Kipuilua alavatsan vasemmalla puolella
Mikäköhän mahtaa olla? Olen jo pidemmän aikaa ajatellut että minulla toimii enää vain vasen munasarja kun kaikki kuukautiskierron "toiminnot" tuntuivat vain vasemmalla puolella. Kävin sitten gynekologilla ja molemmat munasarjat ok eikä mitään kystiä tms. ollut. Välillä vihlontaa ja välillä polttavaa tunnetta ihan alhaalla ja myös nivusen suuntaisesti.
Olen kyllä viime aikoina alkanut kävellä vähän pidempiä kävelylenkkejä ja mietin että voikohan tämä olla jotain lihasperäistä? Kroppani on vähän epäsymmetrinen ja lantio vähän vinossa.... Nyt aivan heti ei olisi taas varaa mennä lääkärille. Kunnallisella puolella on pitkät jonot.....
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt minulle iski epäluulo..... voiko tosiaan olla näin, että sigmasuolen/paksusuolen mutkaisuus aiheuttaa tämän paineen tunteen/kivun tuolla vasemmalla alavatsalla? Gynekologinen tutkimuskin ultrineen on juuri tehty....
Tähystyksen tehneen sisätautilääkärin mukaan kipu/paine on juuri siinä kohtaa missä sigmasuoli menee....hän sanoi että minulla se teki paikka paikoin 180 asteen mutkan ja tutkimustakin oli hankala tehdä tuon mutkaisuuden vuoksi
Ap täällä taas huolineen ja epäluuloisena
Millainen on 180 asteen mutka?
U-kirjain
Niin voinkohan luottaa tähän diagnoosiin......:
Nyt minulle iski epäluulo..... voiko tosiaan olla näin, että sigmasuolen/paksusuolen mutkaisuus aiheuttaa tämän paineen tunteen/kivun tuolla vasemmalla alavatsalla? Gynekologinen tutkimuskin ultrineen on juuri tehty....
Tähystyksen tehneen sisätautilääkärin mukaan kipu/paine on juuri siinä kohtaa missä sigmasuoli menee....hän sanoi että minulla se teki paikka paikoin 180 asteen mutkan ja tutkimustakin oli hankala tehdä tuon mutkaisuuden vuoksi
Ap täällä taas huolineen ja epäluuloisena
Millainen on 180 asteen mutka?