Mitä tekisit jos puolen vuoden päästä tulisi maailmanloppu?
Kommentit (60)
Ajaisin siitäkin huolimatta Letukallani kaikki ylämäet isolla vaihteella.
Syntyisi sekasorto, varastaminen ja tap-paminen lisääntyisi. Millään ei olisi mitään väliä.
En tekisi mitään, kuten en tee nytkään. Tai ehkä panisin useiden miesten kanssa huolettomasti kun vielä ehtii.
Lopettaisin laihdutuskuurin ja alkaisin taas syömään herkkuja.
Työt lopettaisin heti.
Kuinkahan kauan onnistuisi rahalla saada polttoainetta... voisi olla kiva kruisailla autolla.
Rahattomana ts. kun rahalla ei ehkä olisi arvoa, niin taitaisi tulla nälkä(-kuolema) ennen maailmanloppua - ruokaa ei olisi kaupoissa, kukaan ei toisi sitä, kukaan ei tulisi töihin -
Aika pahan ajatuksen heitit!
Panisin, ryöstäisin, huutaisin kuinka paljon inhoon ihmisiä
Istuttaisin siitä huolimatta omenapuun :)
Kerrankin rikkaat ja köyhät olisivat samalla viivalla.
Ryhtyisin toimenpiteisiin maailmanlopun estämiseksi.
Ai, miten niin ei voi? Yrittäisin silti! Mielummin kuolen taistellen leijonana kuin alistuvana lampaana.
Riippuu siitä tietäisikö siitä vain minä vai kaikki.
Jos vain minä, niin matkustelisin ja nautiskelisin ja eläisin kuin viimeistä päivää, kirjaimellisesti.
Jos kaikki, niin haalisin heti aseita ja ammuksia ennen kuin joku tulisi tap.pamaan ja rais.kaamaan.
Lopettaisin painon tarkkailun ja aloittaisin oikein kunnon ruokajuhlat!😍 Omistaisin viimeiset päivät puhelimen selailulle syöden samalla sipsiä ja mitä vain ikinä haluan.
Vähänkö olis kauheaa jos sitten huomaiskin että kaikki kilot on tullu taivaaseen mukaan.
Kaikki tehtaat menis kiinni, samoin sähköntuotanto, kääk! Raha liikuttaa maailmaa totta se on.
Sairaanhoitajat ja lääkäritkin lopettaisivat työnsä. Tosi pelottava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tehtaat menis kiinni, samoin sähköntuotanto, kääk! Raha liikuttaa maailmaa totta se on.
Sairaanhoitajat ja lääkäritkin lopettaisivat työnsä. Tosi pelottava tilanne.
Samoin poliisitkin.
m85 kirjoitti:
Marssii...
Pride-marssilleko meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin kuten kaikki muutkin.
Mä ajattelin elää. :D
Hoitaisin stressin lievitystä muille, sitä tarvitseville.
Palstailisin av:llä.