Mitä juustoa käytät leivän päällä?
Kommentit (30)
Useimmiten jotain kermajuustoa (Natura, Lidlin virolainen, Loputon, mutta ei Oltermanni, koska se ei maistu miltään), tai gouda, maasdamer tai mitä nyt kohdalle osuu, yleensä tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Oltermanni 17%, salaneuvos tai arkijuusto. Kaikki viipaleina. Vihaan köntti juustoja kun niistä on lopussa mahdoton saada siistejä viipaleita.
Kun se niin pieneksi menee, sen voi käyttää ruoan seassa, pizzan lisukkeena tai lämpimissä voileivissä.
Meillä on nyt kaapissa Alppikreiviä, Österbottenia ja brietä. Välillä on vuohenjuustoa tai savujuustoa. Tykkään voimakkaan makuisista juustoista. Mies käyttää myös jotain perus-edamia välillä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä juustoa leivän päällä. Olenkohan ainoa joka laittaa jotain leikkelettä mieluummin?
Mä laitan pelkästään oivariinia tai avokadoa.
Useimmiten Oltermannia tai Kipparia
Täs on ollut nyt vähän kaikenlaista juustöö, viis päivää ihan luokatont' ryystöö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltermanni 17%, salaneuvos tai arkijuusto. Kaikki viipaleina. Vihaan köntti juustoja kun niistä on lopussa mahdoton saada siistejä viipaleita.
Kun se niin pieneksi menee, sen voi käyttää ruoan seassa, pizzan lisukkeena tai lämpimissä voileivissä.
Ei voi, koska juusto kuuluu nimenomaan leivän päälle, ei sitä muuten voi syödä. Ne kantit menee roskiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, koska juusto kuuluu nimenomaan leivän päälle, ei sitä muuten voi syödä. Ne kantit menee roskiin :)
:*(
Me ostetaan niin harvoin leipää ettei oo mitään juuri leivän päälle tarkoitetun juuston perinnettä syntynyt. Asutaan kuitenkin suht lähellä Juustoporttia, sieltä käydään silloin tällöin hakemassa muutama pieni pala jotain erikoisempia viritelmiä maisteltavaksi kahvin/teen kanssa. Muutamassa vuodessa oon jo ehtinyt oppia että vuohenmaidosta tehdyt juustot ei makunsa puolesta mulle sovi, vaikka mausteet, ulkonäkö ja haju olisivatkin taivaalliset.