Miksi sinulla on kånken-reppu tai marimekon kangaskassi marimekko-tekstillä?
Kommentit (32)
Kun ei todellakaan ole. On puolen tusiaa reppua ja Ikean ja Lidlin kestokassit. Eikä yksikään repuista ole Fjällräven.
Ketjusta päätellen juurikin ne käyttävät kyseisiä asusteita, joilla ei ole mitään väliä mitä päälleen pukevat. Oikeasti eivät suostuisi käyttämään vaikkapa rautakaupan kangaskassia tai reppua toyotan logolla. Jäisivät käyttämättä vaikka olisivat saaneet ilmaiseksi.
Jos minä ostaisin Marimekon kassin tai sen merkkirepun, haluaisin näyttää muille olevani heitä parempi. Tämä oli siis konditionaalissa, en siis omista kumpiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä ostaisin Marimekon kassin tai sen merkkirepun, haluaisin näyttää muille olevani heitä parempi. Tämä oli siis konditionaalissa, en siis omista kumpiakaan.
Uskallatkin myöntää tämän tosiasian, sillä sinun ei tarvitse puolustella typerää (joillekin ilmeisesti) kallista ostosta.
Kånkenit ovat todella rumia, en ymmärrä miksi kaikilla on niitä.
Samasta syystä, miksi käyttää converse kenkiä.
Laimea kaveri.
Kånkenia ei ole ikinä minulla tai tyttärelläni ollut. Marimekon reppuja ja laukkuja omistamme kyllä. Mutta tämän kaupanpäälliskassin myin pois. En mainosta sitä puljua ilmaiseksi, enkä mitään muutakaan. Olen kuitenkin maksanut jo paljon ostaessani heiltä tuotteita.
Mistä tunnistaa suomalaisen naisen maailmalla? Yliolan vedetty marimekon laukku ja läskipohjakengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallatkin myöntää tämän tosiasian, sillä sinun ei tarvitse puolustella typerää (joillekin ilmeisesti) kallista ostosta.
Marikassi ei kyllä ollut kallis ostos, kun se tuli kylkiäisenä ainakin minulle.
Kannan sitä varsinaisen laukun sisällä muutaman muun kassin kanssa. Ei muovikasseja ja se imaisee paljon tavaraa sisäänsä: ruokatavarat, kirjaston kirjat tai vaateostokset, mitä milloinkin.
No 52-vuotias isäni ilmeisesti rakastaa Conversea. Ainakin repuista, kengistä ja vaatteista päätellen. Ehkä kokee olonsa nuorekkaaksi niissä.
Käytän mahdollisimman merkittömiä vaatteita. Ei ole kånkenia, ei kyllä marimekkoakaan.
Sain marikassin pyytämättä ja käytän sitä koska sinne mahtuu paljon tavaraa. Ei kiinnosta pätkääkään tuoda mitään persoonaa esille kellekään kasseillani. Välillä tekisi mieli muuttaa jonnekkin Lappiin luonnon keskelle missä saisi rauhassa kulkea sen näköisenä kuin on ilman että joku tyhjäpää pohtii kangaskassini stooria tai persoonani 🙄