajettu. Jarruja on jo saanut korjaamolla laitattaa ja käsijarru ei toimi pakkasella. Luulin Yarista hyväksi autoksi, mutta tämä yksilö ei teknisesti säväytä yhtään. Sopii kauppakassiksi, mutta ei tällä pitkiä maantieajoja viiti tehdä. Pettymys ollut tämä auto.

Vierailija
36/41 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä oikeasti huono kuskin penkki? Itse olen kanssa miettinyt ostaa uuden (tai no käytetyn) auton ja tuo on oikeasti aika iso kriteeri.

Vierailija
37/41 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraili kirjoitti:

Toyota on aina hyvä.  Kun ei päästä ruostumaan.- Kun Japaniassa on  ratti väärällä puolella, niin vanhoja japaniautoja  viedään Englannin entisiin siirtomaihin.

Vierailija
38/41 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vikoja ja pieniruokainen. Jos ahtaat tilat ja puhditon moottori ei haittaa niin täydellinen kauppakassi tai kakkosauto.

Vierailija
39/41 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harkitse. Huono valinta. Paska on

Vierailija
40/41 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamborghini aventador Svj on kyllä kivempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi