Mies, ponihäntäkampaus, maripaita, pyöreät sarvisankasilmälasit, vakosamettifarkut
Mitä mieltä? Sopisiko parisuhteeseen?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako maripaita marimekkoa vai kannabiskuvioitua paitaa?
Molemmat käyvät :D
1
Ristomatti Ratia joskus nuorempana - ei napannut silloin eikä nappaisi nytkään.
Juokse!
Nämä tulee mieleen: Nimi tyyliin Arhippa-Osmankäämi, lastentarhanopettaja, harrastuksena poikkihuilun ja panhuilun soitto.
Polkupyöräilijä, luonnonsuojelija, ornitologi, vegaani.
Muuta ei tarvitsisi. IsoKynä olisi plussaa...
Taisi tulla väärään ketjuun. Oli varmaan tarkoitettu ketjuun "70-luvun Aihe vapaa".
Mä ihmettelen noita pitkätukka hippi miehiä. Millaisia niistä tulee vanhoina? Ainakin kaikki tuntuvat olevan tosi avuttomia. Auton renkaat eivät vaihdu noiden toimesta tosin eipä noilla taida jopoa kummallisempaan menopeliin edes olla varaa.
Ajattelisin vain että hän tiedostaa ulkonäkönsä, ja selvittäisin ehkä tarkemmin olemmeko yleensä samaa mieltä siitä missä mittakaavassa ulkoiset asiat ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen noita pitkätukka hippi miehiä. Millaisia niistä tulee vanhoina? Ainakin kaikki tuntuvat olevan tosi avuttomia. Auton renkaat eivät vaihdu noiden toimesta tosin eipä noilla taida jopoa kummallisempaan menopeliin edes olla varaa.
Jaa, minusta taas tuon tyyliset miehet ovat usein keskimääräistä kätevämpiä. Autonrassaajamiehet osaavat ehkä vaihtaa renkaat mutta tuntuvat olevan tosi avuttomia jopa tavallisimmissa kotihoidon töissä kuten ruoanlaitossa, pyykinpesussa ja normaalissa kodin ylläpidossa, kun taas noilta "hipsterimiehiltä" nämä tuntuvat sujuvan ilman että tarvitsee erikseen muistutella tai ohjeistaa. Terveellistä ruokaakin osaavat tehdä (ei pelkkää makkaraa) eivätkä irvistele eksoottisemmillekaan kasviksille. Ennemmän hyötyä minulla on sellaiselle miehelle kuin tyypille joka vaihtaa renkaat ja lamput pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et taas osaa keskustella korkeakulttuurista tai kykene abstraktiin ajatteluun.
Tänne vaan, jos olisin sinkku. T: hippitäti