Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, ponihäntäkampaus, maripaita, pyöreät sarvisankasilmälasit, vakosamettifarkut

Vierailija
01.11.2018 |

Mitä mieltä? Sopisiko parisuhteeseen?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen noita pitkätukka hippi miehiä. Millaisia niistä tulee vanhoina? Ainakin kaikki tuntuvat olevan tosi avuttomia. Auton renkaat eivät vaihdu noiden toimesta tosin eipä noilla taida jopoa kummallisempaan menopeliin edes olla varaa.

Me ollaan nelikymppisiä. Mies ei ole pilaamisyrityksistäni huolimatta kasvattanut vielä surffitukkaa pidempää, ja paitsi vaihtaa renkaat, myös korjaa autot ja talot (monikossa, ollaan ostettu ja myyty). Mun mielestä tuo avuttomuus on nuorempien juttu, mitä ollaan tuttujen kanssa puhuttu, meidän ikäluokassa kaikki tutut ovat tee se itse -henkisiä lähes kaikkien mahdollisten asioiden suhteen. Pienestä aikanaan ponnistettu, opittu säästäväisiksi, ja muutenkin puuhailuharrastuneita. Ihan nuoret eivät ole vielä ehtineet tai heidän ei ole tarvinnut opetella.

Vierailija
22/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap. Kuulostaa hieman homolta. Onko käynyt pride-marssilla? Tai onko menossa?

Kysy! Puhumallahan asiat selviää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epämiehekäs ilmestys. En edes vilkaisisi.

Vierailija
24/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sellainen "hellä-mietonen"

Vierailija
25/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan minun tyyliseni <3

Vierailija
26/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en todellakaan lämpenisi.

Vierailija
27/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä alkais tuollaisen kans, hui olkoon!

Vierailija
28/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregod mun mitäs, ei sovi parisuhteeseen muiden kun mun kanssa!

Vierailija
29/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossako oli kaikki miehen ominaisuudet? Vaatteita ja silmälaseja ja kampauksia? Entä luonne, työ, harrastukset, perhetausta, itselläni myös pituudella on väliä, muu yhteensopivuus?

Vierailija
30/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana

Vierailija
31/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen noita pitkätukka hippi miehiä. Millaisia niistä tulee vanhoina? Ainakin kaikki tuntuvat olevan tosi avuttomia. Auton renkaat eivät vaihdu noiden toimesta tosin eipä noilla taida jopoa kummallisempaan menopeliin edes olla varaa.

:D

Kuulostat vaariltani, joka olisi nyt melkein satavuotias jos olisi vielä elossa, ja päivitteli aina kauhuissaan, että "voi voi voi mihin tämä maailma oikein on menossa kun miehilläkin on PONINHÄNTIÄ?!?"

Vierailija
32/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poninhäntäkampausta vierastan, muu kaikki tuossa habituksessa ihan ok. Ei se ponnarikaan varmaan olisi ylipääsemätön ongelma, jos mies muuten on mukavan tuntuinen.

Mainittakoon, etten pidä poninhäntäkampauksista naisillakaan, eli mielipiteeni ei ole sukupuolista syrjintää.

Vierailija
33/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy munkaan kaveripiiristä moisia, mutta antakaa silti ihmisten olla mitä ovat. Ei kaikkien miestenkään tarvitse olla samasta ahtaasta muotista. Vastenmielinen ketju.

T. Mies ilman nutturaa

34/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä? Sopisiko parisuhteeseen?

Siis kyllähän noi muut minulla menee mut Maripaitaa en kyllä osaa kuvitella käyttäväni ja samettifarkutkin kyllä nikottaa🤔

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
35/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon 😨

Vierailija
36/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon 😨

Sinäkään et liene hänen kohderyhmäänsä, joten ihan vaan voitte toisenne ohittaa kadulla. Noin laajemmin, ei kaikkien naisien tai miehien edes ole tarkoitus miellyttää kaikkia (vastakkaisen, saman tai muun sukupuolen edustajia) pukeutumisellaan tai muulla tyylillään - meidän muiden on syytä olla kiitollinen siitä että toiset näkevät vaivaa ilmaista itseään näkyvästi.

Vierailija
37/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi kemiaa. Mä näytän about juuri tuolta mutta naisversiona.

Vierailija
38/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maripaita viittaa johonkin suunnittelu-ammattiin. Arkkitehti?

Vierailija
39/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin tosi ysäriltä tai 2000-luvun alulta. Ei tuollaisia näe nykyään. 

Vierailija
40/62 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut vakosamettiFARKUISTA? Missä kohtaa niissä on denimiä?