Mies, ponihäntäkampaus, maripaita, pyöreät sarvisankasilmälasit, vakosamettifarkut
Kommentit (62)
Sorry ap. Kuulostaa hieman homolta. Onko käynyt pride-marssilla? Tai onko menossa?
Kysy! Puhumallahan asiat selviää!
Todella epämiehekäs ilmestys. En edes vilkaisisi.
Taitaa olla sellainen "hellä-mietonen"
En ikinä alkais tuollaisen kans, hui olkoon!
Härregod mun mitäs, ei sovi parisuhteeseen muiden kun mun kanssa!
Tuossako oli kaikki miehen ominaisuudet? Vaatteita ja silmälaseja ja kampauksia? Entä luonne, työ, harrastukset, perhetausta, itselläni myös pituudella on väliä, muu yhteensopivuus?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen noita pitkätukka hippi miehiä. Millaisia niistä tulee vanhoina? Ainakin kaikki tuntuvat olevan tosi avuttomia. Auton renkaat eivät vaihdu noiden toimesta tosin eipä noilla taida jopoa kummallisempaan menopeliin edes olla varaa.
:D
Kuulostat vaariltani, joka olisi nyt melkein satavuotias jos olisi vielä elossa, ja päivitteli aina kauhuissaan, että "voi voi voi mihin tämä maailma oikein on menossa kun miehilläkin on PONINHÄNTIÄ?!?"
Poninhäntäkampausta vierastan, muu kaikki tuossa habituksessa ihan ok. Ei se ponnarikaan varmaan olisi ylipääsemätön ongelma, jos mies muuten on mukavan tuntuinen.
Mainittakoon, etten pidä poninhäntäkampauksista naisillakaan, eli mielipiteeni ei ole sukupuolista syrjintää.
Ei löydy munkaan kaveripiiristä moisia, mutta antakaa silti ihmisten olla mitä ovat. Ei kaikkien miestenkään tarvitse olla samasta ahtaasta muotista. Vastenmielinen ketju.
T. Mies ilman nutturaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä? Sopisiko parisuhteeseen?
Siis kyllähän noi muut minulla menee mut Maripaitaa en kyllä osaa kuvitella käyttäväni ja samettifarkutkin kyllä nikottaa🤔
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon 😨
Sinäkään et liene hänen kohderyhmäänsä, joten ihan vaan voitte toisenne ohittaa kadulla. Noin laajemmin, ei kaikkien naisien tai miehien edes ole tarkoitus miellyttää kaikkia (vastakkaisen, saman tai muun sukupuolen edustajia) pukeutumisellaan tai muulla tyylillään - meidän muiden on syytä olla kiitollinen siitä että toiset näkevät vaivaa ilmaista itseään näkyvästi.
Varmaan olisi kemiaa. Mä näytän about juuri tuolta mutta naisversiona.
Maripaita viittaa johonkin suunnittelu-ammattiin. Arkkitehti?
Kuulostaa jotenkin tosi ysäriltä tai 2000-luvun alulta. Ei tuollaisia näe nykyään.
En ole ikinä kuullut vakosamettiFARKUISTA? Missä kohtaa niissä on denimiä?
Me ollaan nelikymppisiä. Mies ei ole pilaamisyrityksistäni huolimatta kasvattanut vielä surffitukkaa pidempää, ja paitsi vaihtaa renkaat, myös korjaa autot ja talot (monikossa, ollaan ostettu ja myyty). Mun mielestä tuo avuttomuus on nuorempien juttu, mitä ollaan tuttujen kanssa puhuttu, meidän ikäluokassa kaikki tutut ovat tee se itse -henkisiä lähes kaikkien mahdollisten asioiden suhteen. Pienestä aikanaan ponnistettu, opittu säästäväisiksi, ja muutenkin puuhailuharrastuneita. Ihan nuoret eivät ole vielä ehtineet tai heidän ei ole tarvinnut opetella.