Mitä tekisit jos puolen vuoden päästä tulisi maailmanloppu?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Työt lopettaisin heti.
Kuinkahan kauan onnistuisi rahalla saada polttoainetta... voisi olla kiva kruisailla autolla.
Rahattomana ts. kun rahalla ei ehkä olisi arvoa, niin taitaisi tulla nälkä(-kuolema) ennen maailmanloppua - ruokaa ei olisi kaupoissa, kukaan ei toisi sitä, kukaan ei tulisi töihin -
Aika pahan ajatuksen heitit!
Oletko ottanut huomioon, että tuosta tempusta saa kolmen (3) kuukauden karenssin...?
Nauttisin! Lopettaisin synnin tekemisen, istuisin alas rukoilemaan ja odottamaan Jeesusta. Kutsuisin myös lapseni siihen ja kaikki muutkin tuntemani, jotka vaan haluaisivat tulla.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisivatko ihmiset enää elää, jos puolen vuoden päästä se peruutettaisiinkin? Väärä hälytys! Niin paljon pahuutta olisi sattunut selvitäkseen hengissä siihen asti. Omat teot ja kaikki.
Kuulostaa mielenkiintoiselta ihmiskokeelta.
Voitaisiin kokeilla vaikka kristityillä, ne uskoo kaiken mitä kirkossa kuulutetaan. Soluttaudutaan julistamaan maailmanloppua ja katsotaan miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin! Lopettaisin synnin tekemisen, istuisin alas rukoilemaan ja odottamaan Jeesusta. Kutsuisin myös lapseni siihen ja kaikki muutkin tuntemani, jotka vaan haluaisivat tulla.
Onko Jeesus maailmanloppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisivatko ihmiset enää elää, jos puolen vuoden päästä se peruutettaisiinkin? Väärä hälytys! Niin paljon pahuutta olisi sattunut selvitäkseen hengissä siihen asti. Omat teot ja kaikki.
Kuulostaa mielenkiintoiselta ihmiskokeelta.
Voitaisiin kokeilla vaikka kristityillä, ne uskoo kaiken mitä kirkossa kuulutetaan. Soluttaudutaan julistamaan maailmanloppua ja katsotaan miten käy.
Tai ainakin leffan vois tehdä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyisin toimenpiteisiin maailmanlopun estämiseksi.
Ai, miten niin ei voi? Yrittäisin silti! Mielummin kuolen taistellen leijonana kuin alistuvana lampaana.
Eli näpyttelisit keskustelupalstoille uhmasta pullistelevia viestejä ja toivoisit että joku muu tekee jotain?
Lopettaisin työt heti. Ottaisin lapseni perheineen asumaan luokseni. Okt-taloa voi lämmittää puutavaralla, repisin sitä mistä vaan irti saisin, ja onhan sitä tuolla pihanperälläkin. Metsästäisin ja kalastaisin ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin kuten kaikki muutkin.
Mä ajattelin elää. :D
Missä, jos maailma (vähintäänkin Maa-planeetta) lakkaa olemasta (elinkelpoinen)?
m85 kirjoitti:
Marssii...
Mielenosoitusmarssille maailmanloppua vastaan. Järjestäjänä Vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä, jos maailma (vähintäänkin Maa-planeetta) lakkaa olemasta (elinkelpoinen)?
Haloo!
Kerrankin täällä AV:lla sais puhua kaikesta ilman moderointia.
Vierailija kirjoitti:
m85 kirjoitti:
Marssii...
Mielenosoitusmarssille maailmanloppua vastaan. Järjestäjänä Vihreät.
Olisiko vihreät viimeinen sanasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö tuota ihan tosissasi? :D
Pistäisin popparit mikroon ja jäisin seuraamaan sirkusta sivusta. Nauraisin paskaisesti kun aiemmin niin kovin muka mahtavat, fiksut ja ansioituneet suutaan soittaneet vellihousut säntäilisivät paniikissa mamman perään itkien. Hah, eipä olisi itselle yllätys vaan mitä tekivät nuo em. lampaat kun yritti maailmantilasta puhua? Ivasivat ja "tiesivät" taas paremmin vaikka aivot on selvästi herneen kokoiset. Halveksivat meitä kohtuuden ja kestävyyden perään kuuluttavia ja kerskakuluttivat ja ylpeilivät sillä. Kyllä viimeksi nauravat tosiaan nauraa aina makeimmin vaikka se katkeran suloista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä kyllä, että joku suunnitteli elävänsä, vaikka maailma loppuu. Siis lakkaa olemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä kyllä, että joku suunnitteli elävänsä, vaikka maailma loppuu. Siis lakkaa olemasta.
Sinähän varsinainen vitsiniekka olet.
voi jestas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ongelmasi. Täti auttaa.
Vierailija kirjoitti:
voi jestas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ongelmasi. Täti auttaa.
Täti on varmaankin rauhoittavissa tai ass--burgeri kun ei sarkasmia ymmärrä. Tai sitten minä en ymmärrä sarkasmiasi.